2014-04-30, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wickedgame22
Jag började med droger efter mitt ex dumpade mig.

Ingen tjej är värd att dö för.
Citera
2014-04-30, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkel-Man
Säg inte så, snälla. Jag tycker att du ska gå på kristen mässa, allt kommer att kännas mycket bättre.
Sorry, hejdå FB. Hoppar för sista gången nu, peace!
Citera
2014-04-30, 21:29
Medlem
logKexts avatar
Gör världen en tjänst och ta självmord… snälla!
Citera
2014-04-30, 21:30
Medlem
Det finns väldigt fina och kompetenta personer som du kan prata med, antingen på telefon eller genom att gå till din närmaste akut och förklara hur du mår.

Ditt liv som du beskriver det är fyllt av ångest och ångest dämpande i form av narkotika och alkohol, men om du kan få bort de behoven med hjälpa av läkare och psykologer så kommer du att kunna gå från ett mörker till en ljus vardag som du spenderar med din flickvän, vänner och familj. Du är så viktig för så många och älskad, många skulle sakna dig och bli så ledsna om du skulle begå självmord. Så för deras skull och FÖR DIN. Ta kontakt med en "hot line" och prata av dig.
Citera
2014-04-30, 21:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wickedgame22
Sorry, hejdå FB. Hoppar för sista gången nu, peace!
Vilken bro? Då får man önska bättre lycka denna gången. Fred.
Citera
2014-04-30, 21:33
Medlem
logKexts avatar
Skriv ej vilken bro för då kommer dom ringa polis och meddela att du kommer hoppa där
Citera
2014-04-30, 21:45
Medlem
Phifens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av logKext
Skriv ej vilken bro för då kommer dom ringa polis och meddela att du kommer hoppa där

Men hållkäften innan man själv kommer och stampar in i din lägenhet så får du känna på smärta när du åker ut igenom rutan, killen mår brutalt dåligt fel att hjälpa honom istället hade inte haft ångest alls att sätta en kula i mitten av dina ögon, horbarn.

Hoppa fan inte, sök hjälp skriv i PM så kan vi prata om detta istället så du mår bättre.
Citera
2014-04-30, 22:02
Medlem
quaaludes.s avatar
Ken Ring?

Jag sitter också och dricker nån öl i ensamheten. Control your mind, son! Värdelöst att dö när du lever så kort tid och förmodligen kommer du må bättre inom snar tid.
Citera
2014-04-30, 22:10
Bannlyst
Kolla på 'Sagan om Jockiboi'. Jag tror den kan hjälpa dig!

http://www.youtube.com/watch?v=rbXvssVZetA

sen kollar du nästa, och så vidare.
Citera
2014-05-01, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkel-Man
Säg inte så, snälla. Jag tycker att du ska gå på kristen mässa, allt kommer att kännas mycket bättre.

lol, det där lät som det sämsta jävla trångsynta svaret. Men visst, det kanske är något för dumma människor, typ.
Citera
2014-05-01, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skrox
lol, det där lät som det sämsta jävla trångsynta svaret. Men visst, det kanske är något för dumma människor, typ.

Bara för att du inte tycker så betyder det inte att du har rätt. Det är aldrig de godtrogna människorna som är dumma, utan de som konstant hånar personer bara för de har en annan åsikt, det är sådana som dig man skall undvika.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in