• 1
  • 2
2014-04-23, 01:38
Medlem
Lokasyes avatar
Ja, som topic lyder: Hur är man egentligen duktig i sängen, duktig på att ha sex eller bra på att knulla? Känns som att det snackas en hel del om detta att man måste vara bra osv men vad innebär detta? Förklara för mig...xD
Citera
2014-04-23, 01:43
Medlem
som tjej, du är upphetsande, vet hur du ska förföra, genom rätta rörelser och blickar, och andra uttryck

Som kille, du vet hur du använder den, och hittar hur tjejen vill bli smekt, hur hon vill att man trycker henne, syncar med stöningar osvosv

(min uppfattning)
Citera
2014-04-23, 01:58
Medlem
Burkbubbas avatar
Det är väl ändå personligt? Alltså, bara för att en tjej säger att man är duktig så betyder inte att nästa gör det. Jag har dock aldrig fått några klagomål. Jag har inte haft överdrivet många sexpartners, dock har jag haft några seriösa förhållanden och på så vis haft väldigt mycket sex. Jag har aldrig fått några klagomål, tvärtom däremot. Bara positivt.

Vad gör jag för speciellt? Ingenting tror jag. Jag är självsäker och tar för mig. Mitt game, det gamla vanliga. Nafsa i nacken/örat, smeka lätt på låren, bita i läppen. Slicka fitta, lite valfria ställningar och sen avslutar jag med missionären och håller upp tjejens ben högt och pumpar på rätt rejält.

Det sistnämnda har gett resultat i 9/10 fall.
Senast redigerad av Burkbubba 2014-04-23 kl. 02:02.
Citera
2014-04-23, 02:13
Medlem
Hajafintens avatar
Sex är till stor del ett samspel mellan individer. Ni ska hitta det som funkar bra för varandra, erfarenhet underlättar givetvis. En kille kan väl annars kommit en bra bit på vägen om han är uthållig också.
Citera
2014-04-23, 02:25
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkbubba
Det är väl ändå personligt? Alltså, bara för att en tjej säger att man är duktig så betyder inte att nästa gör det. Jag har dock aldrig fått några klagomål. Jag har inte haft överdrivet många sexpartners, dock har jag haft några seriösa förhållanden och på så vis haft väldigt mycket sex. Jag har aldrig fått några klagomål, tvärtom däremot. Bara positivt.
Hur ofta har du klagat när du varit missnöjd?
Citera
2014-04-23, 02:50
Medlem
Burkbubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
Hur ofta har du klagat när du varit missnöjd?

Tro det eller ej, jag har sagt till någon gång. Men jag bor i en relativt liten stad, alla som är i någorlunda samma ålder har gemensamma vänner. Har fått höra genom andra personer att jag har lyckats bra, eftersom folk snackar runt. Egoboost så det heter duga, vet inte vart jag skulle tagit vägen om det var tvärtom.
Citera
2014-04-23, 05:48
Medlem
Starrshipps avatar
Man är lyhörd för vad den andra gillar, kan ta direktiv och ge direktiv plus engagerad i allt.
Citera
2014-04-23, 08:11
Bannlyst
Man har bra moves
Citera
2014-04-23, 08:28
Medlem
Thegreatsunshines avatar
Man finner ut vad hon går i gång på o kör på det. E hon vettig gör hon det samma.
Citera
2014-04-23, 08:34
Medlem
Inglorias avatar
Du är lyhörd helt enkelt. Du kan läsa av din partner och vad denne tycker om och inte tycker om. Du kan höra på andning och se på kroppsrörelser när du har hittat rätt punkter. Du är inte tafatt eller rädd utan vet var du har din kropp och hur du kan använda den.
Citera
2014-04-23, 08:40
Medlem
borrizs avatar
Det innebär helt enkelt på att din partner är nöjd med dina insatser!

Vad innebär detta i praktiken.
Första steget som andra har skrivit. så bör det vara att du är uppmärksam på vad din partner gillar/ogillar.
Citera
2014-04-23, 09:23
Medlem
Kunna hålla länge, ha någorlunda stor kuk, veta hur din partner vill bli stimulerad/knullad, vara självsäker, inte tycka något är pinsamt eller jobbigt, inte försöka vara en porrstjärna och slutligen inte vara för upphetsad. Som kille resulterar ofta bra sex för henne i dåligt sex för dig själv, men det är sånt man får ta. Alltid kul med en tjej som ligger och vrider sig och inte vet vart hon ska ta vägen av njutning ändå

Som tjej tror jag det är viktigt att vara öppen med vad man tycker om och att veta vad man vill. Det märks när tjejer är erfarna då de oftast tar för sig mer

Men detta är bara bedömt efter mina personliga erfarenheter
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in