2019-02-18, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja det finns ju ingenting här att debattera utöver dina fantasier just nu, därav blir det ju så.

Jag tror att jag ska skaffa mig en riktig toffelhjälte Lillskrot. Blir ungefär samma "äventyrande" som du har gett dig in i. Spännande!
Nu blir det sådär igen. Hur replikerar jag på ditt snömos? Det går inte. Du låtsas om att tredje vågens feminism inte har existerat, statsfeminismen är hittepå, det går utmärkt som man att intellektuellt kritisera feminism på sin arbetsplats utan att få sparken, inga män är oskyldigt dömda för våldtäkter osv .......

Du är säkert jättegullig, som samhällsdebattör är du inte det minsta stringent. Du verkar helt enkelt helt borta.
Citera
2019-02-18, 00:47
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Nu blir det sådär igen. Hur replikerar jag på ditt snömos? Det går inte. Du låtsas om att tredje vågens feminism inte har existerat, statsfeminismen är hittepå, det går utmärkt som man att intellektuellt kritisera feminism på sin arbetsplats utan att få sparken, inga män är oskyldigt dömda för våldtäkter osv .......

Du är säkert jättegullig, som samhällsdebattör är du inte det minsta stringent. Du verkar helt enkelt helt borta.

Det blir såna här debatter när personer som du och några till som florerar här diskuterar. Jag vet inte om du noterat det själv men i 9 av 10 gånger du som börjar med att tramsa till diskussionen, inte sällan med ditt första inlägg.

Det GÅR att kritisera feminismen om man kan uttrycka sig ordentligt. Men man kanske inte kan gå ner i personalrummet och ropa ut " överge svenska kvinnor, de knullar negrer och araber!!" "Åk till Thailand istället, plocka med dig en fruga hem!" "Happy life happy wife!"
Citera
2019-02-18, 00:54
Medlem
Citat:
Det blir såna här debatter när personer som du och några till som florerar här diskuterar. Jag vet inte om du noterat det själv men i 9 av 10 gånger du som börjar med att tramsa till diskussionen, inte sällan med ditt första inlägg.

Det GÅR att kritisera feminismen om man kan uttrycka sig ordentligt. Men man kanske inte kan gå ner i personalrummet och ropa ut " överge svenska kvinnor, de knullar negrer och araber!!" "Åk till Thailand istället, plocka med dig en fruga hem!" "Happy life happy wife!"
Oj här händer det grejer i en förtida debil lärarinnas lilla hjärna. Hoppla, hoppla. Vad fan pratar du om? Lägg ner vinet liten.

Jag florerar inte, jag har debatterat här länge. Det är du som är överflödig. Du är inte centrum.
Senast redigerad av lillskrot 2019-02-18 kl. 01:14.
Citera
2019-02-18, 01:58
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Oj här händer det grejer i en förtida debil lärarinnas lilla hjärna. Hoppla, hoppla. Vad fan pratar du om? Lägg ner vinet liten.

Jag florerar inte, jag har debatterat här länge. Det är du som är överflödig. Du är inte centrum.

Jag skulle kunna tänka mig Moment, hon delar mina åsikter om feminism och islam.

När jag ser dig så tänker jag på Kjell Wilhelmsens tragiska rollfigur i 30 grader i februari. Han kunde inte få en kvinna här hemma, men han hittade en shemale i Thailand.
Citera
2019-02-18, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Det finns fortfarande många bra kvinnor här i Sverige. Du kanske dras till problemrelationer? Felet kanske ligger hos dig?
Felet kanske är du som skrivet det där.

Ingen gillar feminister, ingen vill vara hemma-pappa
och ingen vill att kvinnor ska bete sig som män.
Om kvinnor jobbar så känner sig inte män starka
och då blir dom inte dom inte kåta eller intresserade.

