2014-04-17, 20:37
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Du ska nog snarare vara orolig för att den krymper... ...vore väl nästa pinsammare, va?
Citera
2014-04-17, 20:38
Medlem
Horatiuss avatar
Jag tror att tjejerna blir besvikna om du inte får stånd. De kommer att känna sig fula och oattraktiva.
Citera
2014-04-17, 20:41
Medlem
Culuss avatar
Glömt nämna att min kompis (kille) också varit med vilket jag tycker försvårar det hela.
Citera
2014-04-17, 20:55
Bannlyst
Jag har ganska svårt att få stånd, och jag har vid ett flertal tillfällen inte kunnat haft sex för att min penis inte rest sig. Jag har då fått runka i någon minut och sedan försökt och det har då funkat, MEN. Dom kvinnor jag har varit med är såna här stereotypiska kvinnor, alltså, dom strävar efter att vara sexiga, söta, små och rara. Dom tar därför illa vid när jag inte får stånd och tror att det är något fel på dom. Det jag vill ha sagt är att om du drar dit, får stånd, så kommer dom ta det som en komplimang - OM dom är den sortens kvinna jag beskrivit ovan. Alla kvinnor är dock inte det.
Citera
2014-04-17, 21:02
Medlem
Aghartas avatar
Det är inte så lätt att få stånd som man kan tro, det krävs faktiskt beröring. Jag har ju badat i badkaret flera gånger med världens två snyggaste tjejer utan att få stånd. Däremot brukar det komma rejält med försats och det kanske syns om man sitter i en bastu.
Citera
2014-04-17, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Culus
Klarar ni detta? Jag tror inte jag hade gjort det. Tackade nej pga av denna anledning.

Tror du inte tjejerna fattade det? Varför tror du de bjöd in dig? de ville se din kuk stå, du kan ha sumpat en av dina livs stora chanser

Jag hade tackat ja och hade min kuk ställt sig så hade jag bara gett dom ett snuskigt flin om de tittat på den, men jag hade inte skämts för att jag fick stånd, de bjöd in en man i bastun och då får de räkna med att se stående kuk
Citera
2014-04-17, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Horatius
Jag tror att tjejerna blir besvikna om du inte får stånd. De kommer att känna sig fula och oattraktiva.

Det är alltid sant, även om de säger motsatsen, eller om det är en kille de inte är attraherade av, de kanske tycker att det är obehagligt på ett sätt, men jag kan lova att en kvinna aldrig aldrig hade tagit illa upp sålänge han inte hade försökt våldta dom eller nåt, såklart jag hade blivit smickrad om jag visste att en kvinna blivit våt av att bara se mig
Citera
2014-04-17, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TjackSture
Edit. Jag har i och för sig bara kompisar jag finner attraktiva. .

Är du bisexuell? är det inte jobbigt att gå runt och vara kåt på sina vänner?
Citera
2014-04-17, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
Det är inte så lätt att få stånd som man kan tro, det krävs faktiskt beröring. Jag har ju badat i badkaret flera gånger med världens två snyggaste tjejer utan att få stånd. Däremot brukar det komma rejält med försats och det kanske syns om man sitter i en bastu.

Fast du är ingen riktig man, du är en pedofil så de flesta funkar nog inte som dig
Citera
2014-04-17, 21:40
Medlem
Starrshipps avatar
Om tjejer vill att en kille ska basta naken så vill de se hans hårda kuk, punkt.
Citera
2014-04-17, 21:40
Medlem
Aghartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datorius
Fast du är ingen riktig man, du är en pedofil så de flesta funkar nog inte som dig

Jo, jag är en riktig man. Jag får stånd så fort de rör min kuk men om jag bara tittar kommer det försats istället. Jag är övertygad om att fler reagerar på samma sätt. Kanske det har med åldern att göra, jag är över 40 och yngre killar har säkert lättare att få stånd.
Citera
2014-04-17, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
Jo, jag är en riktig man. Jag får stånd så fort de rör min kuk men om jag bara tittar kommer det försats istället. Jag är övertygad om att fler reagerar på samma sätt. Kanske det har med åldern att göra, jag är över 40 och yngre killar har säkert lättare att få stånd.

Nej du är ingen man, en heterosexuell man tänder på sexiga kvinnliga former och drömmer om att få köra sin kuk i den våta fittan som sitter under den välsvarvade röven, en bög tänder ungefär på samma fast han vill ha manliga former och en hård ådrig kuk istället...

du drömmer om småflickor som har kroppar som små utomjordingar och plattar rumpor och inga bröst för du skulle aldrig klara av att knulla en riktig kvinna, hon skulle förmodligen skratta åt dig och dina fumliga försök
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in