2014-05-06, 11:07
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasho425
Bartek är inte Jokso han äger inget imperium eller har dom största pengarna. Däremot vet ALLA vem han är och jag tror helt ärligt inte jag vet någon som utmanat honom i alla fall inte på dom senaste 10 åren. J är inte mycket sämre heller dom har alltid varit skyddade med sitt rykte om brutalt våld och att dom inte bryr sig ett jävla dugg vilka man tillhör. Det är nog inte den smartaste vägen att gå jämt för folk kommer fortsätta försöka och folk kommer fortsätta skita på sig när dom inte lyckas. Är det bara jag som längtar efter denna FUP eller tror att dom här förhören kommer vara helt hysteriska. Dom kan ju i alla fall kanske få nån lerigigan(stavning??) på häktet

Med vänlig hälsning / Rasho

Nar du namner Jokso sa var han bra mycket tyngre an bade Bartek och Jimmy,men blev klippt av lilla Janne.Manga tunga namn inom den kriminella varlden har blivit fimpade av folk dom minst forvantat sig det av.
Citera
2014-05-06, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
Nar du namner Jokso sa var han bra mycket tyngre an bade Bartek och Jimmy,men blev klippt av lilla Janne.Manga tunga namn inom den kriminella varlden har blivit fimpade av folk dom minst forvantat sig det av.

Haha, nä, Jokso spelade i en annan liga. Det enda gemensamma är att de båda stod utanför lagen.

Många av den yngre generationen tror jag inte riktigt förstår allvaret och konsekvenserna av deras handlande. Därför är de väldigt farliga. Osäkra och rädda killar. Bart och hans polare är ju så gamla att dom borde ha killar under dem som utförde dessa handlingar. Har de säkert till viss mån. Men inte i den utsträckning som de borde ha. Jag menar att de flesta i deras ålder som valt en kriminell livsstil brukar bara hålla i trådarna och låter andra utföra sakerna.

Men Bart och hans polare verkar inte kommit länge intellektuellt än en trasig 18 årig adhd unge från någon förort.

Jag har ingen aning men det känns som om dessa snubbar har varsin fake rolex från Thailand, bor i varsin förliten hyresrätt i Solberga. Chansar att de äger en vit, rostig Ford mondeo från 97, som de sam åker i när de ska driva in stålar.

Dessa borde egentligen sitta inspärrade resten av deras liv, då de är alldeles för omogna och för sjuka för att vara i samhället med normala människor.

Dock så är det väldigt intressant att följa deras bravader på avstånd via FB.

Skulle vara kul att veta lite mer fakta om hur läget ser ut. Om Bart är uppe?
Citera
2014-05-06, 18:01
Medlem
o vem fan är du då ?.ni snackar bara en massa skit.lätt att stå på läktarn o se på o va stor i välling klykan.vänta o se va fan som händer.ni surrar om pisspåse rullstol bla bla bla.ta för fan o stila er pajaser.mvh en god vän till grabbarna J-B o co
Citera
2014-05-06, 18:29
Medlem
thrown-outs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grev
o vem fan är du då ?.ni snackar bara en massa skit.lätt att stå på läktarn o se på o va stor i välling klykan.vänta o se va fan som händer.ni surrar om pisspåse rullstol bla bla bla.ta för fan o stila er pajaser.mvh en god vän till grabbarna J-B o co

Om du är en god vän & har lite insikt så kan du ju utan större problem döda alla rykten & spekulationer. O vill du inte göra det så får du finna dig i att folk fortsätter spekulera.

Tror du Bart** kommer bli fullt återställd?
Citera
2014-05-06, 19:36
Medlem
va tror du/ni killen fick 56 kniv hugg.blev på körd av en lastbil.skuten o knivad förut.mm mm. o så detta.tacka fan för att han kommer tillbaka.han är ju barre som vi vänner kallar han för.o jimpa var inte på platts när de fega kräken kom smygandes bak i från.o svar på om de finns kontakter på anstalter.så är svaret JA.om de finns farliga gubbar på ut sidan.svar JA.hoppas det klarnat for er.....
Citera
2014-05-06, 21:20
Medlem
Krapulants avatar
Citat:
va tror du/ni killen fick 56 kniv hugg.blev på körd av en lastbil.skuten o knivad förut.mm mm. o så detta.tacka fan för att han kommer tillbaka.han är ju barre som vi vänner kallar han för.o jimpa var inte på platts när de fega kräken kom smygandes bak i från.o svar på om de finns kontakter på anstalter.så är svaret JA.om de finns farliga gubbar på ut sidan.svar JA.hoppas det klarnat for er.....
I ditt första inlägg skrev du att B blev blåst av några utanför som han trodde skulle backa honom. Kan du utveckla det?
Citera
2014-05-06, 21:36
Medlem
Mycket snut i Solberga idag.
Man stod vi alla infarterna och kontrollerade lite "häftigare" bilar
Citera
2014-05-06, 21:47
Medlem
Citat:

Tidigare i tråden har en man med namn E*ie Me**o nämnts som uppviglare till skjutningen.

Är det bara lösa rykten eller stämmer det?
Citera
2014-05-06, 22:20
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Mycket snut i Solberga idag.
Man stod vi alla infarterna och kontrollerade lite "häftigare" bilar

Är det verkligen möjligt? Det är ju snudd på en hel kilometer från polishuset i Västberga till Folkparksvägen. Är du säker på att de inte bara var på väg tillbaka från pizzerian vid Älvsjövägen respektive Donken?

Och ja, jag är lite luttrad vad gäller påstådd polisnärvaro i krokarna.
Citera
2014-05-06, 22:23
Medlem
Verkar inte som någon på FB har någon information om detta?

Måste vara första gången som ingen FB dektektiv har kunnat ge några konkreta svar på någonting.

Stod lite i tidningen mitti, en död, vilket konstaterats överallt. Men där stod det också att det var två ytligare skadade personer. En allvarligt skadad. En mindre skadad som senare ska tas i polis förvar. Det har ju gått ett tag nu. Är B fortfarande allvarligt skadad så undrar man ju hur allvarligt?

Vi får fortsätta spekulera!! Måste ju komma någon information snart.
Citera
2014-05-06, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Är det verkligen möjligt? Det är ju snudd på en hel kilometer från polishuset i Västberga till Folkparksvägen. Är du säker på att de inte bara var på väg tillbaka från pizzerian vid Älvsjövägen respektive Donken?

Och ja, jag är lite luttrad vad gäller påstådd polisnärvaro i krokarna.
ja eftersom jag själv blev stoppad på väg in och åkte förbi en till kontroll på vägen ut så...
Citera
2014-05-06, 22:26
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
ja eftersom jag själv blev stoppad på väg in och åkte förbi en till kontroll på vägen ut så...

Du får sluta köra så sexiga bilar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in