2014-05-31, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theRulerOfBethos
En lite spännande sak att följa upp här i tråden skulle vara att se hur många som absolut inte skulle kunna tänka sig en svensk kvinna som är sd-anhängare och hur långt ut i världen dessa personer är beredda att gå för att hitta en riktig och värdig kvinna. (och nej, jag är inte ute efter att plocka poäng, jag vet att detta inte behöver vara en motsägelse, är mest nyfiken av rent demografiska skäl).

Jag skulle inte ha något emot en kvinna som är SD-anhängare per se.
Citera
2014-05-31, 14:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Autoist
Det är ingen ovidkommande fråga. Det är visat att det finns ett samband mellan främlingsfientlighet och kvinnofientlighet. Har själv tänkt samma sak. Män som blir kvar "på bygden" när de unga kvinnorna flyttar till stan för att studera är typexemplet på SD-röstare och troligtvis också på "fruimportören". På samma sätt har de ett dilemma när man uppriktigt föreslår att de skall satsa på en manlig partner efter att de spytt sin galla över alla kvinnor haha. De hasplar ur sig sitt kvinnoförakt, för att få medhåll bland de andra grobianerna, utan att ha tänkt på att de målar in sig i ett hörn.

Gäsp, sådana personer som du gör mig trött. Varför går inte du och knullar med din hund? Är det så att det finns en stor skillnad mellan att gilla någon och att vara sexuellt attraherad av denne? Eller du kanske är en djurknullare... Skulle inte riktig förvåna mig med den attityden du uppvisar.

Sen så är man knappast "främlingsfientlig" eller "kvinnofientlig" bara för att man röstar på SD.
Citera
2014-05-31, 14:50
Bannlyst
Citat:
Faktum kvarstår. De vill inte ha svenska kvinnor, de gillar inte invandrare och de kan inte tänka sig att "byta gata". Vad vill de egentligen? De kanske kunde hålla tillgodo med högernäven om den inte vore så upptagen med att skriva ogenomtänkta inlägg på Flashback.

"Ogenomtänkta inlägg"... Snacka om att du kastar sten i glashus.

Btw så vad är en thailändska som kommer till Sverige om inte en invandrare?

Jävla undermänniska
Citera
2014-05-31, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Gäsp, sådana personer som du gör mig trött. Varför går inte du och knullar med din hund? Är det så att det finns en stor skillnad mellan att gilla någon och att vara sexuellt attraherad av denne? Eller du kanske är en djurknullare... Skulle inte riktig förvåna mig med den attityden du uppvisar.

Sen så är man knappast "främlingsfientlig" eller "kvinnofientlig" bara för att man röstar på SD.

Som en blixt från en klar himmel slänger du in "djurknullare". Din argumentationsteknik antyder att du kände dig träffad, troligtvis på båda punkter.
Citera
2014-05-31, 15:05
Medlem
Citat:
"Ogenomtänkta inlägg"... Snacka om att du kastar sten i glashus.

Btw så vad är en thailändska som kommer till Sverige om inte en invandrare?

Jävla undermänniska

Hur kan det undgå din starka analysförmåga att det är det ironiska i det hela (vilket leder till glaskastningsmetaforen)? Män som hatar kvinnor (svenska) importerar fruar och är samtidigt, statistiskt, emot invandring. Din analysförmåga är för övrigt på samma nivå som dina inlägg.
Citera
2014-05-31, 15:06
Medlem
Citat:
Hur kan det undgå din starka analysförmåga att det är det ironiska i det hela (vilket leder till glaskastningsmetaforen)? Män som hatar kvinnor (svenska) importerar fruar och är samtidigt, statistiskt, emot invandring. Din analysförmåga är för övrigt på samma nivå som dina inlägg.

Källa på det?
Citera
2014-05-31, 15:06
Medlem
Citat:
Jag skulle inte ha något emot en kvinna som är SD-anhängare per se.

"Så länge hon inte är en svensk kvinna"... hahaha
Citera
2014-05-31, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
Källa på det?

Det finns en studie från Göteborgs Universitet angående utbildningsnivån hos SD.s väljare, jag har publicerat den flera gånger. 75% av SD:s röster kom från män. alltså lågubildade män. Titta på kartor över röstfördelningen så ser du SD:s väljare i glesbygd. Var bor ensamma män som importerar fruar?
Citera
2014-05-31, 15:14
Medlem
Citat:
Är det någon som skriver pinsamma inlägg så är det du. Du klarar inte ens att nå lägstanivån för en diskussion trots att du anstränger dig. Du har inget att tillföra debatten förutom hjärndött dravel - ska jag tolka detta som att du inte har något liv?
Jag har berättat min åsikt jag antar att den inte passar dig kom med något eget istället för att bara hålla med om antifeminismen och upprepa samma argument, du tror att du är smart men du är i bästa fall medel.
Citera
2014-05-31, 15:19
Medlem
Citat:
Det finns en studie från Göteborgs Universitet angående utbildningsnivån hos SD.s väljare, jag har publicerat den flera gånger. 75% av SD:s röster kom från män. alltså lågubildade män. Titta på kartor över röstfördelningen så ser du SD:s väljare i glesbygd. Var bor ensamma män som importerar fruar?

Observera att det är just talesmän från Luleå och Värmland som intervjuats.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/allt-fler-thailandskor-soker-nytt-liv-i-sverige_4243749.svd
Citera
2014-05-31, 16:50
Medlem
NOlies avatar
Citat:
Det finns gott om matriarkat på historiens sophög. Varför säger du inte bara att du vill förstöra Sverige för det är konsekvensen av ditt önskemål?

Kan du ta fram det ur historieboken? ...sedan kan du ju kontra med konsekvenserna av att vi har ett patriarkatsamhälle, både i Sverige och världen genom historiken till nutid.... vi har tex förintelsen, hiroshima-bomben, fotbollshuliganer ... ja herregud, det skulle inte räcka med Flashbacks servrar för att skriva ner allt skit männen har åstadkommit fram till dags datum.
Citera
2014-05-31, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Håll dig du till dina thailändska horor jag förstår att svenska tjejer aktar sig för dig med så mycket negativ energi som du utstrålar, du förstår inte ens hur mycket du gör bort dig med dina pinsamma inlägg
Här krackelerar fernissan och ut sipprar den svenska giftiga feministiska soppan; hotet från mindre mansfientliga kulturer som riskerar den curlade svenska flickans drottningtron. Det handlar om självupptagenhet och rasism. Naturligtvis är då alla thailändska kvinnor med en svensk man horor. Det är dessutom öppdt ok att stigmatisera den thailändska kvinnan med nedlåtande skällsord. Tydligare kunde du inte avslöjat vilken äcklig, bigott, självupptagen fitta du är. Jag hatar dig, dina gelikar och allt äckligt svammel ni spyr ur era fula käftar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in