Citat:
Ursprungligen postat av
tantigheter
Jag har läst just den biten av Ramis första vittnesmål igen.
Det var det jag hade i bakhuvudet när jag tidigare funderade över Yaras sängvätning och Amanis eventuella raseri över det. Tjafset om att göra i ordning madrassen på den ödesdigra dagen. Det har ju varit uppe av och till: onani eller ett försök att få bukt med sängvätandet eller bara överdriven renlighet eftersom hon ansågs smutsig i skolan (blev retad för det).
Men Amani var svartsjuk och är det fortfarande.
Tillägg apropå Remarks edit ovan
även små tjejer kan onanera - och gör det också
PS
I dagens DN föreslås "flittra" som tjejers motsvarighet till "runka" (NoN-sidan)
:-)
Stämmer inte med vad du skriver. Flickan var rädd, barn kan då kissa på sig oavsett ålder, kallas för stress/enures.
Människan hade ett helvete, Det finns enligt rättsläkaren inga misstankar om sexuella övergrepp avseende henne vagina. Onani är vanligt hos småbarn, ingenting konstigt med det....Du kanske också upptäckte snoppen/snippan i den åldern, So what?
Överdriven renlighet kan det inte vara tal om, lägenhet såg ut som värsta tillhållet..verkar vara ett tillhåll inför andra bättre aspekter...det där var inte ett hem!Skitigt och toftligt.
Ett barn på 9 år är fortfarande ett barn med alla aspekter som det innebär.
Tösen var rädd.
Fy fan för dessa människor som gjorde detta mot henne. Ankarbarn ( som i andra obskyra inlägg) spelar ingen roll.
Detta är ett barn som har fått sätta livet till, oavsett bakomliggande orsaker, Bakomliggande orsaker har i detta fall ingen som helst mening till att en 9 års flicka efter ett år i Sverige får sätta livet till på värsta tänkbara sätt. Inte en jävel oavsett socialnämnden, skola, mm har reagerat. "Ja, ja en arabisk flicka som inte platsar egentligen i vårt samhälle...det vet vi ju hur de är" ....orka....
Jag blir så otroligt ledsan över detta. Önskar Sverige hade USA regler över domar.
Låt dessa människor hållas och om vi blundar tillräckligt blir det bra...........
Varför har inte grannar, skola mm ringt? Rädsla att bli utsatt som är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla jobbigt för svenskar....konflikträdsla, oj vad jobbigit det blir! För att svenne eller annan som har lärt sig svennes kod (utlänniningar/främlingar))