Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-08-14, 19:54
  #1
Medlem
ordkunnigs avatar
ser en massa länkar till det men när jag trycker på dem. Då vad har hänt med detta forum?
Citera
2005-08-14, 20:11
  #2
Medlem
Phels avatar
Bikupan är död tilsammans med Syn och WD.

http://forum.flashback.info/scandina...highlight=hive
Citera
2005-08-14, 21:21
  #3
Medlem
Enligt admins är forumet på väg tillbaks. Rör sig nog om några veckor max innan dom är on-line igen. Synthetikal litar jag inte på för fem öre efter senaste utspelet. Håll er till http://www.sciencemadness.org tills vidare.
Citera
2005-08-14, 21:24
  #4
Medlem
ordkunnigs avatar
vilket utspel?
Citera
2005-08-14, 21:29
  #5
Medlem
Phels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ordkunnig
vilket utspel?

Länge sedan jag har läst tråden transistorbarn hänvisar till (What happened to Rhodium and Hive), men det var något i stil med at Admin på synthetikal krävde donationer för att hålla hemsidan uppe, medans han tjänade $46 om dan bara på Google reklamer. Han hävdade senare att han fick besök av polis med mera...
(Rakt ur skallen på mig, minns inte alla detaljer...)

Tillägg:
Jag tycker förresten att "Hive kommer inom några veckor" har dröjt många månader.
Citera
2005-08-14, 21:39
  #6
Medlem
TomiXs avatar
Var fanken har Roguesci tagit vägen då?
Citera
2005-08-14, 21:41
  #7
Medlem
Phels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Var fanken har Roguesci tagit vägen då?

Den är kvar, men någonting skumt är på g. Jag kan, precis som många andra medlemmar bara komma fram via en proxy...
Citera
2005-08-14, 23:19
  #8
Medlem
Ja precis,
killen som driver synthetikal har uppenbarligen tvivelaktiga syften och när han dessutom påstår att han har låtit australiensisk polis hålla koll på forumet i flera veckor utan att säga något till medlemmarna tappar man ju helt och hållet förtroendet. Han har heller inte gett någon förklaring till hur det ligger till nu efteråt när forumet är uppe igen. Jag skulle dock inte våga skriva där längre även om jag inte riktigt köper polis-historian...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback