skulle aldrig för ca 5 år sedan tänka tanken ens, men jag har ändrat mig, vilket märke är det som gäller! förr så hette jeansen Lucas och Texas, vilka är det som gäller idag?
Har flertal jeans som har fått hål och sånt som jag fortfarande använder men att pröjsa för trasiga grejer nej tack. Köp ett par jeans och slit ut dom med tiden
Har flertal jeans som har fått hål och sånt som jag fortfarande använder men att pröjsa för trasiga grejer nej tack. Köp ett par jeans och slit ut dom med tiden
jo men jag vill se tuff ut! jag är så trött på min bruna stil!
Oh fy fan vad fula! Det var ett par som såg ok ut på den första sidan, det var dom i mitten på första raden (JEANSNET Frankie jeans). Resten skulle jag vilja ha pengar för att ha på mig. God dammit, finns det folk som har på sig såna jeans?
Oh fy fan vad fula! Det var ett par som såg ok ut på den första sidan, det var dom i mitten på första raden (JEANSNET Frankie jeans). Resten skulle jag vilja ha pengar för att ha på mig. God dammit, finns det folk som har på sig såna jeans?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!