Citat:
Ursprungligen postat av
GreenPeas
Att torka av efter sig om man svettas mycket är en självklarhet och att man sedan då och då gnor av med lite rengöringsmedel är också en självklarhet, har du samma kalsonger på dig både före och efter träning också?
Vet inte om jag missförstod dig.....?
Jag svettas inte så mycket att det blir ett problem samt att mitt svett är fräscht som källvattnet från Bergslagen.
Nej, jag duschar och byter kläder. Om jag hade gnidit ända och kuk mot träningsutrustningen så skulle jag ha tvättat den men naturligtvis så gör jag inte det. Därför är också jämförelsen med kalsonger dålig och det tror jag att du själv förstår.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cinnober
Svamp drabbar oftast de som har för lite bakterier, vilket leder till att svamp kan tillväxa. Om du inte har hudsvamp så har du troligen en rikare kutan (på huden) bakterieflora än de som inte har det.
Alltså borde du vara den som är extra noga med bakteriedödande.
Ja men om man har en bra bakterieflora som luktar gott och är fräsch så gör det inget. Försök inte vända det till att svamp skulle vara the shit. Sen visste jag inte ens att man kunde ha svamp annat än i underlivet, det var faktiskt ett skämt det där med svamp.