Det är världens bästa investering! Mitt tips är att du söker på efter någon som säljer "fatboy" där du bor. De har världens skönaste hängmatta som dessutom är vattentålig så det gör inget om du lämnar den ute dygnet runt. Inga pinnar i ändarna, utan hela är mjuk och skön och väldigt komfortabel. De är tänkta att sitta i en ställning egentligen, men den behöver du ju inte. Det är därför du helst ska hitta en butik som säljer den och sedan be att få köpa bara själva mattan. Jag försökte hitta på nätet men det fanns bara med ställning och allt och det är onödigt dyrt och bökigt. Bästa investering jag gjort av den typen! Och den finns i massa olika färger. Provligg!
Det finns andra mattor som är ok snygga och nästan lika sköna, men då krävs pinne i änden för att den ska bli skön att ligga i. Pinne är inte alls lika bra eftersom du då antingen får kortare snören i ändarna eller sämre liggvinkel. Dessutom slår pinnen i räcket på ett jobbigt sätt när du vill gunga loss lite extra efter två glas rosé.
"Fatboy" är alltså namnet på dom som tillverkar hängmattan om jag var otydligt med det. Ha en skön sommar!