2014-10-24, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naith
Börjar bli sjukt less på att allt deltagarna säger repeteras 2-3 gånger och bilden fuckar upp- / fryser sig. Jävla skit-live.

wörd, blev bara 1 repeat igår men 3 nu funkar absolut inte.
2014-10-24, 22:02
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Fattar inte vart Phille ville våldta henne? Är inte det att tvinga någon till sexuella saker? Om det va nån som va i närheten av det va de då fan John. Ser inte felet Phille gjorde, kommer heller aldrig göra. Att han varnade Caroline att hon skulle kvävas o ropa på luft om hon sög av honom? Tur att han varnade henne för förr eller senare skulle hon ändå våldtagit honom. Första veckan lipa hon ju, bokstavligen, för att han aldrig knulla henne så..

det är väl han skämta runt han åkte på. han själv har inte fått någon förklaring av dom ens?
2014-10-24, 22:13
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Fattar inte vart Phille ville våldta henne? Är inte det att tvinga någon till sexuella saker?

Nej, lille vän. Att tvinga någon till sexuella tjänster är låååångt mycket mer än våldtäkt. Jag tycker du ska läsa på vad lagen om detta säger innan du fortsätter att spy galla över dina missuppfattningar. Du gör dig själv bara till åtlöje.
2014-10-24, 22:33
Medlem
Bruce_Lees avatar
Tror ni att det är för sent att det kommer in någon ny? Jag hoppas bara gång på gång att de ska ta in någon rolig som drar upp stämningen men icke! Jag mår fan dåligt varje gång Johanna och Henrik är med i bild.
Det närmsta de har kommit underhållning har väl varit Malin men det beror ju på att hon är så förbannat dum i huvudet också.
2014-10-24, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Nej, lille vän. Att tvinga någon till sexuella tjänster är låååångt mycket mer än våldtäkt. Jag tycker du ska läsa på vad lagen om detta säger innan du fortsätter att spy galla över dina missuppfattningar. Du gör dig själv bara till åtlöje.

Missuppfattningar? Fortfarande vart tvingade Philip HJERTEN caroline till sexuella tjänster? Tycker inte jag ska läsa ett skit utan du ska kolla upp händelsen om och om igen precis som alla 100 här som yttrar sig där man inte ser något regelbrott från Philips sida alls?
2014-10-24, 22:43
Medlem
Citat:
Missuppfattningar? Fortfarande vart tvingade Philip HJERTEN caroline till sexuella tjänster? Tycker inte jag ska läsa ett skit utan du ska kolla upp händelsen om och om igen precis som alla 100 här som yttrar sig där man inte ser något regelbrott från Philips sida alls?

Sexuellt ofredande enligt brottsbalken?
2014-10-24, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce_Lee
Tror ni att det är för sent att det kommer in någon ny? Jag hoppas bara gång på gång att de ska ta in någon rolig som drar upp stämningen men icke! Jag mår fan dåligt varje gång Johanna och Henrik är med i bild.
Det närmsta de har kommit underhållning har väl varit Malin men det beror ju på att hon är så förbannat dum i huvudet också.

Extremt malplacerade människor, har bb som praxis att kasta in personer som ska lugna ner stämningen efter halva säsongen eller? Tycker iofs att det blir bättre och bättre men jag blir bara obekväm med dom nya och ser helst att dom åker snarast möjligast.

Igår när Malin va lack för att "bb vill ha drama" sa Anders att det ändå inte blir nått eftersom produktionen ger gänget tillsägelser så fort det blir bara heta diskussioner.

Kan Thorbjörn sluta sjunga btw?
2014-10-24, 22:55
Medlem
zaycos avatar
Citat:
Nöta aftonbladet hela dagen för o vänta på CAROLINEs sanning
Vart tog den sanningen vägen???
2014-10-24, 23:03
Medlem
Citat:

Jag gillar inte att mata dig och hålla igång den meningslösa diskussionen och fixeringen av Philip men din vanföreställning verkar bara bli värre och värre. Du verkar ha missat några mattelektioner i skolan för det är nog bara runt 10 stycken om ens det som faktiskt håller med dig rörande händelsen som ledde till diskning.

Tillbaka till nutid:

Jag har varit lite efter och kollat torsdagens avsnitt precis.

Malin verkar helt ha missuppfattat grejen med BB. Mobbing? Dom måste ändå stå för sina nomineringar på utsidan sen men så långt har dom nog inte tänkt. Det är trotts allt en tävling och alla måste röstas ut förr eller senare.

Det var kul att se Jenny förbannad lite annorlunda mot det gråa och trista.
2014-10-24, 23:20
Medlem
Orättvist om Philip ska komma in i huset igen tycker jag, när han varit ute så länge. Egentligen ska de väl inte få gå in igen efter så lång tid, enl reglerna, eftersom de då kan avslöja saker som hänt utanför huset och så. Det är inte meningen att deltagarna ska få tillgång till sånt. Och det var med rätta att han fick ut från början.

Hoppas det är en pappfigur
Senast redigerad av buranshe 2014-10-24 kl. 23:24.
2014-10-24, 23:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av buranshe
Orättvist om Philip ska komma in i huset igen tycker jag, när han varit ute så länge. Egentligen ska de väl inte få gå in igen efter så lång tid, enl reglerna, eftersom de då kan avslöja saker som hänt utanför huset och så. Det är inte meningen att deltagarna ska få tillgång till sånt. Och det var med rätta att han fick ut från början.

Hoppas det är en pappfigur

Buranshe om dom inte skulle få reda på något från utsidan så skulle dom inte skicka Malin, Johanna och Henrik, fattar väll du också hoppas jag? Jag menar, de får inte lov till att berätta vad som hänt på utsidan oavsett så.

Hoppas Johanna lämnar nu så kan dom skicka in NÅN =D, lipar hon eller?
2014-10-24, 23:30
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Jag har sett händelsen. Your call!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in