Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-24, 21:34
  #1
Medlem
´Tjena!

Behöver tips på bra onlinebutiker som man kan handla ifrån utan att behöva betala någon frakt och gärna med generösa priser. Handlar 80 % mina kläder från UK-butiker då det är billigt, bra kvalité och man betalar heller inte någon frakt. Några svenska hemsidor är okej men de flesta kräver fraktkostnader som gör att priset blir mindre generöst. Tar gärna emot tips på både utländska och inhemska onlinebutiker.

Zavvi
Asos
Zalando

Är exempel på de sidor jag använder mest.

Några fler tips? Tacksam för svar.
Citera
2014-04-24, 21:37
  #2
Medlem
vfo
Citera
2014-04-24, 22:32
  #3
Medlem
Jag handlar i princip allt på Boohoo.com . Om man betalar i Euro är det fraktfritt efter 25 Euro.. Det är en brittisk sida. Frakten är snabbare än t.ex. HM. Lite märkligt faktiskt!
Citera
2014-04-25, 17:39
  #4
Medlem
Av min erfarenhet kan man ofta hitta rabattkodssidor som har en kod man kan använda för att få fri frakt. Tror bland annat du kan hitta det hos den här sidan för Boozt. Men Boozt har nog även gratis frakt om du handlar över 500kr, vilket man ganska enkelt gör om man väl beställer något
Citera
2014-04-26, 22:50
  #5
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluetit
Jag handlar i princip allt på Boohoo.com . Om man betalar i Euro är det fraktfritt efter 25 Euro.. Det är en brittisk sida. Frakten är snabbare än t.ex. HM. Lite märkligt faktiskt!
Hur är storlekarna/passformen på deras kläder?
Citera
2014-04-27, 15:08
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Hur är storlekarna/passformen på deras kläder?

De har en måttabell som jag tycker stämmer väldigt bra. Dock är det alltid smart att kolla på recensionerna av kläderna ifall andra upplevt plagget som stort eller litet t.ex.
Jag har dock aldrig fått något i "fel" storlek.
Citera
2014-04-30, 01:33
  #7
Medlem
Vingåkers factory outlet är GRYMT om man har mindre storlekar. Jag har 34/36 i jeans och hitta inte ett enda par. Har du mindre finns det sjukt nice jeans för 100-300 spänn.

Annars handlar jag hos jack and jones. I mina ögon den mest prisvärda online butiken sett till pris kontra kvalite på byxor. Online butiken har en massa du inte hittar i de fysiska butikerna.

Kolla in den vetja. Finns riktiga kvalite shorts för 200 spänn och jeans som annars kostar runt 1500 för 4-500.
Citera
2015-03-22, 16:58
  #8
Medlem
www.sportamore.se
Citera
2015-03-22, 19:23
  #9
Medlem
Skebokvarnsvagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Vingåkers factory outlet är GRYMT om man har mindre storlekar. Jag har 34/36 i jeans och hitta inte ett enda par. Har du mindre finns det sjukt nice jeans för 100-300 spänn.

Annars handlar jag hos jack and jones. I mina ögon den mest prisvärda online butiken sett till pris kontra kvalite på byxor. Online butiken har en massa du inte hittar i de fysiska butikerna.

Kolla in den vetja. Finns riktiga kvalite shorts för 200 spänn och jeans som annars kostar runt 1500 för 4-500.

Förutom att det 1-2 dagar efter att plagget lagts upp endast finns i storlek XL-3XL.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback