Christoffer, gillade jag inte alls. Så otroligt korkad kille. Verkligen slö. Trög.
Han förstod verkligen ingenting, han satt bara med munnen öppen och såg helt tom ut i blicken.
Sedan förstod han inte alls den norska programledaren, jag menar, SÅ svår norska hade hon väl inte?
Hon slutade ju fråga honom saker till slut för att han inte förstod något, så det blev att bara Adam pratade med honom.
Anna är också korkad, men hon hade ändå en charm som inte Christoffer hade.
Det verkade som om Anna ville använda lite "finare" ord men hon visste inte riktigt vad dom betydde och hon satte in dom i helt fel meningar så allt blev bara tok. "Anders, hur mycket tycker du om mig? Är det ömsesidigt" Anders: " Om det är ömsesidigt? Det vet väl inte jag?". Visst, hon kanske var lite full och trött då men det var absolut inte första gången som hon använde fel ord i fel meningar.
Hon snubblade ofta på orden när hon pratade. Det kan jag se som en viss falskhet också, var dig själv istället, använd ditt lilla ordförråd istället för att försöka att prata helt annorlunda så det blir helt fel och pinsamt. Men annars gillade jag Anna, hon verkade glad och snäll.
Sedan störde jag mig så på att Anna klängde så på Anders efter han berättade vad han kände för henne, som hon ratade helt. Men hon gillade väl uppmärksamheten och att reta och teasa honom. Jag fick en känsla av att hon ville vara den som var snyggast av dom alla, det märkte jag särskilt när hon, Pelle, Anders, Erland och Krissy satt och åt mat medan de kollad på klipp på sig själva, då sa Pelle att tjejen i "juryn" när de hade någon slags sångaudition var så snygg, jäklar vad chockad och sur Anna såg ut då!
Johanna störde jag mig jättemycket på! Hon var en sådan besserwisser trots att hon inte kunde mer än någon annan i huset! Jag tyckte att hon hackade på Anna en del och försökte framstå henne som korkad. Vilket Anna var, men det är elakt att kräkas ut det på det sättet. Ett exempel var när de pratade geografi och Anna kunde verkligen ingenting och Johanna mer eller mindre retade henne för det. "Men Anna, kan du inte det?! Men alltså, Anna, seriöst?". Johanna blev så stolt över att kunna namnet på Islands huvudstad, men det var det enda hon kunde. Jag menar, alla i norden kan väl alla nordens huvudstäder. Hon kunde ju inte andra länders huvudstäder. Hon dumförklarade verkligen sig själv hela tiden! Sedan när de skulle gissa nyheter och hon sa det rätta först, och det blev bekräftat rätt, så såg hon sådär arrogant nöjd och avslappnad ut. Satt och pillade med naglarna, satt slött och vickade lite på foten, verkligen en sådan där " Det visste jag väl! Vad var det jag sa!" - attityd. Hon bara gissade och hade tur. Usch, vilken människa!
Pelle tyckte jag bara var konstig, sur och tvär. Jag förstår verkligen inte vad man har i BB-huset att göra om man bara klagar, är sur och otrevlig mot andra.
Jenny såg man ju inte ens! Så otroligt tråkig människa! Hon var väl kvar för att hon var ett "vackert ansikte". Till och med Anders sa att han inte såg henne. Så är det inte bara tittarna som inte ser henne utan även deltagarna så är det illa!
Krissy var väl lite halvjobbig sådär. Snyltade hela tiden! Och hennes jäkla tänder alltså, det var allt man tänkte på.
Erland var gullig tycker jag. En glad prick med gulligt leende! Men jag störde mig lite på att han skulle vara alla till lags och leka hobbypsykolog emellanåt. Så funderar jag på om han var homofil?
Caroline hade lite besvärlig norska. Men hon verkade snäll, dock lite tråkig. Hon verkade också vara uppmärksamhetstörstande och hängde efter flera killar vad jag kunde minnas. Hon kunde sitta och kolla drömmandes på larviga Christoffer bl.a vilket var lite freaky. Men verkligen ingen, ingen, kille gav henne uppmärksamhet. Vilket jag inte riktigt förstod, för jag tycker verkligen hon var jättesöt med fina, kvinnliga former. Men sådan sorts killar som är med i BB är oftast extremt ytliga, de gillar den smala, plasttuttande bimbon, eller den lilla, smala, gulliga brunetten som Jenny. Caroline var väl "för fet" eller något.
Anders var min favorit från första början! Som jag sa innan så höll han alltid humöret uppe från början till slut, bjöd på sig själv och hade charm. Han syntes verkligen och gjorde det slöa programmet lite roligare. Värdig vinnare, helt klart!
På tal om Philip och John, jag blev glad när de åkte ut! Så vidriga killar som trodde de var snyggast och bäst fast det helt och hållet var tvärt om. Jag fick mer eller mindre kväljningar när jag såg och hörde Philip. Helt flottig, såg slö ut och pratade helt slött! Nej, usch, nu blir jag upprörd!