Hahaaa, kunde inte låta bli att berätta ett av mina konstigaste uppraggningsförsök jag någonsin varit med om här nurå (hoppas killen inte läser... det var bara lite gulligt pinsamt jue, men ändårå

)
Satt i en gemensam bastu när jag märker att en av killarna kollar på mig i smyg.
Och eftersom jag är lagd som jag är kan jag inte låta bli att teasa honom i smyg... vilket såklart gör att han får stånd. Och inte ett litet heller
Väl i duschen står han bakom mig när jag vänder mig om och det enda jag kan se är bara hans präktiga stånd som pekar rakt emot mig, där jag står naken. Han frågar om vi skulle kunna ta en drink lite senare efter bastun.
Asså, det pinsamma var att han försökte verka totalt oberörd och stå lite nonchalant sådär medan han raggade på mig. Som om varken han eller jag var medvetna om att vi båda var helt näck och han med världens fjong. OCH en massa farbröder, barn, tanter och you name it, runt omkring oss.
Det var ett ragg jag kommer att minnas lääänge, hahahaaa. Puss på dig om du läser detta