2020-01-09, 21:13
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Majoriteten av männen röstade för massinvandring så om vi verkligen vill komma åt problemet med massinvandring så ska män och kvinnors rösträtt dras in.

Männen röstade fel sorry. Bort med deras rösträtt.

Dumt att chansa.

Om endast männens röster hade räknats hade vi haft en regering som behövde stöd av SD och då hade det inte blivit massinvandring.
Citera
2020-01-09, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Om endast männens röster hade räknats hade vi haft en regering som behövde stöd av SD och då hade det inte blivit massinvandring.

Om endast min röst räknades så hade vi haft en regering som inte behövde stöd ifrån någon. Vi hade dock upphört att leva i en demokrati, precis som med ditt exempel </3
Senast redigerad av enhalvboj 2020-01-09 kl. 21:27.
Citera
2020-01-09, 21:27
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Om endast min röst räknades så hade vi haft en regering som inte behövd stöd ifrån någon annan. Vi hade dock inte varit en demokrati längre, precis som med ditt exempel </3

Om endast din röst hade räknats hade vi haft samma skadliga massinvandring som nu.
Citera
2020-01-09, 21:30
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Njaa vi hade lika gärna kunnat ha en hippieregering där männen stod och sjöng fredssånger om öppna hjärtan.

Dumt att chansa som sagt. Männen har röstat för massinvandring jättejättemånga gånger.

Bort med deras rösträtt.
Citera
2020-01-09, 21:31
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Njaa vi hade lika gärna kunnat ha en hippieregering där männen stod och sjöng fredssånger om öppna hjärtan.

Dumt att chansa som sagt. Männen har röstat för massinvandring jättejättemånga gånger.

Bort med deras rösträtt.

Nej det var inte så männen röstade.
Citera
2020-01-09, 21:32
Medlem
Citat:
Om endast din röst hade räknats hade vi haft samma skadliga massinvandring som nu.

Pfft, du vet inte ens vad jag röstade på. Att dra vilda slutsatser ur röven kring saker du inte vet något om är lite av din forte.

Vad vi däremot med säkerhet kan konstatera är att vi inte hade haft demokrati i gamla Svea ifall vi började ta bort medborgares rösträtt. Konstig önskan ifrån en "sann demokrat"
Citera
2020-01-09, 21:35
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Pfft, du vet inte ens vad jag röstade på. Att dra vilda slutsatser ur röven kring saker du inte vet något om är lite av din forte.

Vad vi däremot med säkerhet kan konstatera är att vi inte hade haft demokrati i gamla Svea ifall vi började ta bort medborgares rösträtt. Konstig önskan ifrån en "sann demokrat"

Jo det finns det många undersökningar om.
Citera
2020-01-09, 21:35
Medlem
Jag har en fråga till alla er etniska svenska kvinnor här på Flashback:

Vad har man för nytta som man, att välja en etnisk svensk kvinna?

Berätta gärna för mig vilka fördelar som finns, jämfört med andra kvinnor.
Citera
2020-01-09, 21:36
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Nej det var inte så männen röstade.

Jo det är exakt så de har röstat och även röstade 2018. Jag vet att du har jättesvårt att ta in denna fakta. Du ville ju bara hata lite på kvinnor och skriva om kvinnors indragna rösträtt så kommer jag här med besvärlig fakta. Årrrhhhh.......
Citera
2020-01-09, 21:37
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Jag har en fråga till alla er etniska svenska kvinnor här på Flashback:

Vad har man för nytta som man, att välja en etnisk svensk kvinna?

Berätta gärna för mig vilka fördelar som finns, jämfört med andra kvinnor.

Det är kemikalier och feromoner som styr det där. "Lyssna på kroppen" är mitt råd.
Citera
2020-01-09, 21:39
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jo det är exakt så de har röstat och även röstade 2018. Jag vet att du har jättesvårt att ta in denna fakta. Du ville ju bara hata lite på kvinnor och skriva om kvinnors indragna rösträtt så kommer jag här med besvärlig fakta. Årrrhhhh.......

Det är fakta att om endast männens röster hade räknats skulle vi haft en regering som tog stöd av SD och då hade det inte blivit massinvandring.
Citera
2020-01-09, 21:40
Medlem
Citat:
Jo det finns det många undersökningar om.

Undersökningar? Vad snackar du om? Det behövs inga undersökningar för att konstatera att man inte hade kunnat klassa Sverige om någon demokrati ifall halva befolkningen förvägrades sin rösträtt.

Länka gärna till någon av dessa underökningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in