Citat:
Ursprungligen postat av
rage-x
Nar du namner Jokso sa var han bra mycket tyngre an bade Bartek och Jimmy,men blev klippt av lilla Janne.Manga tunga namn inom den kriminella varlden har blivit fimpade av folk dom minst forvantat sig det av.
Haha, nä, Jokso spelade i en annan liga. Det enda gemensamma är att de båda stod utanför lagen.
Många av den yngre generationen tror jag inte riktigt förstår allvaret och konsekvenserna av deras handlande. Därför är de väldigt farliga. Osäkra och rädda killar. Bart och hans polare är ju så gamla att dom borde ha killar under dem som utförde dessa handlingar. Har de säkert till viss mån. Men inte i den utsträckning som de borde ha. Jag menar att de flesta i deras ålder som valt en kriminell livsstil brukar bara hålla i trådarna och låter andra utföra sakerna.
Men Bart och hans polare verkar inte kommit länge intellektuellt än en trasig 18 årig adhd unge från någon förort.
Jag har ingen aning men det känns som om dessa snubbar har varsin fake rolex från Thailand, bor i varsin förliten hyresrätt i Solberga. Chansar att de äger en vit, rostig Ford mondeo från 97, som de sam åker i när de ska driva in stålar.
Dessa borde egentligen sitta inspärrade resten av deras liv, då de är alldeles för omogna och för sjuka för att vara i samhället med normala människor.
Dock så är det väldigt intressant att följa deras bravader på avstånd via FB.
Skulle vara kul att veta lite mer fakta om hur läget ser ut. Om Bart är uppe?