Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-04-19, 21:39
  #25
Medlem
Germanias avatar
han kanske betraktar henne som off limits om du blir kompis med honom?
Citera
2014-04-19, 22:29
  #26
Medlem
Jag tycker ju verkligen att det är din tjej som ska göra detta kristallklart för denna grabb att hon inte är intresserad och att han ska lägga av. Borde ta ett snack med kompisen också om att hon inte kan vara ihop med as som behandlar henne såhär. Fattar inte heller varför hon ska "prata" med honom. Varför inte bara skicka ett argt och tydligt sms, har hon gjort det? Varför skulle prata med honom funka bättre?

Tror inte heller att du ska dit och "veva" som folk här verkar tycka, som sagt detta är din tjejs uppgift att tala om att det absolut inte uppskattas. Hon får väl polisanmäla honom annars. Det här med relationen till vännen köper jag inte alls hon borde tycka att hon ska dumpa honom asap!
Citera
2014-04-20, 05:06
  #27
Medlem
Snaikstus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahshorty
Tips, råd allt är välkommet..?
Mhmmm... så du får inte göra något alls enligt "din" flickvän för då är det kört. Hon ska alltså ha kontrollen. Mmmhmmm. Låt mig hjälpa dig att rensa tankarna:
1. Din flickväns kompis kille har betett sig respektlöst mot dig
2. Din flickväns kompis har betett sig respektlöst mot dig
3. Din flickvän har betett sig respektlöst mot dig

Märker du att ingen av dem respekterar dig för fem öre? Hur tror du att det här kommer att sluta egentligen? Nu är det du som i tur och ordning örfilar upp hela bunten. Du måste kväsa upproret!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback