2019-01-05, 01:35
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du tänker att du flyttar dit istället?
Frågan är varför man skulle göra ett aktivt val att registrera sig på en tysk, rysk, rumänsk eller annat valfritt lands dejtingsidor med syftet att "ta hem" någon egentligen?
Känns mer vettigt att flytta dit och ge den tillvaron ett försök. Se vad man finner där.

Låt säga att jag väljer att träffa en dansk. Aktivt väljer. Då tänker jag ju att jag flyttar dit isåfall, inte att jag ska"ta hit" honom.

Jo, det ligger något i detta. Jag har själv kommit att älska sydeuropeisk kultur, och de gånger jag funderat på att skaffa familj så är det genom att flytta och skaffa någon ny europeisk identitet (eller flytta till Amerikanska mellanvästern), just för att jag i mina mer pessimistiska stunder inte tror att något starkt längre kan växa längre här i Sverige (men jag vacklar i frågan).

Att frakta hit någon norditalienska skulle ju vara elakt mot både henne och mina framtida barn, tar bort själva iden att odla nya träd i en mark som inte är förgiftat.

Sedan bemästrar jag ju portugissiska och spanska helt, franska och italienska lite, så jag kommer inte bara som någon total främling dessutom.

Tillslut känns det ändå som fegisens väg ut att ge upp Sverige. Jag är fastklämd mellan några alternativ.
Citera
2019-01-05, 01:36
Medlem
Citat:
Tjatat?
Alltså det är det som är själva diskussionen just nu. Vissa andra länder har också berörts som räddande änglar från den svenska häxan, till exempel Kanada, Ryssland, eller varför inte ta Finland?
Den svenske mannens räddning från sitt eget land...
TS beskriver tydligt Sydamerika och Asien som frizoner. Jag håller med. Dessutom skulle jag vilja lägga till delar av Afrika, tex Kenyanskor. Delar av Afrika har traditionella, vackra och mycket civiliserade kvinnor men där svenska kvinnor är tråkiga och själsligt döda är negresserna levnadsglada och livsbejakande. Man måste ju dock gilla det svarta köttet. Fråga en kristen kenyanska vad hon tycker om Islam, det kan bli kul .......
Citera
2019-01-05, 01:41
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Du kan släppa pappan som klär sig som en 6-åring, jag pratar om hur vi ska korrigera ditt beteende. Finner du dig i diktatet eller framhärdar du trots vårt spott och spe?

PK-folket har väl i många år gjort det mesta för att korrigera mitt beteende. Jag har alltid vandrat rakryggad genom er spottregn. Kanske var lite osäker för 10 år sedan, men har härdats med tiden.
Citera
2019-01-05, 01:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
PK-folket har väl i många år gjort det mesta för att korrigera mitt beteende. Jag har alltid vandrat rakryggad genom er spottregn. Kanske var lite osäker för 10 år sedan, men har härdats med tiden.
Så vilka har varit de samhälleliga fördelarna med att du blivit bespottad?
Citera
2019-01-05, 01:53
Medlem
Citat:
Shit pommes frites! Värsta rebellen! Snart blir det snack om mörkret också .......Är du inte lite offtopic nu igen med ditt narcissistiska pojkrumssvammel? När du säger PK-folket är det Sahlin-kretsen du har i hälarna? SÄPO? Vi i femman? Du är så j-a PK att man kräks på dig.

On topic, exakt var och hur ser du problemet med att svenska friska män väljer bort den degenererade svenska kvinnan för att må bra och vara lycklig?
Citera
2019-01-05, 01:58
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Shit pommes frites! Värsta rebellen! Snart blir det snack om mörkret också .......Är du inte lite offtopic nu igen med ditt narcissistiska pojkrumssvammel? När du säger PK-folket är det Sahlin-kretsen du har i hälarna? SÄPO? Vi i femman? Du är så j-a PK att man kräks på dig.

On topic, exakt var och hur ser du problemet med att svenska friska män väljer bort den degenererade svenska kvinnan för att må bra och vara lycklig?

Fan vad tramsig du är.

