Aldrig maxat riktigt men kan lägga till några måltider som folk omkring mig tycker är helt sjukt.
Varje gång jag lagar köttfärs går det åt 1 kg bara köttfärs och sedan tillbehör, detta intalar jag mig ska räcka till matlådor till de kommande arbetsdagarna, äter hälften och känner mig fortfarande hungrig och drar i mig resten också samtidigt som jag tänker "äsch kan gå ut och käka på jobbet imorgon"
Måltiderna brukar vara hamburgare, köttfärsås m spagetti, burrito m ris m.m, moussaka
När jag käkar ute har jag käkat:
Kina restaurang: ca 40 sushi bitar följt av 2 överfulla tallrikar varm mat.
McD: 2 big tasty menyer 4 dbl cheese och en kyckling burgare.
BK: Big king XXL meny med 3 extra kött = 565g bara kött och en kycklingburgar meny (burgaren och brödet är avlångt, kommer ej ihåg vad den heter)
Pizzahut: 4 pizzor på buffé, sedan gick jag då polaren var uttråkad och jag skämdes, var dock fortfarande hungrig
Helenes krog: gambas till förrätt (räkor och vitlök i olja) varmrätt 900g sirloine med potatis och whiskey sås och beá sås och lite grönt, efterrätt var marängsviss (största efterrätten jag någonsin sett

glassen fick knappt plats på tallriken och var format som ett torn på 20-25 cm

)
Pizzaonline: 150 minimum för beställning så ja... 2 pizzor är standard och dra i sig till lunch, rena barnleken