2023-01-19, 23:46
Medlem
Extradressings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Varför ändra på något som fungerar? Sarms är verkligen sämre på alla sätt.

Mvh
Fungerar å fungerar.. Det är ju inte så att blir grov av HRT direkt. Med åren har benen blivit lite "pinnigare" så jag vill göra en liten ansats att fylla ut jeansen igen. Byxbenen alltså😄 Visst jag kan köra lite ryssar men var helt enkelt nyfiken på SARMS.
Citera
2023-01-20, 11:44
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extradressing
Fungerar å fungerar.. Det är ju inte så att blir grov av HRT direkt. Med åren har benen blivit lite "pinnigare" så jag vill göra en liten ansats att fylla ut jeansen igen. Byxbenen alltså😄 Visst jag kan köra lite ryssar men var helt enkelt nyfiken på SARMS.

Man vet fortfarande inte exakt vad för bieffekter sarms har och ärligt, även om de marknadsförs som mildare så kan jag inte säga att det är min erfarenhet och då har jag haft min beskärda del klienter genom åren med RIKTIGT sunkiga levervärden på RAD t.ex. inklusive mig själv.

Hålla sig till oljor är alltid bättre, lägg till anavar(oral), primo eller npp till din trt så kör du på det mest hälsosamma sättet du kan. Vilket du bör ta i beaktande då du är i äldre spannet av kurare.

Mvh
Citera
2023-01-20, 20:14
Medlem
Extradressings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Man vet fortfarande inte exakt vad för bieffekter sarms har och ärligt, även om de marknadsförs som mildare så kan jag inte säga att det är min erfarenhet och då har jag haft min beskärda del klienter genom åren med RIKTIGT sunkiga levervärden på RAD t.ex. inklusive mig själv.

Hålla sig till oljor är alltid bättre, lägg till anavar(oral), primo eller npp till din trt så kör du på det mest hälsosamma sättet du kan. Vilket du bör ta i beaktande då du är i äldre spannet av kurare.

Mvh
Bra, tack för svar!
Citera
2023-01-21, 02:37
Medlem
Nosstocks avatar
Någon som vet något om Paragon Pharmatech som säljs öppet på legitima sidor för kosttillskott? Finns även på AAS-sidor.

Legit eller bajs?
Citera
2023-01-25, 19:39
Medlem
Ger MK-677 alltid den omtalade hungerkänslan? I sådana fall, ska man räkna med att det sker direkt inom 24h eller kan det ta ett tag innan det kickar in?
Citera
2023-01-26, 16:50
Medlem
Tjena!
Är lite sugen på att testa en omgång Ostarine, 15mg om dagen i 8 veckor. Har ingen erfarenhet av sarm's innan.
Jag har tränat intensivt i 6 månader 5-6 dagar i veckan. Har haft en bra progress och tappat 14kg. Värt att nämna är att jag fortfarande är överviktig. Väger ca 120kg 195 lång.
Är det pengar och hälsa i sjön att köra detta med min fysik? Finns det några andra tillskott jag bör kombinera med? Tacksam för alla svar
/Sarm's noob.
Citera
2023-01-28, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prickigtroja
Tjena!
Är lite sugen på att testa en omgång Ostarine, 15mg om dagen i 8 veckor. Har ingen erfarenhet av sarm's innan.
Jag har tränat intensivt i 6 månader 5-6 dagar i veckan. Har haft en bra progress och tappat 14kg. Värt att nämna är att jag fortfarande är överviktig. Väger ca 120kg 195 lång.
Är det pengar och hälsa i sjön att köra detta med min fysik? Finns det några andra tillskott jag bör kombinera med? Tacksam för alla svar
/Sarm's noob.

Janek Berglarjan som tidigare sålde direkt från gymfairy har öppnat en egen shop nu på clearskin.se . ”Hudvårdsprodukter” kallar han det men det är mk i paketet.
Citera
2023-01-28, 09:19
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Janek Berglarjan som tidigare sålde direkt från gymfairy har öppnat en egen shop nu på clearskin.se . ”Hudvårdsprodukter” kallar han det men det är mk i paketet.

Hittar inget facit för vad som är vad på hans tiktok.
Citera
2023-01-28, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Hittar inget facit för vad som är vad på hans tiktok.

Stämmer bra. Han har i stället beskrivit det i en ”hemlig grupp” på telegram som är låst för tillfället.

Krämen är mk677.
Senast redigerad av hank1338 2023-01-28 kl. 23:43.
Citera
2023-01-29, 08:09
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Stämmer bra. Han har i stället beskrivit det i en ”hemlig grupp” på telegram som är låst för tillfället.

Krämen är mk677.

Okej! Så han säljer alltså enbart MK677?
Citera
2023-01-29, 11:54
Medlem
Citat:

Ja just nu är det enbart mk677. Det spörs och se vad framtiden har att utvisa.
Citera
2023-02-08, 21:14
Medlem
Citat:

Kan tillägga att det är enormt många som inte fått sina beställningar än. Janek beställer tydligen hem MK:n från polen och sen skeppar han det vidare till kunderna i vita diskreta brev..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in