2014-04-27, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makrame
Överlever bartek detta har han mer liv än en katt! Påkörd av lastbil knivhuggen massa ggr av några araber om jag inte missminner mig. Killen är en satans vilde en desperado som vart friad för 2 mord i Aspudden för många år sen och vet att han varit misstänkt för ett par flera mord men även där gått fri.
Jimmy och bartek hängde ju med Andrej som var vildast av dom alla men som idag tyvärr är död. Så dom gick från tre musketörer till två och och hoppas dom inte går från två till en i natt.

Namnet låter bekant, har du lust att utveckla?
Citera
2014-04-27, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thug-angel
https://m.facebook.com/profile.php?id=100000503858857

Länk till J s fb, klicka dig vidare till omtalade WT drottningen!
Citera
2014-04-27, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEATHSTARR
Att bli skjuten i benet är livsfarligt pga pulsådern. Det är just därför många blir skjutna i just benet.

Jo, det är jag medveten om. Men, du bör undersöka möjligheten att ta dig till något annat sjukhus och inte i direkt anslutning till där du just utfört en gärning som med stor sannolikhet ger dig en volta på 6-10 år.
Citera
2014-04-27, 18:55
Medlem
vad är det för jönsar som sitter anhållna?

jag tror inte någon kommer dö, då hade dom redan varit döda...men däremot lär väl deras liv förkortas...

dom får säkert ptsd men och skjuter sig själv eller nåt tillslut...ingen större förlust...man ser ju på bilderna av B och M att deras föräldrar spelade bordtennis med dom när de var små..
Citera
2014-04-27, 18:58
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsmesilly
Hittar henne inte på Facebook, har du en länk, snälla?

Hon har gillat bilden som J har som profilbild, kallar sig Soprano i efternamn.
Citera
2014-04-27, 18:58
Medlem
twc.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapacitet
Namnet låter bekant, har du lust att utveckla?

Kriminell dog för 6 år sedan eller något. Var med i BW eller BA ingen aning, tuff jävel fått yxa i huvudet tydligen. Ska ha haft stor respekt bland de kriminella kretsarna.

B hängde även mycket med W*lliam S. Någon som är av samma kaliber som sig själv.
Citera
2014-04-27, 18:59
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEATHSTARR
Att bli skjuten i benet är livsfarligt pga pulsådern. Det är just därför många blir skjutna i just benet.

Fast pulsådern lär ju inte skadas om du blir skjuten i foten.
Citera
2014-04-27, 19:00
Medlem
RolleWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldo
Jo, det är jag medveten om. Men, du bör undersöka möjligheten att ta dig till något annat sjukhus och inte i direkt anslutning till där du just utfört en gärning som med stor sannolikhet ger dig en volta på 6-10 år.

Jag har spekulerat om det med, ett sånt stort brott borde man ha fixat nån med firstaidkit,
eller seriösa värktabletter ta tåget hem vänta till nästa dag åka till Uppsala typ,,,

Men det spillda blodet på plats, kan medföra vissa problem,,
Citera
2014-04-27, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolleWest
Jag har spekulerat om det med, ett sånt stort brott borde man ha fixat nån med firstaidkit,
eller seriösa värktabletter ta tåget hem vänta till nästa dag åka till Uppsala typ,,,

Men det spillda blodet på plats, kan medföra vissa problem,,

haha..oavsett var du åker kommer polisen bli inblandad när de konstaterar att du har en skottskada...vare sig du vill eller inte...

sno ett Boeing 747 och dra ner till Ukraina eller nåt så går det säkert att lösa...
Citera
2014-04-27, 19:08
Medlem
RolleWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bundari
haha..oavsett var du åker kommer polisen bli inblandad när de konstaterar att du har en skottskada...vare sig du vill eller inte...

sno ett Boeing 747 och dra ner till Ukraina eller nåt så går det säkert att lösa...

Eller , 'ala classic', hota en veterinär,,
Citera
2014-04-27, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bundari

Så du menar att om jag kliver in skottskadad med en någorlunda förklaring i Gävle imorgon, så kommer de länka det mot det som hände i Skogås?
Citera
2014-04-27, 19:11
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldo
Så du menar att om jag kliver in skottskadad med en någorlunda förklaring i Gävle imorgon, så kommer de länka det mot det som hände i Skogås?

Så kommer polisen i vilket fall få veta och kunna koppla ihop händelserna till slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in