Flashback bygger pepparkakshus!
2014-12-23, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rasho425
Alla är på olika häkten PAC är en sån jävla pajas så klockorna stannar
finns ju grymma sidor att fixa support söderort tröjor annars kanske? en jävla mupp är och förblir du sug din mammas kuk och slicka din pappas fitta

Fuck me...tunga argument
Citera
2014-12-23, 19:27
Medlem
Bevisa en motsatts då på en frigivning när en åklagare yrkar på 14+ år innan dom utan massa dumma internet kommentarer
Citera
2014-12-23, 19:33
Bannlyst
Citat:
Bevisa en motsatts då på en frigivning när en åklagare yrkar på 14+ år innan dom utan massa dumma internet kommentarer

Ar du som man sager "mentally challenged" ?
Citera
2014-12-23, 20:23
Medlem
Hoppas grabbarna blir frisläppta. rasho din jävla luffarfjant, sluta lek kommissarie. HOPPAS dom blir frisläppta
Citera
2014-12-23, 20:26
Medlem
knullar den lilla yaser också. fittan som inte vågar stå för den han är.. Äckliga lilla fönstertittare som ringer snuten så fort han ser något, så han kan rapportera snabbast till flashback. hahaha PAJAS
Citera
2014-12-23, 20:48
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:

Det han säger stämmer, då skvallret kommer från mig. Igår blev tre av fyra släppta.

Att frigivning sker nu är inget märkligt då det är så pass mycket helgdagar och ledigheter att man släpper dom som då kommer frias eller dömns för brott där straffen redan suttits av i häktet.
Citera
2014-12-23, 20:56
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
Det han säger stämmer, då skvallret kommer från mig. Igår blev tre av fyra släppta.

Att frigivning sker nu är inget märkligt då det är så pass mycket helgdagar och ledigheter att man släpper dom som då kommer frias eller dömns för brott där straffen redan suttits av i häktet.
Tycker du att skvallret blev bättre av att du klev in i diskussionen?

Säger inte att du har fel men hur skulle det vara med ett protokollsbeslut t.ex. Är det för krångligt att fixa fram? För svårt att lägga upp i tråden?
Citera
2014-12-23, 20:58
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Tycker du att skvallret blev bättre av att du klev in i diskussionen?

Säger inte att du har fel men hur skulle det vara med ett protokollsbeslut t.ex. Är det för krångligt att fixa fram? För svårt att lägga upp i tråden?

Behöver du det beviset så är det fritt fram för dig att slå tingsrätten en signal. Så pass intresserad är jag inte utav det här.
Det är dagen innan julafton och ett par förlorares öden intresserar mig inte mer just nu än att bara dela med mig av det jag vet.
Du får helt enkelt tro eller misstro mig, det gör mig det samma.
Citera
2014-12-23, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop

Ville inte referera till dig.

Oavsett om dom ar frigivna eller ej.

Finns inga bevis mot dom. Kommer aldrig bli fallda i nagon domstol.

Att MGM ar skyldiga eller inte ar en annan diskussion.

Aklagaren ar en klapare. ..synd att fangelsestraff inte existerar for inkompetens.
Citera
2014-12-23, 21:07
Citat:
Ursprungligen postat av PAC12
Ville inte referera till dig.

Oavsett om dom ar frigivna eller ej.

Finns inga bevis mot dom. Kommer aldrig bli fallda i nagon domstol.

Att MGM ar skyldiga eller inte ar en annan diskussion.

Aklagaren ar en klapare. ..synd att fangelsestraff inte existerar for inkompetens.
Mordförsök ger fängelse.
Citera
2014-12-23, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Mordförsök ger fängelse.

Sjalvklart.

Men bevisa det...utom rimligt tvivel.

Ingen har lyckats med det.

Att idioterna ar skyldiga ar nog hogst sannolikt..

Nu far dom en andra chans...vad bruschorna gor med den...kommer framtiden utvisa
Citera
2014-12-23, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muddan
knullar den lilla yaser också. fittan som inte vågar stå för den han är.. Äckliga lilla fönstertittare som ringer snuten så fort han ser något, så han kan rapportera snabbast till flashback. hahaha PAJAS

Jag börjar bli riktigt nyfiken på vem du är. Är du en lika stor "pajas" som yaser eller ska du kliva fram med namn?
Så jävla mycket ot i denna tråd.
Citat:
Ursprungligen postat av PAC12
Sjalvklart.

Men bevisa det...utom rimligt tvivel.

Ingen har lyckats med det.

Att idioterna ar skyldiga ar nog hogst sannolikt..

Nu far dom en andra chans...vad bruschorna gor med den...kommer framtiden utvisa

En andra chans till vadå? Livet eller?
De är ett gäng missanpassade pundare och det sociala arvet kommer spegla sig på deras stackars barn. Det bästa skulle vara att ge hela högen en fet spruta med heroin i julklapp så de tog en överdos och dog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in