2014-04-27, 19:16
Medlem
RolleWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldo
Så du menar att om jag kliver in skottskadad med en någorlunda förklaring i Gävle imorgon, så kommer de länka det mot det som hände i Skogås?

Just det, ingen vet vem som var där, förutom dna blodet efter skottskadan såklart,,
Citera
2014-04-27, 19:36
Medlem
rockandrollas avatar
Någon som vet hur J har tagit nyheten?
Gissar på att vi kommer få se en hämndaktion dom närmaste dagarna?
Citera
2014-04-27, 19:48
Medlem
J är väl rejält spanade på nu, så hämnd nu känns svårt...
Citera
2014-04-27, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolleWest
Just det, ingen vet vem som var där, förutom dna blodet efter skottskadan såklart,,

Exakt så är det faktiskt. Och ja, du ryker nog ändå.

Men, du måste självfallet ge dig själv bättre odds.
Citera
2014-04-27, 19:52
Medlem
Minimois avatar
Citat:
Så du menar att om jag kliver in skottskadad med en någorlunda förklaring i Gävle imorgon, så kommer de länka det mot det som hände i Skogås?

Elias Elias sårade mördare från dödsskjutningen i Södertäljegallerian uppsökte Akademiska i Uppsala. Det skyddade inte precis honom från att gripas av polis.
Citera
2014-04-27, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Licencetokill
Bundari: jag har tyvärr inte FB..
Please, länka någon bild!
Såååå nyfiken... Hahaha

https://www.facebook.com/michaela.stromberg83
Citera
2014-04-27, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Någon som vet hur J har tagit nyheten?
Gissar på att vi kommer få se en hämndaktion dom närmaste dagarna?
Hämnd nu känns ju inte aktuellt.
Citera
2014-04-27, 19:59
Medlem
Finns det ingenting har någon info över de gripna? PMa om ni inte vill slänga ut ngn bokstav här i forumet.
Citera
2014-04-27, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
Elias Elias sårade mördare från dödsskjutningen i Södertäljegallerian uppsökte Akademiska i Uppsala. Det skyddade inte precis honom från att gripas av polis.

Självfallet inser jag att det är svårt att komma undan. Speciellt när du lämnat DNA på plats. Det jag hävdar är att du fortfarande måste ge dig själv en bättre chans att komma undan än att gå in till en akutmottagning i närområdet.
Citera
2014-04-27, 20:06
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Självfallet inser jag att det är svårt att komma undan. Speciellt när du lämnat DNA på plats. Det jag hävdar är att du fortfarande måste ge dig själv en bättre chans att komma undan än att gå in till en akutmottagning i närområdet.

Så pass vanligt är det inte att skottskadade människor kliver in på olika akuter i Sverige, att det skulle spela någon större roll vart i landet man gör det. Speciellt inte om man är bosatt i Stockholm och helt plötsligt dyker upp på en akut i Gävle med ett hål i foten.
Vid skottskador tillkallas ju polisen direkt, och även om man inte lämnat en pöl blod på brottsplaten, sä kommer man länkas ihop med det endå. Så att du tar den närmsta akuten eller akuten som ligger så långt bort det går, spelar ingen större roll
Citera
2014-04-27, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twc.
Kriminell dog för 6 år sedan eller något. Var med i BW eller BA ingen aning, tuff jävel fått yxa i huvudet tydligen. Ska ha haft stor respekt bland de kriminella kretsarna.

B hängde även mycket med W*lliam S. Någon som är av samma kaliber som sig själv.

Var det han som blev huggen till döds?
Citera
2014-04-27, 20:20
Medlem
Minimois avatar
Citat:

Du åker ändå fast så det kan vara lika bra att välja att prioritera din kroppsdel och inte förvärra skadan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in