Det finns inte något som intresserar längre,
alla tjejerna blir fulare och det blir färre och färre
vita medelklass kvinnor som käns mjuka och kvinnlig .
Tjejerna går runt i sina fula kläder och ser tråkiga ut.

All press och prat om att kvinnor skall känna sig trygga
och behöva hjälp hela tiden får mig bara att vilja spy.
Citera
2019-02-18, 04:36
Medlem
Citat:

Det är djälvigt billigt och dålig slil att köpa någon ful fattig icke-kvinna.
Dom ser ju nästan missbildade ut.
Citera
2019-02-18, 04:38
Medlem
Citat:
Jag menar att du överdriver något fruktansvärt och att det blir tramsigt bara.
Lite överdrivet,
men pressen att kvinnor skall må bra hela tiden
och vad män vill inte är viktigt,
och samtidigt skall man låssas att någon bimbo är lika bra som en man.
Citera
2019-02-18, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Alla verkar leva i lite olika planeter, men din Värld verkar ju vara besynnerligt svart på vit.

Allt är inte så illa som du fått för dig från avstånd. Det är lättare att tro att tävlingen är riggad än att försöka delta i tävlingen. Visst må några svenska kvinnor kanske inte vara värda besväret, men definitivt finns det bra svenska kvinnor därute.

Ta exempelvis Ebba Busch Thor, känner du att hon hatar kuken? Tror du att hon varit arabmadrass eller liknande när hon var yngre? Tror du att hon bara sitter och väntar på att få skilja sig och uppfostra sina barn utan deras pappa?

Ska det vara en tävling? Ska män 2019 slåss mot varandra för att tillfredställa kvinnor?

Det här handlar inte i första hand om att få fitta, det handlar om civilisation.
Citera
2019-02-18, 05:46
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenplus
Felet kanske är du som skrivet det där.

Ingen gillar feminister, ingen vill vara hemma-pappa
och ingen vill att kvinnor ska bete sig som män.
Om kvinnor jobbar så känner sig inte män starka
och då blir dom inte dom inte kåta eller intresserade.

Det finns inte något som intresserar längre,
alla tjejerna blir fulare och det blir färre och färre
vita medelklass kvinnor som käns mjuka och kvinnlig .
Tjejerna går runt i sina fula kläder och ser tråkiga ut.

All press och prat om att kvinnor skall känna sig trygga
och behöva hjälp hela tiden får mig bara att vilja spy.
Kvinnor som vill vara eller bete sig som en man = toxisk maskulinitet
Citera
2019-02-18, 07:06
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
Ska det vara en tävling? Ska män 2019 slåss mot varandra för att tillfredställa kvinnor?

Det här handlar inte i första hand om att få fitta, det handlar om civilisation.

Jaså, men vad är din plan då för att rädda civilisationen?

Hoppas det inte är att köpa djungelkvinnor från Tredje Världen som ska födda dina barn.

Sedan undrar man vad det är för en man som inte vill att livet ska vara en tävling av någon sort eller den andra? Tävling finns ju i vårat blod för i helvete, det är vad vi är, det är vad som bevisar vad vi egentligen är gjorda av.

Jag säger allt detta från en position som inte precis är på toppen av Världen (för att uttrycka mig mild).
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-02-18 kl. 07:12.
Citera
2019-02-18, 08:29
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Citat:
Lite överdrivet,
men pressen att kvinnor skall må bra hela tiden
och vad män vill inte är viktigt,
och samtidigt skall man låssas att någon bimbo är lika bra som en man.

Du får nog uttrycka dig lite klarare än du gör här.

Menar du att alla män är bra? Eftersom du pratar om bimbo vs man.
Rimligtvis finns det bra män och bra kvinnor och kassa/korkade män och kassa/korkade kvinnor.

Skulle det faktum att media propagerar för att kvinnor ska må bra vara en anledning att till att träffa enbart kvinnor från andra länder eller vad vill du åt?
Citera
2019-02-18, 08:30
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in