2019-02-19, 19:59
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MainStreet
Hur vanligt är det? Lennart med ölmage och thaifru ser man ju då och då. Men Lennart med ölmage och Brasilien-import lyser med sin frånvaro.

Jag frågar just till wordwarrior varför han tar 2 sorters tjejer som är varandras motpol i temperament som ideal. Finns några saker som svenska kvinnor här anklagas för som kan rentav vara värre i kvinnor som lyfts fram som alternativet.

Man har väl sett några gubbar med latinas här och var.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-02-19 kl. 20:02.
Citera
2019-02-19, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Jag frågar just till wordwarrior varför han tar 2 sorters tjejer som är varandras motpol i temperament som ideal.

Ja, jag såg den frågan och ser fram emot hans svar.

Intressant, har själv inte noterat sådana par. Har du lagt märke till några skillnader mellan thai-gubbarna och latina-gubbarna?

Citat:
Finns några saker som svenska kvinnor här anklagas för som kan rentav vara värre i kvinnor som lyfts fram som alternativet.

Ja, skulle man göra en skala från drama till timid underdånighet så är väl svenska tjejer mittimellan latinas och asiater. Mindre drama än latinas, men inte lika underdåniga som asiaterna.
Senast redigerad av MainStreet 2019-02-19 kl. 20:04.
Citera
2019-02-19, 20:13
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MainStreet
Ja, jag såg den frågan och ser fram emot hans svar.

Intressant, har själv inte noterat sådana par. Har du lagt märke till några skillnader mellan thai-gubbarna och latina-gubbarna..

Fanns en gubbe som ägde kedjan svenssons krogar i Uppsala som alltid importerade en ny brasiliansk mulatt var 5e år eller så (utan att få barn), så han var väl lite mer driven cynisk gubbe som förälskad sig i röven och inget annat...

Definitivt måste man nog gå lite mot strömmen, den enklaste möjliga vägen är ju ändå thailand.
Citera
2019-02-19, 21:29
Medlem
WordWarriors avatar
I koppling till denna tråds topic. Läs det här andra Flashbackinlägget. Informationen och länken i inlägget är guld värda.

(FB) Början på ett mediakrig om mångkulturen?

Svenska män och kvinnor går verkligen skilda vägar, även politiskt och ideologiskt.
Citera
2019-02-19, 21:33
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Jag frågar just till wordwarrior varför han tar 2 sorters tjejer som är varandras motpol i temperament som ideal. Finns några saker som svenska kvinnor här anklagas för som kan rentav vara värre i kvinnor som lyfts fram som alternativet.

Jag tycker snarare att asiatiska och latinamerikanska kvinnor har mycket gemensamt. Åtminstone i relation till svenskor. Kvinnliga och familjekära, utan att vara totala trampmattor. Ja, jag har en del erfarenhet av båda, yrkesmässigt och privat. Glada, positiva och fyllda med energi skulle jag säga.
Citera
2019-02-19, 21:59
Medlem
Det strategiskt rätta borde ju vara att ha ett så stort urval som möjligt och därefter välja den bästa man kan få.
Att som på världsmarknaden attraktiv svensk man hänga upp sig på just svenska tjejer är enligt mig fel. Jobba bort den mentala låsningen.
Det är dock också dumt att automatiskt välja bort svenska tjejer. En sådan mental låsning blir ju också fel.
Citera
2019-02-19, 22:03
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blimesem
Asså bara ett tips till er svennar från en renblodig blatte här.

Vet ni vad man vet i min kultur? Att kvinnor går ej att resonera med. Sanningen är den att kvinnan tänker: Om han ens försöker resonera mig så visar det att han är svag, en riktig man bryr sig inte om mitt skit snack.

Det är därför kvinnorna inte respekterar er, ni har fått för er att det går att resonera med dom som man gör med en man, det går inte, hur ska ni med logik kunna resonera med en varelse som inte värderar logik? Ni verkar aldrig förstå.

Den dag ni slutar försöka PRATA med kvinnor om det, och istället visar det genom handling, dvs en örfil då och då, det är den dagen kvinnor kommer börja respektera igen.