Och, hur kan svenska kvinnor ha sån makt över din lycka?
Senast redigerad av Moment22x22 2019-01-05 kl. 02:01.
Citera
2019-01-05, 01:59
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
TS beskriver tydligt Sydamerika och Asien som frizoner. Jag håller med. Dessutom skulle jag vilja lägga till delar av Afrika, tex Kenyanskor. Delar av Afrika har traditionella, vackra och mycket civiliserade kvinnor men där svenska kvinnor är tråkiga och själsligt döda är negresserna levnadsglada och livsbejakande. Man måste ju dock gilla det svarta köttet. Fråga en kristen kenyanska vad hon tycker om Islam, det kan bli kul .......

Oja, gräset är alltid grönare på andra sidan.
Tills det inte är det längre.
Citera
2019-01-05, 02:04
Medlem
Citat:
Hur kan svenska kvinnor ha sån makt över din lycka?
Har du tänkt tokigt nu igen? Svenska kvinnor har ingenting med mitt liv eller lycka att göra. Varför tror du det?

Ontopic; Mer rättvist skitsnack om tokiga svenska kvinnor: fd sossen veronica palm, ytterligare en debil feminist, har reagerat mot att 40000 flickor lider av problem med omskuren fitta(dvs reell dödsrisk, stora hälsoproblem, no fucking orgasm) med att beskylla patriarkatet. Det är ju för f-n hennes feministiska regering som tagit hit hela problemet! Avvik boys, save yourself, when that feminist factory bell is ringing, boy get running, its the best years of your life they want to steal ........
Citera
2019-01-05, 02:06
Medlem
Citat:
Oja, gräset är alltid grönare på andra sidan.
Tills det inte är det längre.
Jag vet liksom inte vad jag ska säga. Du menade att jag hade fel på något vis, men du har svårt att debattera din ståndpunkt? Eller vad?
Citera
2019-01-05, 02:06
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

Har du någonsin stått ensam i ett seminarium mot hela klassen inklusive lärare i frågor som postkolonialism eller feminism i ett svenskt humaniora kurs i Universitet?

Citat:

Svenska män är inte så friska, och svenska kvinnor inte så degenererande som du gör gällande. Dikotomin är inte så uppenbar.

Vänstersnubbar gör ibland lite mer väsen än vänstertjejerna i seminarier och liknande
Citera
2019-01-05, 02:08
Medlem
Citat:
Har du någonsin stått ensam i ett seminarium mot hela klassen inklusive lärare i frågor som postkolonialism eller feminism i ett svenskt humaniora kurs i Universitet?

Svenska män är inte så friska, och svenska kvinnor inte så degenererande som du gör gällande. Dikotomin är inte så uppenbar.

Vänstersnubbar gör ibland lite mer väsen än vänstertjejerna i seminarier och liknande
Jag har vädrat mina åsikter om feminism sedan 95. På utbildningar, arbetsplatser, umgängen. Dem människor jag har haft efter mig i mina dagar skulle du inte ens kunna tro existerade. Ok?
Citera
2019-01-05, 02:09
Medlem
morrhuggs avatar
Citat:
Hur kan svenska kvinnor ha sån makt över din lycka?

OK, har engelskt tangentbord nu, hoppas du forstar anda.

For min egen del sa vardesatter jag en traditionell kvinna som mest, dvs inte en kvinna som spenderat 10 ar med att ligga runt med allt och alla, en kvinna som inte gar ut och super varje helg, en som varderar traditioner och vet hur man behandlar en man. Det finns sakert svenska kvinnor som ar sa har, men..

Andra kvinnor, och dessa verkar vara i majoritet, ser ner pa traditionella kvinnor. Det anses fult. Sa hittar man en kvinna som ar stark och traditionell sa innebar det i vart land att hon inte kommer att ha speciellt manga kvinnliga vanner som faktiskt respekterar henne for de val hon har gjort.

Personligen ser jag garna att min kvinna ska ha kvinnliga vanner, likval att jag har manliga vanner. Men jag ser helst inte att hon beblandar sig med sana som inte har nagon moral eller ryggrad och snackar skit bakom hennes rygg.

Om det hade funnits en stad med 90% traditionella kvinnor har i landet hade jag flyttat dit direkt om jag sager sa, men detta dekadenta synsatt pa sex, kladsel och moral.. verkar genomsyra vart samhalle. Det ar helt enkelt inte for mig, och jag tvivlar pa att aven om jag skulle hitta en bra svensk kvinna, att vi skulle bli lyckliga i detta land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in