• 1
  • 2
2014-04-19, 11:31
Medlem
mahshortys avatar
Min flickväns bästa väns kille stöter på henne, hon tycker det är sjukt jobbigt och hon
säger det till sin vän. Men hon skojar typ bort det, för hon älskar denna kille.

Jag vill döda han, och andra som vet om det. Men hon vägrar riskera hennes vänskap med henne.

Hon säger att hon ska prata med han ensam, jag får panik och vet inte hur jag ska hantera detta.
Hon har redan sagt till han flertal gånger, men han lyssnar inte.

- Åker jag dit och pratar med han så kommer det eskalera, och då är det kört.

Tips, råd allt är välkommet..?

Edit, åker jag dit och "pratar" med han finns en risk att min tjejs vänskap med henne är förstörd. Därför jag inte redan gjort det. Hon vägrar att jag åker dit/ringer han.
Senast redigerad av mahshorty 2014-04-19 kl. 11:37.
Citera
2014-04-19, 11:34
Medlem
mario.ms avatar
Ta tag och prata med honom, trots att de kommer att "eskalera", vad de nu än betyder.

Du måste markera att de inte är okej att flirta med din flickvän hur som helst.
Citera
2014-04-19, 11:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mahshorty
Min flickväns bästa väns kille stöter på henne, hon tycker det är sjukt jobbigt och hon
säger det till sin vän. Men hon skojar typ bort det, för hon älskar denna kille.

Jag vill döda han, och andra som vet om det. Men hon vägrar riskera hennes vänskap med henne.

Hon säger att hon ska prata med han ensam, jag får panik och vet inte hur jag ska hantera detta.
Hon har redan sagt till han flertal gånger, men han lyssnar inte.

- Åker jag dit och pratar med han så kommer det eskalera, och då är det kört.

Tips, råd allt är välkommet..?

Markera att du har märkt att han stöter.. och att han ska sluta med det.. kanske kunde ni åka dit och hångla framför honom för att markera att det är du och tjejen.. och att han kan sluta hoppas..
Citera
2014-04-19, 11:40
Bannlyst
Gör inget. Han inser nog snart att han inte har någon chans.
Citera
2014-04-19, 11:40
Medlem
dA_1_nibblahs avatar
Vad har han gjort, mer specifikt? Vore kul att veta.
Citera
2014-04-19, 11:42
Medlem
mahshortys avatar
Han har skickat sms, sagt att hennes röv är tight i ett par jeans etc. Han har aldrig lagt en hand på henne dock.
Citera
2014-04-19, 11:43
Medlem
mahshortys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Gör inget. Han inser nog snart att han inte har någon chans.

Denna kille ger sig inte, även om hon säger ifrån. Därför jag inte bara kan låta det rinna ur sanden, hade inte det vart min tjejs bästa väns kille så hade jag gjort något för länge sedan
Citera
2014-04-19, 11:45
Bannlyst
Hon förstår inte att han bara vill knulla henne, han är som en familj. Han kommer fortsätta tills hon säger åt han ordentligt, hon gillar uppmärksamheten.

Dumpa slynan, hon saknar rationellt tänkande.
Citera
2014-04-19, 11:47
Bannlyst
Ett annat tips kan vara att åka dit med en uzi och snacka allvar.. slutar han inte kan du rikta uzin mot hans skalle så att han fattar.. fattar han fortfarande inte så trycker du av..

Eller så delar du med dig av slynan.. kanske fungerar med en trekant.. har du frågat tjejen? Gillar hon dubbelmacka?
Citera
2014-04-19, 11:49
Medlem
mahshortys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaegernz
Hon förstår inte att han bara vill knulla henne, han är som en familj. Han kommer fortsätta tills hon säger åt han ordentligt, hon gillar uppmärksamheten.

Dumpa slynan, hon saknar rationellt tänkande.

Redan sagt det du säger till henne, hon säger att hon ska ta det med han när hon får chansen. Hon mår dock dåligt över detta för hennes vän skojar bara bort det, och hon är blyg och har problem att säga ifrån.
Citera
2014-04-19, 11:51
Bannlyst
Citat:
Redan sagt det du säger till henne, hon säger att hon ska ta det med han när hon får chansen. Hon mår dock dåligt över detta för hennes vän skojar bara bort det, och hon är blyg och har problem att säga ifrån.

Så be henne göra det i ett sms, och fortsätter han kommer de aldrig träffas igen. Hon får ställa krav på relationen.
Citera
2014-04-19, 12:06
Bannlyst
Citat:

satt i samma sits för ett tag sen, dock var det en väns tjej som som var på mig.
försökte säga till honom diskret, förstod inte. åkte och tog ett snack med henne ensam. hon slutade inte ändå. så frågade henne rakt ut en dag när vi "skulle ligga". då satte hon dit mig för sin kille.

kan aldrig sluta bra när man står mitt emellan två personer. dra er ur och ta er långt därifrån
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in