Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-13, 12:02
  #2521
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MotiveradStudent
Du är dum i huvudet. Ett exempel.

En "vanlig turist" åker nånstans och har sex. En "sexturist" åker nånstans men har inte sex. Slutsats: dessa etiketter på människor funkar ej.

Skillnaden är väl att en "vanlig turist" inte betalar för att få knulla. Gör man det så är man givetvis en "sexturist"
Citera
2017-10-14, 02:41
  #2522
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Skillnaden är väl att en "vanlig turist" inte betalar för att få knulla. Gör man det så är man givetvis en "sexturist"

Du har givetvis fel, dessvärre.
Citera
2017-10-14, 08:44
  #2523
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MotiveradStudent
Du har givetvis fel, dessvärre.

Det är nog mera du som har en förvirrad livsinställning! Läs en gång till och fundera lite på skillnaden.

Precis som en kvinna som knullar gratis, men när hon tar betalt så förvandlas hon till ett proffs.
Citera
2017-10-14, 18:16
  #2524
Medlem
[quote=OlleViero|62055143]Det är nog mera du som har en förvirrad livsinställning! Läs en gång till och fundera lite på skillnaden.

Precis som en kvinna som knullar gratis, men när hon tar betalt så förvandlas hon till ett proffs. [/QUOTE
Det är ytterst tydligt att du är en oerfaren ung man. Allt som inte innebär monetär överföring är INTE "gratis" bara för det. Du kommer att lära dig.
Citera
2017-11-03, 07:10
  #2525
Medlem
Hej alla gamla och nya Pattaya-besokare.

Jag reste till Thailand fran grannlandet i ost dar jag ar bosatt sedan tre ar da jag har ett arende har i Thailand.
Landade i Bangkok men p.g.a. alkoholforbudet sa tog jag forsta basta buss till Pattaya for att vanta ut det da mitt arende inte bradskar.

Sitter och skriver fran en internet-shop i Buakhao, Pattaya, har promenerat runt i staden nagra dagar nu och hunnit "landa" lite sa att saga. Jag kanner att aren har gatt, Pattaya har forandrats. eller kanske det mest ar jag som har forandrats, jag vet inte, det ar nog halften av bade och.

Jag lamnade Sverige pa en enkelbiljett forsommaren 2014, med hack i min svenska sang-gavel som gick att rakna pa en hand sa kom jag att vistas mycket i Pattaya ar 2014 och 2015 med huvudsyftet att skvatta runt sa att saga.
I borjan av min vistelse i Pattaya sa kom jag att traffa en dam som hette Naam. Vi traffades pa Beach Rd av alla stallen dar hon gick pa gatan for sitt och sin familjs levebrod.

Jag var (tyvarr) farsk, gron och inte allt for klok da jag hade siktet installt pa att antligen fa satta pa fler an bara nagra enstaka tjejer som 30+are, och gjorde ett stort misstag som inte fortsatte vara med henne.
Ar 2014 var hon 28 ar, inte tjock men smatt knubbig, sot, hade ett valdigt gott hjarta trots allt, och jag vill minnas att hon var fran Nong Khai.

Da vi Svenska man ar over-representerade som turister i Pattaya raknat i befolkningsmangd per capita sa gor jag har ett forsok att fraga om det finns nagon dar ute som vet vem jag pratar om, och kanske t.o.m. vet vad det blev av henne.

Vad det an blev av henne, och var hon an ar sa hoppas jag att hon har det bra.

(PM skulle vara uppskattat..) Mvh.
__________________
Senast redigerad av DiscopussyHunter 2017-11-03 kl. 07:26.
Citera
2017-11-04, 14:05
  #2526
Medlem
Herre Josses.! Vad folk det ar i Pattaya nu. Jag har aldrig sett mer folk pa gatorna tidigare, det gar knappt att ta sig fram langs gatorna i city kvallstid, och for att kunna korsa gatorna till fots kvallstid sa maste man nastan vara sjalvmordsbenagen :)
Nar jag tog bussen fran Ekamai, Bangkok --> Pattaya sa var det sa manga passagerare sa att dom fick lov att anropa en extra buss till samma avgangstid, och det ar inte lang tid mellan avgangarna.

Lordagskvall, 20:00 och 28 grader, nu ar det dags att ge sig ut i folkvimlet. God kvall gott folk.
Mvh.
Citera
2017-11-04, 14:31
  #2527
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiscopussyHunter
Herre Josses.! Vad folk det ar i Pattaya nu. Jag har aldrig sett mer folk pa gatorna tidigare, det gar knappt att ta sig fram langs gatorna i city kvallstid, och for att kunna korsa gatorna till fots kvallstid sa maste man nastan vara sjalvmordsbenagen
Nar jag tog bussen fran Ekamai, Bangkok --> Pattaya sa var det sa manga passagerare sa att dom fick lov att anropa en extra buss till samma avgangstid, och det ar inte lang tid mellan avgangarna.

Lordagskvall, 20:00 och 28 grader, nu ar det dags att ge sig ut i folkvimlet. God kvall gott folk.
Mvh.

Starten på högsäsongen har börjat och det brukar ju bidra.

Vad är det för demografi?

Mycket barnfamiljer?
Citera
2017-11-05, 15:44
  #2528
Medlem
TrickieDickies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Starten på högsäsongen har börjat och det brukar ju bidra.

Vad är det för demografi?

Mycket barnfamiljer?
Kommer att dra ner snart nu i november, ska bli mycket intressant och se vad man själv anser om denna plats.
Citera
2017-11-05, 17:26
  #2529
Medlem
Mistofeless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiscopussyHunter
Herre Josses.! Vad folk det ar i Pattaya nu. Jag har aldrig sett mer folk pa gatorna tidigare, det gar knappt att ta sig fram langs gatorna i city kvallstid, och for att kunna korsa gatorna till fots kvallstid sa maste man nastan vara sjalvmordsbenagen
Nar jag tog bussen fran Ekamai, Bangkok --> Pattaya sa var det sa manga passagerare sa att dom fick lov att anropa en extra buss till samma avgangstid, och det ar inte lang tid mellan avgangarna.

Lordagskvall, 20:00 och 28 grader, nu ar det dags att ge sig ut i folkvimlet. God kvall gott folk.
Mvh.
Trafiken blir värre och värre för varje år som går. Att korsa den numera trefiliga Beach Road för att plocka upp en flicka är livsfarligt.
Citera
2017-11-05, 21:22
  #2530
Medlem
Akeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistofeles
Trafiken blir värre och värre för varje år som går. Att korsa den numera trefiliga Beach Road för att plocka upp en flicka är livsfarligt.

Finns ju övergångställen numera för den självmordsbenägne
Citera
2017-11-06, 05:49
  #2531
Medlem
Mistofeless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akelius
Finns ju övergångställen numera för den självmordsbenägne
https://www.youtube.com/watch?v=LsptD_9_kbE
Citera
2017-11-06, 12:38
  #2532
Medlem
Spykeys avatar
Jag själv har aldrig åkt till Pattaya (3 ggr) för att korsa gator precis, ska nu besöka Bali istället och kolla hur det är, antar att utbudet på vissa saker är betydligt svårare att hitta än i Pattaya.

Men men, det blir nogt bra.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2360314

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback