2014-04-20, 05:24
Medlem
Tjena d är så att jag är skyldig en person en summa pengar och skulle behöva att någon med lexbase medlemskap att hjälpa mig ta reda på hur involverad denna person är, skicka pm

Diskussionsunderlag; vad skulle din bästa ursäkt vara ifall du är sen med att betala en skuld
Citera
2014-04-20, 05:29
Medlem
Man behöver väl inte ett konto direkt? Sen kostar väl inte medlemskapet som sådant utan de uppgifter man begär ut?
Citera
2014-04-20, 06:09
Medlem
Man måste betala för medlemsskap, allt jag ser som icke medlem ser är att han är straffad.

EDIT; upptäckte nu att det inte va själva medlemskapet man betalar för, det är själva informationen angående domar och påföljder med mera. Denna sida försöker leka heliga med sin jävla qoute. Blir fan sne, men om det år någon med en "VIP" medlemskap,(om det nu finns) så kontakta mig gärna via PM tack på förhand
Senast redigerad av ZuttlahBror 2014-04-20 kl. 06:22.
Citera
2014-04-20, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZuttlahBror
Man måste betala för medlemsskap, allt jag ser som icke medlem ser är att han är straffad.

Men är du dum eller? Om man ska komma åt uppgifterna så räcker det inte att man är medlem, det kostar varesig man är medlem eller ej. Medlemskapet är onödigt.
Citera
2014-04-20, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ER433
Men är du dum eller? Om man ska komma åt uppgifterna så räcker det inte att man är medlem, det kostar varesig man är medlem eller ej. Medlemskapet är onödigt.

Editerade min svar nu
Citera
2014-04-20, 07:38
Medlem
bergochdals avatar
Du är skyldig en person pengar och vill veta hur kriminell långivaren i fråga är. Vad har det med din skuld att göra? En skuld ska betalas vare sig långivaren är/har varit kriminell eller ej. Du hade inga problem med att låna pengarna men sen när det gäller återbetalning så mumlar du om LB som om det skulle rättfärdiga ditt snyltande på andra!? Jag gissar på att du gärna vill smita från din skuld. Om så är fallet hoppas jag att du blir listad som tjuv.

Om du har alla avsikter att betala skulden så förklara läget för utlånaren så kommer h*n nog att acceptera att du blir sen med betalningen. Vet inte hur mycket du är skyldig men kämpa ihop så mycket pengar du kan och ge dem till utlånaren så snart som möjligt. Märker utlånaren att du kämpar för att få ihop pengarna så lär h*n acceptera det mer än att du slår dank och slösar pengar på annat.

Tänk på att det finns såna som mördar folk som är skyldiga några tusenlappar. Du lär vara medveten om det är en sån typ du har lånat pengar av. Är det så är det bättre att du lånar pengar av släkt och vänner för att kvitta skulden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in