2018-01-04, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brutalochsnellhaha
Varför har det blivit så populärt med slitna kvinnor idag? Så här har det inte varit tidigare. Kan det vara kosmetikan och andra kemikalier som förstärkt äldre kvinnors chanser att spekulera på köttmarknaden? Yngre killar vill ha äldre kvinnor, hur kommer det sig?

det här är ju sådana som ingen normal vill ha och därför hakar de i yngre för de bjuder på allt och ifrågasätter inte varför dessa dinosaurier beter sig som en tonåring (är retarderade mentalt).
Citera
2018-01-04, 00:13
Medlem
WaS-ToYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantastiskhora
Beteckningen MILF är lite samma som beteckningen nykter alkoholist. Just saying

Du får väl ha precis vilken egen definition du vill, men milf i sin rätta betydelse har noll med ålder att göra och en sliten kvinna är inte någonsin en milf.
Citera
2018-01-04, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WaS-ToY
Du får väl ha precis vilken egen definition du vill, men milf i sin rätta betydelse har noll med ålder att göra och en sliten kvinna är inte någonsin en milf.

Här var det triggat värre

Vad jag menar är att MILF är något man tar till för att beskriva att fast att hon har ploppat ut en unge så är hon ju fortfarande jävligt fräsch. Det är för att beskriva att något har hänt som normalt inverkar dåligt men som man så att säga "kom över". Per definition på detta visset! Annars skulle man bara kallat kärringen för jävligt het eller någon jag vill knulla.

Om du inte säger att du tänder på att hon var gravid eller födde barn och det låter faktiskt direkt osmakligt om du sedan menar att du tänder på tanken att hon har barn tycker jag vi avbryter direkt
Citera
2018-01-04, 04:35
Medlem
R.Bloodworths avatar
Jag pratar med en tjej på 41 (är själv 25+) som är sjukt vacker, men också den skönaste personen jag kommit i kontakt med. De i min ålder är väldigt dryga, tråkiga och beter sig som om världen kretsar kring dom. Med äldre kvinnor får du utöver utseendet (förutsatt att de tagit hand om sig till en viss nivå) någon som är väldigt lättsam, intelligent och skarp. Utseendemässigt så är det väl vad man själv föredrar. Personlighetsmässigt så är äldre kvinnor totalt överlägsna yngre på alla plan.

Får ni någon gång kontakt med en kvinna på 35-40+ så kommer ni märka hur enkla de är att göra med, raka motsatsen till tjejer på 18-30.
Citera
2018-01-04, 05:29
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brutalochsnellhaha
Varför har det blivit så populärt med slitna kvinnor idag? Så här har det inte varit tidigare. Kan det vara kosmetikan och andra kemikalier som förstärkt äldre kvinnors chanser att spekulera på köttmarknaden? Yngre killar vill ha äldre kvinnor, hur kommer det sig?

Feminismen och islams sextabu har gjort att folk prioriterar sex mindre, och då får de härjade kropparna en ny chans?
Citera
2018-01-04, 05:31
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Får ni någon gång kontakt med en kvinna på 35-40+ så kommer ni märka hur enkla de är att göra med, raka motsatsen till tjejer på 18-30.

Jag har rakt motsatt erfarenhet. Äldre kvinnor som hunnit ha många relationer har snappat upp många trista jargonger och härskartekniker och blivit förstörda och bittra. Men undantag finns som tur är.

I båda fallen tror jag dock detta säger mer om hur och var man raggar, än om åldersskillnaderna som sådana. Kanske har det skett säg en 3% förändring under de senaste säg 4 åren, men det är isåfall för lite att dra några växlar på.
Citera
2018-01-04, 10:09
Medlem
En hel del kvinnor är fortfarande väldigt snygga i 40-årsåldern, snyggare än de flesta 20-åringar.

Det är klart att en snygg 40-åring är hetare än en average 20-åring.
Citera
2018-01-04, 17:28
Medlem
storraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
En hel del kvinnor är fortfarande väldigt snygga i 40-årsåldern, snyggare än de flesta 20-åringar.

Det är klart att en snygg 40-åring är hetare än en average 20-åring.
Eller en 50 åring?
https://www.google.se/url?sa=i&rct=j...15169569074111
Citera
2018-01-05, 18:52
Medlem
CompressorVanes avatar
Därför att de knullar som om det inte fanns någon morgondag. De vet ju inte när
de får nästa gång...
Sen får man spruta hur mycket man vill i dem och de vill bara ha mer.
De gnäller inte som små 20-åringar när de får en grov grej, om man säger så.

De har driv, de kan, och de ger!
Citera
2018-01-05, 20:18
Medlem
adolf512s avatar
Det handlar om att de inte kan få några attraktiva tjejer och därför intalar sig att karin 49 erbjuder bra sex, människor tenderar att inte se verkligheten som den är.
Citera
2018-01-05, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Det handlar om att de inte kan få några attraktiva tjejer och därför intalar sig att karin 49 erbjuder bra sex, människor tenderar att inte se verkligheten som den är.

Givetvis är det frågan om ett kompromissande, försök se det logiskt, varför skulle man om man är 25 år vilja ha en 35 åring som är mamma och snygg framför en 25 åring som är snygg? Finns INGEN anledning.
Och det är faktiskt direkt dumt, för medan man kanske kan få stoppa in den i 35åringen så kommer man själv bli 35 år en dag och då står man där och hatar att man inte tog och frossade i de unga fittorna
Citera
2018-01-05, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Därför att de knullar som om det inte fanns någon morgondag. De vet ju inte när
de får nästa gång...
Sen får man spruta hur mycket man vill i dem och de vill bara ha mer.
De gnäller inte som små 20-åringar när de får en grov grej, om man säger så.

De har driv, de kan, och de ger!

Vad du säger är att du inte är en man som har personligt kapital nog att få en 20 åring som knullar som ett djur. Så du hoppar ner några steg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in