• 9
  • 10
2015-03-15, 22:45
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinkadus
En 400 grams entrecote med tillbehör och ett gäng pils på Texas Longhorn var inga problem. Nu har jag siktat in mig på deras Sitting Bull som är en grillad biff på ett kilo. Tänkte köra det som examensmiddag i slutet på maj. Pompan lär man nog få beställa in en extra korg av så det räcker...
Har ätit den, det var inga problem. Tog lång tid dock, och de fick steka på den en gång då den var för rå imitten. Men gott var det!
Citera
2017-12-16, 20:58
Medlem
kukflashs avatar
Har en liten magsäck och klarar oftast inte en hel pizza..

Men detta åt jag för någon månad sedan.

20 mcd nuggets
Stor pommes
2 stora drickor med cola
2 sundaes

Var nära på att spy efter allting..
Citera
2017-12-26, 17:50
Medlem
Råbiff på 800 gram kött !
Citera
2022-06-08, 13:53
Medlem
skaldjuspuddings avatar
1 kilo pytt i panna med rödbetor.
Stekte upp allt i omgångar och bara åt åt åt. Blev aldrig mätt kändes det som. Detta var mitt i puberteten när man växte som mest.
Citera
2022-06-08, 14:02
Medlem
Liberationfronts avatar
Har ju försökt tappa vikt sista 6 månaderna så tror min magsäck krympt för jag kan inte få i mig lika mkt som förr.

Men förr då kunde en sittning lätt bli 1-2 raddor ribs, Ngn pasta samt 1/2 grillad pippi. & ngra bira på det.
Citera
2022-06-08, 20:39
Medlem
Sladdarens avatar
Sällan det är lönt att testa det förrän det är en tävling gärna med nåt pris i potten. Inte speciellt bra för hälsan heller, men jag är inte speciellt impad av matgeeks förmågor med all respekt ang mängden mat de trycker i sig på vilken tid ? Det är inget speciellt unikt med deras förmågor men de är underhållande och kul att titta på ibland tycker jag. Inget fel med deras program alltså
Citera
2022-06-08, 20:44
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaldjuspudding
1 kilo pytt i panna med rödbetor.
Stekte upp allt i omgångar och bara åt åt åt. Blev aldrig mätt kändes det som. Detta var mitt i puberteten när man växte som mest.
Värd bump, big boy?

OnT: Ni verkar klena allihopa. Tre fullstora (inte butikens svampkyckling) höns får jag lätt ned. Till frukost är 500g kött inga problem.
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
Sällan det är lönt att testa det förrän det är en tävling gärna med nåt pris i potten. Inte speciellt bra för hälsan heller, men jag är inte speciellt impad av matgeeks förmågor med all respekt ang mängden mat de trycker i sig på vilken tid ? Det är inget speciellt unikt med deras förmågor men de är underhållande och kul att titta på ibland tycker jag. Inget fel med deras program alltså
weakling.
Citera
2022-06-08, 22:26
Medlem
skaldjuspuddings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Värd bump, big boy?

OnT: Ni verkar klena allihopa. Tre fullstora (inte butikens svampkyckling) höns får jag lätt ned. Till frukost är 500g kött inga problem.

weakling.
Vad är det som är så farligt med att bumpa en tråd?
Bättre än att starta en ny, visst?

Tackar för komplimangen. Eller förresten, det blir man ju kallad rätt så ofta.
/195 cm 92 kilo 18 bast
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in