Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2014-05-13, 08:27
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PremiumBananas
allt jag vet är hur det fungerar... och jag vet att killar i stor skala går på brudar i lägre division som de i grunden inte är intresserade av utan bara vill ha sex... så givet att du upplevt detta så låter det som att du är en av alla "drabbade"
Ok, det är din uppfattning
Citera
2014-09-26, 00:20
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Sluta ha sex? Killar väljer bort sådana som är lätta, undermedvetet eller inte, om du nu inte vill ha en nyfrälst hippie som avgudar lössläppta kvinnor.

Träffa en kille du fastnar för och vänta i ett halvår med sex, stannar han och om ni klickar, kan du erbjuda din kropp.

Tills dess kommer du ses som en vandrande knulldocka.
Du kan blunda för tipsen om att lössläppta kvinnor är inne och att det enbart är osäkra män som reagerar på tjejers förflutna, det är dessa kvinnor som sedan klagar på män för ingen vill ha seriöst förhållande med dom i framtiden, och sen kommer dom med snyfthistorier att ens förflutna inte skall spela någon roll, när det faktiskt spelar ALL roll när det gäller val av partner.

Lycka till.


Du har rätt. Jag har tidigare tyckt att jag inte har att göra med tidigare trafik i deras underliv, men har fått ändra mig.

Nästa gång så kommer jag att luska ut vad tjejen pysslat med innan och noga förvissa mig om att hon lämnat allt det där bakom sig innan jag blir hennes, eller fly illa kvickt om det finns för många ex och för mycket trassel, vad hon än säger om evig kärlek.

Eller så knullar jag direkt och sticker innan hon ens har blivit torr. Låter det föraktfullt? Ja, men det är bara ett resulat av praktisk erfarenhet.
Citera
2014-09-26, 09:56
  #75
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSweet
Ok, det är din uppfattning

Premiumbananas har dock rätt i det han säger. De allra flesta killar har en maxgräns på hur oattraktiv en kvinna får vara om han ska penetrera hennes ingångar, resten duger. Förhållanden är annan femma.
Citera
2014-09-26, 11:12
  #76
Medlem
Cruella de Vils avatar
Dejtingsidor är inget vidare alternativ för att träffa en partner, i min mening. Jag har skrivit om det tidigare i en annan tråd så orkar inte dra det igen, mer än att många inte är ärliga. Och så finns det ju en hel del drägg.

En gång när jag skrev lite på en dejtingsida så fick jag ett meddelande av en kille. Han var väldigt snabb med att vilja träffas, jag kunde inte den dagen (samma dag han skickade första meddelandet...) men jag föreslog en annan dag (längre fram i samma vecka). Det blev okej från hans sida. Senare på dagen sa han att han hade glömt att han var upptagen med blablabla den dagen, "men kan vi inte ses imorgon kväll då? Har du inte en liten stund över, vi kan se på film eller nåt." Det hör till saken att jag redan sagt att jag inte har möjlighet att ses fören senare i veckan.

När jag kommenterade vad "titta på film" allt om oftast är synonymt med så fick jag en fråga i stil med "vadå vill du inte mysa ". När jag svarade att jag inte har sex det första jag gör när jag träffar någon, att tillfälligt sex inte ger mig något och att jag har högre värde än så och är ute efter en långvarig relation. Så blev det knäpptyst från hans sida.

Det osmakliga i det hela är att jag hade ikryssat att jag sökte en seriös relation. Klart och tydligt. Jag hade inte ikryssat att jag sökte en kort romans. Varför ta upp min tid? Och så uppenbart ute efter ett knull. Respektlöst? Jag tycker det. Frågan är varför man ens mailar någon, och försöker pressa in en träff samma kväll, i andra mailet man skriver. Och när det inte går så dagen efter. När personen tydligt skrivit i sin presentation att det är en seriös relation som sökes.

Behöver jag säga att jag inte fortsatte skriva på dejtingsajten? Möta människor i verkliga livet direkt, är ett betydligt bättre alternativ. Jag är hellre singel än desperat på jakt efter en relation. Jag har det finemang som singel, och trivs. Och den dagen jag möter en man som jag klickar med, och han klickar med mig, då är det aktuellt med en relation.
Citera
2014-09-26, 15:10
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias007
Du har rätt. Jag har tidigare tyckt att jag inte har att göra med tidigare trafik i deras underliv, men har fått ändra mig.

Nästa gång så kommer jag att luska ut vad tjejen pysslat med innan och noga förvissa mig om att hon lämnat allt det där bakom sig innan jag blir hennes, eller fly illa kvickt om det finns för många ex och för mycket trassel, vad hon än säger om evig kärlek.

Eller så knullar jag direkt och sticker innan hon ens har blivit torr. Låter det föraktfullt? Ja, men det är bara ett resulat av praktisk erfarenhet.

Manlig tolkning på mitt svar till kvinnlig TS?

Mår du bättre av att knulla trasiga tjejer? Du behöver inte luska ut hela hennes bakgrund det räcker med några simpla frågor på ett smidigt sätt för att avgöra vilken typ av brud det är du har att göra med och vilket eventuellt förflutet hon har samt vilka åsikter hon besitter.

Sen är frågan om vad du är intresserad av för tjej, finns massa olika varianter av dem där ute.

Jag tror du behöver en jordnära tjej som är fostrad så som en kvinna specifikt skall förväntas vara.
Delvis drömmen om ett familjehem med en bra man och barn finns med i bilden, dem är trogna och har inget trassligt förflutet med missbruk,lösa förbindelser eller diverse komplex.
Citera
2014-09-30, 15:27
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruella de Vil
När jag kommenterade vad "titta på film" allt om oftast är synonymt med så fick jag en fråga i stil med "vadå vill du inte mysa ". När jag svarade att jag inte har sex det första jag gör när jag träffar någon, att tillfälligt sex inte ger mig något och att jag har högre värde än så och är ute efter en långvarig relation. Så blev det knäpptyst från hans sida.

Jag har också fått såna svar Brukar svara att jag inte heller gör så och sen tar jag ett steg tillbaks men han drog helt eftersom han bara var ute efter en sak..
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback