2014-04-30, 20:47
Medlem
Tjena gott folk, Sitter här i ensamheten och dricker några öl. Har börjat tänka mer och mer på självmord. Jag ska fylla 21 år och har varit självmordsbenägen sen jag var 14-15 år. Jag har varit med om en hel del skit här i livet. Det mesta har varit dåligt, Jag började med droger efter mitt ex dumpade mig. Jag började med ganska tunga droger på direkten så som kokain, E, amfetamin, osv osv. Rökte på första gången vid 15-16 års ålder men det var inget för mig tills exet gjorde slut. När det hände tog jag allt, vart beroende av tjacket och levde galet hela helgen och kunde knappt kontrolera mig på veckodagarna. Nu när jag har en ny flickvän och slutat med drogerna har jag blivit så sjukt deppad, Jag hatar allt, bryr mig inte om något och har allt för dåligt självförtroende så det skriker om det. Valborg idag och vad passar inte bättre än att ta mitt egna liv då? Jooo det är precis just det jag tänker och känner....snälla hjälp. VAD FAN SKA JAG GÖRA!!??
Citera
2014-04-30, 20:50
Medlem
HyperAnonym665s avatar
Why so serious?
Citera
2014-04-30, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wickedgame22
Tjena gott folk, Sitter här i ensamheten och dricker några öl. Har börjat tänka mer och mer på självmord. Jag ska fylla 21 år och har varit självmordsbenägen sen jag var 14-15 år. Jag har varit med om en hel del skit här i livet. Det mesta har varit dåligt, Jag började med droger efter mitt ex dumpade mig. Jag började med ganska tunga droger på direkten så som kokain, E, amfetamin, osv osv. Rökte på första gången vid 15-16 års ålder men det var inget för mig tills exet gjorde slut. När det hände tog jag allt, vart beroende av tjacket och levde galet hela helgen och kunde knappt kontrolera mig på veckodagarna. Nu när jag har en ny flickvän och slutat med drogerna har jag blivit så sjukt deppad, Jag hatar allt, bryr mig inte om något och har allt för dåligt självförtroende så det skriker om det. Valborg idag och vad passar inte bättre än att ta mitt egna liv då? Jooo det är precis just det jag tänker och känner....snälla hjälp. VAD FAN SKA JAG GÖRA!!??

De kan ju vara ditt beroende när de gäller drogerna som gör dig deppig eller e de högtid och du e ensam. Jag e också själv funderade på att dra på krogen själv och spela vegad men jag deppar hellre. Skål
Citera
2014-04-30, 20:53
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:

Sök hjälp för drogberoende kanske.
Citera
2014-04-30, 20:59
Medlem
om du menar allvar kontakta genast någon professionell eller ring en självmords-hotline. Flashback är fel plats att få hjälp ifrån.
Citera
2014-04-30, 21:04
Medlem
GainerWheys avatar
Tänk så mycket mer du har i livet, tänk hur ledsen din flickvän skulle bli som antagligen ställt upp ganska mycket för dig
Citera
2014-04-30, 21:05
Medlem
sgeddingagglis avatar
Självmord...det är fan inte bra grejer det... Men vafan, ja, du kanske har varit med om mycket skit här i livet. TIDIGARE. Vad har det att göra med hur du kan få det FRAMÖVER?

Och ta livet av dig vill du inte. Vad säger din brutta om ditt depp? Vet hon nåt om det eller döljer du med grace under pressure?

Rådet är fortsätt att skita i knarkandet, det kommer aldrig annat än ful, skitig, vidrig, snuskig och sjuk död av det.

Jafan, egentligen vill du ju leva.Låt bli knarket, berätta uppriktigt för din flickvän och boka tid hos nån psykolog.
Citera
2014-04-30, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkel-Man
om du menar allvar kontakta genast någon professionell eller ring en självmords-hotline. Flashback är fel plats att få hjälp ifrån.
Har gått hos psykologer en så lång tid, har försökt tagit mitt egna liv några gånger men misslyckat. Om du kollar mina gamla inlägg så hoppade jag från en bro för ett år sen men överlevde. Jag är trött och är helt säker på min utväg nu!
Citera
2014-04-30, 21:10
Medlem
Glazehs avatar
skaffa dig ett jobb, bästa läkemedlet mot depression
Citera
2014-04-30, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glazeh
skaffa dig ett jobb, bästa läkemedlet mot depression
Ja, jag har ett fast jobb som målare. Men det hjälper inte ska du veta....
Citera
2014-04-30, 21:18
Medlem
Citat:
Har gått hos psykologer en så lång tid, har försökt tagit mitt egna liv några gånger men misslyckat. Om du kollar mina gamla inlägg så hoppade jag från en bro för ett år sen men överlevde. Jag är trött och är helt säker på min utväg nu!
Säg inte så, snälla. Jag tycker att du ska gå på kristen mässa, allt kommer att kännas mycket bättre.
Citera
2014-04-30, 21:23
Medlem
Droger + alcohol är det som du har dämpat ångesten med och andra problem som du har.
du tog det som tog bort det du kände, nu när du inte tar det så har det komigt tillbaks.
Om du inte vill ta saker uppsök hjälp. Terapi i år kan hjälpa inget garanterat men du kommer nog må bättre än vad du gör nu och har du en bra flickvän så kan hon hjälpa med, va öppen med henne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in