• 1
  • 2
2014-04-17, 20:10
Medlem
Fattar inte. Killar som håller på med 20 tjejer under en och samma kväll. Vad äre ni letar efter? Visst, ganska uppenbart vad ni vill ha. Men att ni håller på med 20 tjejer och säger samma sak till ALLA, sedan dumpar de när ni fått vad ni vill, för det mesta hångel. fest efter fest.

Nu undrar jag, VAD är det ni vill ha? Hur ska man vara för att ni ska ge upp alla de där 20 tjejerna och vilja ha EN

"Vill ha en flickvän!" Hör man väldigt ofta av er
Citera
2014-04-17, 20:13
Medlem
CruZiFexs avatar
Hoppas inte att du tror att alla killar är sådana.
Jag har varit singel i lite över ett år (inte ens strulat med någon efter det) och det tycker jag känns bra. Jag vill inte hålla på med någon som jag inte har känslor för, och nu har jag äntligen träffat en tjej som är perfekt för mig!
Citera
2014-04-17, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CruZiFex
Hoppas inte att du tror att alla killar är sådana.
Jag har varit singel i lite över ett år (inte ens strulat med någon efter det) och det tycker jag känns bra. Jag vill inte hålla på med någon som jag inte har känslor för, och nu har jag äntligen träffat en tjej som är perfekt för mig!

Kul att höra! Jo men jag gillar någon på ett och annat sätt. Men.. Man kan ju inte ändra på hur killen går runt och gör samma sak med alla. Känner honom inte men han verkar fin innerst inne och vill liksom få fram den sidan och inte.. Ja svårt att förklara. Glad för din skull iallafall!
Citera
2014-04-17, 20:18
Medlem
Malkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym1213
Nu undrar jag, VAD är det ni vill ha? Hur ska man vara för att ni ska ge upp alla de där 20 tjejerna och vilja ha EN.

Att du blir mer värd än dom 20 tjejerna. Annars så är du ju bara en i mängden.
Citera
2014-04-17, 20:20
Bannlyst
Jag skulle vela se 1 kille som hookar 20 tjejer på en kväll....
Jag som kille vill gärna ge sken över att jag skulle kunna det, men det är seriöst bara korkade tjejer som går på det.

Och en parallell jag kan dra är att smarta människor kommer i alla former och det gäller även korkade!

När jag var 16 år så hånglade jag med 6 tjejer på en dag, det var för komplicerat, från den dagen så siktar jag endast på en åt gången...*

Antingen är det väldigt dumma personer där du bor eller så överdriver du eller han när du säger 20..
Citera
2014-04-17, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1love
Jag skulle vela se 1 kille som hookar 20 tjejer på en kväll....
Jag som kille vill gärna ge sken över att jag skulle kunna det, men det är seriöst bara korkade tjejer som går på det.

Och en parallell jag kan dra är att smarta människor kommer i alla former och det gäller även korkade!

När jag var 16 år så hånglade jag med 6 tjejer på en dag, det var för komplicerat, från den dagen så siktar jag endast på en åt gången...*

Antingen är det väldigt dumma personer där du bor eller så överdriver du eller han när du säger 20..

Ja jag överdriver, men jag menar runt, sitter liksom inte och räknar. Men jag hoppas att du och alla andra förstår att jag menar många packade tjejer på en och samma kväll medan killen är fett nykter
Citera
2014-04-17, 20:22
Medlem
sgeddingagglis avatar
Varför ägnar du inte lite mer uppmärksamhet åt de lite mer nyktra killarna du ser på krogen? Jag menar, visst, det är lite skevt att en full, knulldesperat kille dreglar över 20 tjejer under en kväll. Men lite mer skevt är det trots allt att en tjej hänger med den killen hem för hångel. Om hon nu intee svälv är lika drängfull förstås.

Du kanske själv borde minska på alkoholen, jag menar en grisigt full tjej är inte så värst jävla attraktivt för en kille som druckit lite mer behärskat.
Citera
2014-04-17, 20:23
Medlem
Wa-do-Themss avatar
Låter väldigt desperat över något? Han kanske känner att han behöver bevisa något för sina kompisar?
Citera
2014-04-17, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sgeddingaggli
Varför ägnar du inte lite mer uppmärksamhet åt de lite mer nyktra killarna du ser på krogen? Jag menar, visst, det är lite skevt att en full, knulldesperat kille dreglar över 20 tjejer under en kväll. Men lite mer skevt är det trots allt att en tjej hänger med den killen hem för hångel. Om hon nu intee svälv är lika drängfull förstås.

Du kanske själv borde minska på alkoholen, jag menar en grisigt full tjej är inte så värst jävla attraktivt för en kille som druckit lite mer behärskat.

Dricker inte! Haha.
Citera
2014-04-17, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ja jag överdriver, men jag menar runt, sitter liksom inte och räknar. Men jag hoppas att du och alla andra förstår att jag menar många packade tjejer på en och samma kväll medan killen är fett nykter
En kille som beter sig så vill inte vara i ett par, och vill han det så ändrar han på sig.
Det är iaf vad jag skulle göra.
Citera
2014-04-17, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sgeddingaggli

Och han var inte full heller. Känner inte honom, sett honom bara och tycker att han är fin
Citera
2014-04-17, 20:28
Bannlyst
Citat:
Och han var inte full heller. Känner inte honom, sett honom bara och tycker att han är fin
Man tar det man vill ha, eller gör ett försök iaf.. så gör jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in