• 1
  • 2
2014-04-20, 00:50
Medlem
Varför är det så fel att ha samlag med sin mamma?
Vi säger nu att det var en riktig snygg MILF, varför skulle det vara fel att ha sex med sin mamma då?
Citera
2014-04-20, 00:52
Medlem
Matberoendes avatar
För att du kom ut ur utrymmet du planerar att stoppa in din ägodel. Inte fan rotar man runt i sitt barndomshem.
Citera
2014-04-20, 00:53
Medlem
sodars avatar
Har du hemlängtan?
Citera
2014-04-20, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matberoende
För att du kom ut ur utrymmet du planerar att stoppa in din ägodel. Inte fan rotar man runt i sitt barndomshem.
Nu pratar vi inte om mig utan varför det är fel. Äckligt jajo, men varför just fel.
Citera
2014-04-20, 00:55
Medlem
Vnptss avatar
Ser du inget fel med det?
Citera
2014-04-20, 01:08
Medlem
Matberoendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cutzer
Nu pratar vi inte om mig utan varför det är fel. Äckligt jajo, men varför just fel.

Planerar man att göra henne gravid så kan ju ungen bli ett problematiskt barn. Tänker man ha skyddat samlag så är problemet våra sociala konstruktioner, samhället tycker helt enkelt att det är äckligt eftersom vi ramlat ur våra mödrar och därmed är det fel. Våra könsorgan är ju till för att sprida våra gener vidare, och våra mödrar är inte de bästa för det.
Citera
2014-04-20, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matberoende
Planerar man att göra henne gravid så kan ju ungen bli ett problematiskt barn. Tänker man ha skyddat samlag så är problemet våra sociala konstruktioner, samhället tycker helt enkelt att det är äckligt eftersom vi ramlat ur våra mödrar och därmed är det fel. Våra könsorgan är ju till för att sprida våra gener vidare, och våra mödrar är inte de bästa för det.

Där har du en poäng.
Men om det skulle vara en het syster?
Varför tycker samhället att det är fel
Citera
2014-04-20, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vnpts
Ser du inget fel med det?
Gör du?
Jag gör det, men kommer inte på VAD för fel
Citera
2014-04-20, 02:51
Medlem
Drinkycrows avatar
Det är väl mest morsans fel tänker jag. Inte kan man ha sunda värderingar om ens föräldrar tycker det är okej att ligga med sina barn. Har svårt att se att det skulle kunna vara en del av en hälsosam moder/son relation. Sen berör det väl ingen annan om ni båda är vuxna men räkna med att människor tycker det är vidrigt och att det blir skum stämmning på släktmiddagarna.
Citera
2014-04-20, 03:03
Medlem
Stratakastas avatar
Människorna en person växer up med, tex mor eller far attraheras man inte av, det är biologiskt, man känner ingen attraktion till de, det har något med luktsinne att göra. Så om du attraheras av din mamma så är du förmodligen sjuk, lite som homosexualitet, det måste också vara någon typ av sjukdom.
Citera
2014-04-20, 12:20
Medlem
Ett incestbarn kan få en massa problem som gör att det inte fungerar bra. Om man har sex med en släkting, finns det risk att kvinnan blir gravid med ett incestbarn. Jag har för mig att sysslingar är första nivån då det inte finns risk för incestproblem (då delar man bara 3,12% av generna).

Eftersom det blir problem med incestbarn, har evolutionen sett till att vi tycker att det känns fel med incest. Nu finns det ju skydd och abort, så det är ju inte längre lika farligt som det var när människan utvecklades, men känslan av att det är fel finns kvar. Det kan ju i och för sig fortfarande skapa problem, ifall kvinnan blir gravid och vägrar abort.
Citera
2014-04-26, 23:58
Medlem
Knulla på bara, knullade min morsa när jag var 28 hon var 50, vi hade förhållande i 1 år, sen träffade jag en 17 åring.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in