Citat:
Jag har också för mig att hon redan var död. Men det var Madi som ringde ambulans, och det visar att hon inte var rädd för efterräkningar. Eller hade skäl att inse skadornas allvar, så som Rami insåg.
Vi spekulerar, och jag spekulerar i att Madi var upptagen med de egna barnen, och inte förstod situationens allvar och vad som lett till Yaras skador.
Det kan ha varit Rami som misshandlade Yara, och lät sin ilska och frustration gå ut över henne i blint raseri. Det är hans agerande med filmande och kontakter med omvärlden där han talar om att han låter lilla frun sköta allt som rör barnen; som gör mig misstänksam.
Finns det filmsekvens med Madi hållandes en blodig brödkavel? Knappast!
Det handlar om två berättelser och att ingen av dessa personer har trovärdighet. I normalfallet hade man kunnat lita på Madis utsagor, men hon är belastad genom stölderna och sin lathet som husmor som ledde till att en 8 -åring fick sköta vuxensysslor i hemmet.
Vi spekulerar, och jag spekulerar i att Madi var upptagen med de egna barnen, och inte förstod situationens allvar och vad som lett till Yaras skador.
Det kan ha varit Rami som misshandlade Yara, och lät sin ilska och frustration gå ut över henne i blint raseri. Det är hans agerande med filmande och kontakter med omvärlden där han talar om att han låter lilla frun sköta allt som rör barnen; som gör mig misstänksam.
Finns det filmsekvens med Madi hållandes en blodig brödkavel? Knappast!
Det handlar om två berättelser och att ingen av dessa personer har trovärdighet. I normalfallet hade man kunnat lita på Madis utsagor, men hon är belastad genom stölderna och sin lathet som husmor som ledde till att en 8 -åring fick sköta vuxensysslor i hemmet.
Det som läste handlade om att Yaras död hade inträffat långt innan ambulansen kom. Jag antar att de tidigare spekulationerna här, om att hon efter sin död skulle ha kastats från balkongen, startades just på grund av detta. Dessutom finns det - om jag inte missminner mig - uppgifter om att när Madi sent omsider ringde 112 så hördes det mansröst, alltså Ramis röst, i bakgrunden och det var som instruerade henne om vad hon skulle säga.