2014-08-19, 12:44
Bannlyst
Ologiskt att få stånd om du ändå inte ska ha sex. Borde vara busenkelt.
Citera
2014-08-19, 13:17
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Beror ju helt på kulturen. Jag är uppväxt i Finland och här lär man sig från barnsben att det är helt naturligt att basta naken med andra utan att det för den delen behöver uppfattas som något sexuellt eller konstigt.

Men visst, om man har inprogrammerat i sin hjärna att varje gång man tar av sig kläderna så blir det åka av så är det ju värre.

Nu är ju förvisso den svenska defintionen på bastu i många fall ett rent skämt, som snarare borde kallas "rum något över rumstemperatur" snarare än bastu, men alla som nu varit i en riktig bastu vet att det absolut inte är någon höjdare att knulla där i vilket fall som.

Vad tuff du var då. https://www.youtube.com/watch?v=zvrgf0VDIFI

Ett stånd är väl inte hela världen. Vem blir upprörd av det? Det är väl bara att gå in i bastun och inte tänka på såna detaljer.
Senast redigerad av Oliveira 2014-08-19 kl. 13:20.
Citera
2014-08-19, 15:09
Bannlyst
Ja det klarar man av. Inga problem. Man bastar inget annat.

En gång dock var flickvännen lite jävlig och smekte upp den medans hennes polare stod i duschen, ner med den mellan benen och låtsas att det regnar
Citera
2014-08-19, 15:38
Bannlyst
Beror ju helt på situation säg efter en träning tillsammans med tjejer så är det ju helt odramatiskt att basta och tämligen okåt är man också eller ja jag iaf. Snackar vi däremot en fyllebastu från något snille 01:30 så gör man la snarare en poäng av att visa upp sin kompis i sitt ståtligaste tillstånd?
Citera
2014-08-19, 18:42
Medlem
flashbacksflickans avatar
Hahaaa, kunde inte låta bli att berätta ett av mina konstigaste uppraggningsförsök jag någonsin varit med om här nurå (hoppas killen inte läser... det var bara lite gulligt pinsamt jue, men ändårå )

Satt i en gemensam bastu när jag märker att en av killarna kollar på mig i smyg.
Och eftersom jag är lagd som jag är kan jag inte låta bli att teasa honom i smyg... vilket såklart gör att han får stånd. Och inte ett litet heller

Väl i duschen står han bakom mig när jag vänder mig om och det enda jag kan se är bara hans präktiga stånd som pekar rakt emot mig, där jag står naken. Han frågar om vi skulle kunna ta en drink lite senare efter bastun.

Asså, det pinsamma var att han försökte verka totalt oberörd och stå lite nonchalant sådär medan han raggade på mig. Som om varken han eller jag var medvetna om att vi båda var helt näck och han med världens fjong. OCH en massa farbröder, barn, tanter och you name it, runt omkring oss.

Det var ett ragg jag kommer att minnas lääänge, hahahaaa. Puss på dig om du läser detta
Citera
2014-08-19, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacksflickan
Hahaaa, kunde inte låta bli att berätta ett av mina konstigaste uppraggningsförsök jag någonsin varit med om här nurå (hoppas killen inte läser... det var bara lite gulligt pinsamt jue, men ändårå )

Satt i en gemensam bastu när jag märker att en av killarna kollar på mig i smyg.
Och eftersom jag är lagd som jag är kan jag inte låta bli att teasa honom i smyg... vilket såklart gör att han får stånd. Och inte ett litet heller

Väl i duschen står han bakom mig när jag vänder mig om och det enda jag kan se är bara hans präktiga stånd som pekar rakt emot mig, där jag står naken. Han frågar om vi skulle kunna ta en drink lite senare efter bastun.

Asså, det pinsamma var att han försökte verka totalt oberörd och stå lite nonchalant sådär medan han raggade på mig. Som om varken han eller jag var medvetna om att vi båda var helt näck och han med världens fjong. OCH en massa farbröder, barn, tanter och you name it, runt omkring oss.

Det var ett ragg jag kommer att minnas lääänge, hahahaaa. Puss på dig om du läser detta
Det är ju så det blir när allt fungerar som det ska oavsett man vill det eller inte :-) Tråkigt att det inte stämde mellan er eller vad det var när han var så tapper
Citera
2014-08-19, 19:09
Medlem
ganglere2s avatar
Hade nog inte klarat det, fast jag misstänker att de var fullt medvetna om det.
Citera
2014-08-19, 19:11
Medlem
Filthatts avatar
Jag skulle bara få stånd om jag såg slidan på tjejerna.
Citera
2014-08-19, 20:35
Medlem
Med erfarenhet så står inte kuken så fort man ser något som gör en upphetsad.
Men skulle den nu göra det så får väl tjejerna ta det som en komplimang, gör som snubben i flashbacksflickans berättelse och ställ dig över sådana triviala saker, kommenterar någon så kan man ju lätt dra till med en replik som, "klart man inte kan hjälpa det med detta sällskap", och ta ytterligare en sip utav din öl varpå du fortsätter att delta i den pågående konversationen om vad det än nu är.
Citera
2014-08-28, 23:17
Medlem
Har varit en del utomlands på spa där alla varit näck i diverse pooler och bastus. Jag var faktiskt lite nervös för detta innan men det gick asbra. Var helt enkelt ingen sexuell situation. Mera tanken på det som är upphetsande tror jag.
Det är dock märkligt hur "den" beter sig, var på festival och kunde se in i tjejduschen från där jag stod i killduschen. Då kände jag hur den lille jäveln ville växa, men det var antagligen för att det var lite "förbjudet" att kolla eller nåt.
Citera
2014-08-28, 23:20
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filthatt
Jag skulle bara få stånd om jag såg slidan på tjejerna.
Får du in huvudet så långt så...står den.
Citera
2014-09-19, 17:14
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tane.lover
Ologiskt att få stånd om du ändå inte ska ha sex. Borde vara busenkelt.

Mest logiska och sunda är väl att få stånd om du ser en naken kvinna du attraheras av?
Oavsett om du vet eller ska ha sex med personen så kan du alltid bli attraherad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in