• 1
  • 2
2014-04-29, 16:52
Medlem
Jag är en gift 50+ man som sedan en tid har träffat en 50+ kvinna som också är gift och vi har haft fantastiskt sex vid några tillfällen. Pga våra livssituationer har vi dock svårt att hitta ställen att träffas på. Jag undrar nu om någon har tips på var man kan träffas för att ha sex i Stockhoms-trakten (city/norra förorterna) både inomhus och utomhus.
Citera
2014-04-29, 17:23
Medlem
Spackelackans avatar
Ute i Täby så finns det hur mycket skog som helst, så gör som djuren och pippa i naturen.

I city så funkar Djurgården, iaf kvällstid.
Citera
2014-04-29, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Är det inte bättre att ni bryter upp från era respektive äktenskap och startar ett liv tillsammans..?
Kräk!

Vad är det roliga i det? Det som gör sexet så bra är ju att de just inte får skulle jag chansa på
Citera
2014-04-30, 08:17
Medlem
Nu var väl frågan inte om vår moral - om man inte vet hur våra liv ser ut är det ju svårt att ha åsikter om oss (men visst har vi pratat om hur rätt/fel vi beter oss...).

Skogar är naturligtvis ett bra alternativ, det gäller bara att hitta tillräckligt undangömda skogsvägar (vid dåligt väder) eller att vädret är tillräckligt bra för utomhus-aktiviteter. I morse var det -1 vilket känns något svalt.
Citera
2014-04-30, 09:07
Medlem
empoisonnes avatar
Hotell?
Citera
2014-04-30, 11:46
Medlem
Nja, hotell är dels en kostnad men fr allt inte praktiskt möjligt då våra stunder tillsammans är korta. Vi kanske kan ses ett par timmar vid ett par tillfällen per vecka.
Citera
2014-04-30, 12:00
Medlem
Allvarligt, no risk no fun! Kör hemma hos nån utav er bara, då får du ut mer spänning
Citera
2014-04-30, 12:02
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willie69X
Nja, hotell är dels en kostnad men fr allt inte praktiskt möjligt då våra stunder tillsammans är korta. Vi kanske kan ses ett par timmar vid ett par tillfällen per vecka.

För all del. Det är en kostnad. Men det är inga problem att ha ett hotellrum ett par timmar. Det går ju inte att hyra per timme, man får lov att betala för ett dygn. Möjligen finns det loppiga horhotell även i Stockholm som hyr ut rum per timme. Lågprishotellen är dock inte särskilt dyra. Och personalen bryr sig inte särskilt mycket. De har nog sett det mesta och bryr sig inte om två vuxna människor knullar i ett rum ett par timmar en eftermiddag. Misstänker de köp av tillfälliga sexuella tjänster är det givetvis en annan femma.

Annars är det väl bil, utomhus och offentliga toaletter som gäller.
Citera
2014-04-30, 18:02
Medlem
Slints avatar
Offentliga toaletter, typ på Moderna Muséet, så kan ni passa på att se en utställning också.
Citera
2014-05-02, 11:24
Medlem
Även om det inte kommit någon fantastisk idé på smyg-ställe har jag fått ett par bra förslag. Har kollat lite på hotell och hyr-lägenheter, finns en del siter som jag inte sett tidigare med privata lägenheter som hyrs ut per natt. Fortfarande kanske en ekonomisk fråga men skulle kunna vara en möjlighet.

Sen var ju förslaget med offentliga toaletter på museer bra, fr allt kombinationen av sex och kultur...
Citera
2014-05-02, 11:30
Medlem
empoisonnes avatar
På Stadsmuseet finns bra toaletter. Någon våning upp. Inte de som finns i entréplan. Rena och rymliga. Och dagtid vardagar är museet inte särskilt välbesökt.

Billighetshotell är dock att föredra framför toaletter. Alla dagar i veckan. Även om det finns en tjusning i det smutsigt olämpliga att knulla på offentliga toaletter.
Citera
2014-05-02, 11:35
Medlem
Katzyns avatar
Investera i ett rymligt tält. Stockholm är fortfarande fullt med grönområden inte alls långt från city.

Hela sommaren kan ni ha mycket skoj i detta tält, samtidigt kan ni passa på att njuta av naturen och nakenbad m.m.

Eftersom ni är gamlingar antar jag att ni har bil, så det hela kan göras komfortabelt med rejäl madrass, kylväska full med lämpliga drycker, fin grill m.m.

Borderline det omoraliska kan ni också fejka ett stort fjärilsintresse för respektive och passa på att ta hem något dött exemplar att visa upp efter er hajk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in