2014-09-19, 17:24
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tane.lover
Ologiskt att få stånd om du ändå inte ska ha sex. Borde vara busenkelt.
Erektion är en parasympatisk reflex, styrs av det autonoma nervsystemet.
Citera
2014-09-19, 19:59
Medlem
Noose..s avatar
Som vissa har skrivit, runka först. Gå aldrig in med laddat vapen i bastun
Citera
2016-02-20, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Ja det klarar man av. Inga problem. Man bastar inget annat.

En gång dock var flickvännen lite jävlig och smekte upp den medans hennes polare stod i duschen, ner med den mellan benen och låtsas att det regnar

Hade det hänt mig på ett ställe där det inte var helt out of the question så hade jag stolt visat upp ståndet som flickvännen runkat upp. Det hade ju inte varit mitt fel att om hon var så stolt över sin pojkvän så hon ville visa upp honom för bästisen.
Citera
2016-02-20, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agurka
Hade det hänt mig på ett ställe där det inte var helt out of the question så hade jag stolt visat upp ståndet som flickvännen runkat upp. Det hade ju inte varit mitt fel att om hon var så stolt över sin pojkvän så hon ville visa upp honom för bästisen.

Haha, ja, vem vet. Kanske missade mitt tillfälle på att göra bastun varmare med två heta blondiner?
Citera
2016-02-25, 12:09
Medlem
shadow666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Culus
Glömt nämna att min kompis (kille) också varit med vilket jag tycker försvårar det hela.

Så istället lämnar du din kompis själv med nakna brudar? du är en bra kompis du
Citera
2016-02-25, 16:49
Medlem
Rymd-Tores avatar
Så länge man inte inte visar sitt ollon är det ok.
Citera
2016-02-25, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rymd-Tore
Så länge man inte inte visar sitt ollon är det ok.
?????????
"Hmm.. jag täcker över ollonet lite med handduken så är det lugnt"

On topic så hade jag självfallet fått ett massivt negerstånd och försats som om man dragit en loska på ollonet (men det hade inte synats för jag har ju såklart en handduk över)

/Niggern
Citera
2016-02-25, 20:31
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Inga problem direkt, bastu är alldeles för varmt för mig så jag känner mig inte direkt sexig och kåt därinne.
Citera
2017-04-27, 17:19
Medlem
Lånar tråden istället för att göra ny!

Jag har ett gäng tjejkompisar sen barndomen som jag har kontakt med. Om ett tag är jag medbjuden till en av deras möhippor, lite otippat men är nära dem så det är inte så konstigt. Har inte så många nära killkompisar, lite synd men så är livet. Jag är dock inte ihop med nån av dem och har aldrig haft sex med nån av dem.

Iallafall, jag vet att det har hyrts en bastu. Då det är alkohol inblandat utgår jag ifrån att alla kommer vara näck. Ska också bli kallbad i kombination.
Några av dem är också riktigt attraktiva... Är fan livrädd för att få bånge därinne. Känns också konstigt att visa kuken. Fan ska jag göra - vill ju inte banga på möhippan, på riktigt har jag alltid asroligt med det här gänget och de är (som jag föreställer mig) som killkompisar för mig.

Tips? Dra en runk innan? De är ju kompisar och inte intresserad av att ligga med dem men snoppen brukar ju göra som den vill
Citera
2017-04-27, 17:25
Medlem
Sopsluts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notstallet123
Lånar tråden istället för att göra ny!

Jag har ett gäng tjejkompisar sen barndomen som jag har kontakt med. Om ett tag är jag medbjuden till en av deras möhippor, lite otippat men är nära dem så det är inte så konstigt. Har inte så många nära killkompisar, lite synd men så är livet. Jag är dock inte ihop med nån av dem och har aldrig haft sex med nån av dem.

Iallafall, jag vet att det har hyrts en bastu. Då det är alkohol inblandat utgår jag ifrån att alla kommer vara näck. Ska också bli kallbad i kombination.
Några av dem är också riktigt attraktiva... Är fan livrädd för att få bånge därinne. Känns också konstigt att visa kuken. Fan ska jag göra - vill ju inte banga på möhippan, på riktigt har jag alltid asroligt med det här gänget och de är (som jag föreställer mig) som killkompisar för mig.

Tips? Dra en runk innan? De är ju kompisar och inte intresserad av att ligga med dem men snoppen brukar ju göra som den vill

Vadådå?
Du sitter i bastun lite småpackad och halvkåt ihop med en massa tjejer du gillar, finns väl inget bättre tillfälle att resa stången?!
Citera
2017-04-27, 17:28
Medlem
mschiefs avatar
Håll andan om du känner att den börjar bli för hård. Funkar nästan alltid.
Citera
2017-04-27, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopslut
Vadådå?
Du sitter i bastun lite småpackad och halvkåt ihop med en massa tjejer du gillar, finns väl inget bättre tillfälle att resa stången?!

Jo, asså de har ju (eller har haft) förhållanden allihopa i princip så de borde ju veta att ett stånd inte automatiskt innebär att jag vill ligga med alla då och där... Så händer det så händer det, hoppas de tar det med ro. Det är ju dock några tjejer med som jag inte känner lika bra, men de flesta är jag riktigt tajt med. Men vad jag vet ska brudens lillasyster vara med och det känns liiiiite awkward faktiskt.

Vet inte hur mycket jag ska fråga om detta innan? Har en FB-planeringsgrupp och skulle ju kunna fråga vad som gäller men det kan ju också bli freakigt.

Men det känns också skumt såklart att se bruden på brölloppet naken (+ massa andra tjejkompisar.) Oavsett om jag får stånd eller inte. Kommer brudgummen bli lack, liksom? Borde jag stämma av med honom? Vill understryka att detta inte är min idé.

Citat:
Ursprungligen postat av mschief
Håll andan om du känner att den börjar bli för hård. Funkar nästan alltid.

Ah, fan, bra att veta. Har jag aldrig provat faktiskt. Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in