2014-04-24, 13:33
Medlem
Triplefaces avatar
Jag såg 6 polisbilar vid frihetsvägen 62 i Järfälla för 3 timmar sedan, enligt en kvinna var de där på grund av att två ungdomar skjutit en man i huvudet. Polismän verkade leta efter bevismaterial i det avspärrade området omkring porten. Har fortfarande inte hittat någon information om det på nätet, konstigt nog.

Kan upplysa er som är obekanta med området att Söderhöjden, även kallat Slödderhöjden/Socialhöjden, är ett område med dåligt rykte. Mycket stökiga invandrarungdomar, wt-alkoholister och socialfall. Inträffade 3 mord här 2010.

Någon som vet mer?
Senast redigerad av Tripleface 2014-04-24 kl. 13:41.
Citera
2014-04-27, 14:09
Medlem
Tre dagar gammal tråd, inga kommentarer och ändå så är tråden på Aktuella ämnen.. Men men..

Har du hört något nytt? Ett mord med ett skott i huvudet borde ha blivit en stor nyhet tycker jag.

På polisens hemsida står det inget om ett mord. Det enda som hänt i Jakobsberg den senaste veckan är rån
Citera
2014-04-27, 21:57
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VatHaveVeHere
Tre dagar gammal tråd, inga kommentarer och ändå så är tråden på Aktuella ämnen.. Men men..

Har du hört något nytt? Ett mord med ett skott i huvudet borde ha blivit en stor nyhet tycker jag.

På polisens hemsida står det inget om ett mord. Det enda som hänt i Jakobsberg den senaste veckan är rån

Ja den har knappast något i aktuella ämnen att göra. Nej, mord kan det inte vara, var nog bara ett galet rykte.

Har inte fått det bekräftat från fler källor, men har fått höra att det gällde en man som blev av med sitt halsband under pistolhot från några ungdomar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in