Det har fungerat klockrent genom all tider, 1960 fick ni för er att testa något annat och se vad resultatet är, ett samhälle i för fall.

Kvinnor är mycket mer djuriska än vad ni fattar, dom svarar på dominans och styrka, inget annat.

Var kommer du ifrån?
Citera
2019-02-19, 22:04
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Det strategiskt rätta borde ju vara att ha ett så stort urval som möjligt och därefter välja den bästa man kan få.
Att som på världsmarknaden attraktiv svensk man hänga upp sig på just svenska tjejer är enligt mig fel. Jobba bort den mentala låsningen.
Det är dock också dumt att automatiskt välja bort svenska tjejer. En sådan mental låsning blir ju också fel.

Eller så bör man ur ett globalt perspektiv ge svenskorna samma vikt i urvalet som de utgör i den totala kvinnobefolkningen. Så där en 0,05 % mot 99,95 %.

Det finns säkert en halv promille svenska kvinnor som är helt okey.
Citera
2019-02-19, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blimesem
Asså bara ett tips till er svennar från en renblodig blatte här.

Vet ni vad man vet i min kultur? Att kvinnor går ej att resonera med. Sanningen är den att kvinnan tänker: Om han ens försöker resonera mig så visar det att han är svag, en riktig man bryr sig inte om mitt skit snack.

Det är därför kvinnorna inte respekterar er, ni har fått för er att det går att resonera med dom som man gör med en man, det går inte, hur ska ni med logik kunna resonera med en varelse som inte värderar logik? Ni verkar aldrig förstå.

Den dag ni slutar försöka PRATA med kvinnor om det, och istället visar det genom handling, dvs en örfil då och då, det är den dagen kvinnor kommer börja respektera igen.

Det har fungerat klockrent genom all tider, 1960 fick ni för er att testa något annat och se vad resultatet är, ett samhälle i för fall.

Kvinnor är mycket mer djuriska än vad ni fattar, dom svarar på dominans och styrka, inget annat.

En intelligent man behöver inte slå en tjej. Vi klarar situationen ändå, utan att tappa respekt. Det är därför vi ser ner på er getknullare. Ni har så låg IQ att våld är det enda ni förstår er på. Det är därför era länder ser ut som de gör.
Citera
2019-02-19, 22:07
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne

Hmm, intressant mellanväg du tar här. Jag har själv mentala låset att begränsa mig till europeiska kvinnor. Känns som om jag inte ens vill sprida facklan till nästa generation ifall det åtminstone inte bär något kulturellt/genetiskt arv som känns familjärt för min del.

Att svenska män just är attraktiva i Världsmarknaden (speciellt utanför Europa) blir det ju väldigt svårt att söka sälja denna mentala låset.

Jag vill ju ändå att alla ska vara ärliga kring vad de får med i bagaget, några härinne tycks ha blommiga romantiska pappersbilder av kvinnor från andra kontinenter som är helt orealistiska.
Citera
2019-02-19, 22:09
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Eller så bör man ur ett globalt perspektiv ge svenskorna samma vikt i urvalet som de utgör i den totala kvinnobefolkningen. Så där en 0,05 % mot 99,95 %.

Det finns säkert en halv promille svenska kvinnor som är helt okey.

https://dailystormer.name/uk-polish-girl-killed-by-kebab-shop-boyfriend-for-cheating-on-him-with-other-paki/

Citat:
This is what I am telling you.

There are no “good girls.”

Their behavior is dependent on their environment.

Poland is the most Christian, conservative and anti-multiculturalist country in Europe, and this bitch goes to London and all the sudden she’s not only screwing the kebab shop worker but blowing his Paki friend on the side.
Citera
2019-02-19, 22:13
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
https://dailystormer.name/uk-polish-girl-killed-by-kebab-shop-boyfriend-for-cheating-on-him-with-other-paki/

En retorisk fråga: tror du de känner sig välkomna när de kommer hem? Kvinnor ska hållas i hampan.

Mig lurar du inte, du är en vänsterknallkork.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in