2022-07-15, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisauppsala87
Vilket tidigare?

bil2an

Min Bil har 26 bilar - hoppas de sitter på Svarta Pitten nu i recentionernas tider på alla bilarna
Citera
2022-07-15, 13:03
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
bil2an

Min Bil har 26 bilar - hoppas de sitter på Svarta Pitten nu i recentionernas tider på alla bilarna

Ofta inte bil2an är satt i konkurs? De har fortfarande bilar som står på firman..
Citera
2023-01-04, 17:24
Medlem
Verkar vara både kriminellt företag o kriminell organisation sett till babbeluringarna

https://www.flashback.org/showthread...ed=1#p82992581
Citera
2023-01-15, 19:12
Medlem
KrugStillos avatar
Affärerna går nog inte särskilt bra med tanke på att omsättning minskat och att ett flertal av Harbitis har behövt sälja sina bostadsrätter och radhus.
Citera
2023-01-18, 03:28
Medlem
Företagsanalys om man vill veta mer om företaget och siffror osv:
https://easyupload.io/ew5u0b

Om man vill få mer information om dessa killar som äger och styr Min bil Uppsala så finns det en tråd, alla har nämligen blivit häktade.
(FB) 4 st häktade i Uppsala pga förberedelse till mord samt grovt vapenbrott 2022-12-20
Citera
2023-02-12, 13:07
Medlem
Min Bil är nedstängd eller?

Någon varit där och sett om det är öppet?
Hela familjen sitter väl häktade för mordplanering.
Citera
2023-03-24, 08:32
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Min Bil är nedstängd eller?

Någon varit där och sett om det är öppet?
Hela familjen sitter väl häktade för mordplanering.

Nu blir det nog lite "grus i maskineriet" för penningtvättandet i Uppsala.
Citera
2023-03-30, 17:55
Medlem
dandylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Brakförluster för bolaget - tidigare bolaget också under isen

Vilket var det tidigare?
Citera
2023-03-30, 17:59
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dandyline
Vilket var det tidigare?

Redan svarat på längre upp. Bil2an.
Citera
2023-06-23, 20:03
Medlem
KrugStillos avatar
Al Harbiti's brukar nyttja fordonen (Ferrari, Porsche, Mercedes, BMW och Audi) som sina privata bilar och på passagerarsidan brukar det ligga diverse papper ifrån socialen, Mosken i Uppsala och angående bostadsbidrag. Med sina taxerade löner så har de knappast råd med dessa bilar.
Citera
2023-06-23, 20:08
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrugStillo
Al Harbiti's brukar nyttja fordonen (Ferrari, Porsche, Mercedes, BMW och Audi) som sina privata bilar och på passagerarsidan brukar det ligga diverse papper ifrån socialen, Mosken i Uppsala och angående bostadsbidrag. Med sina taxerade löner så har de knappast råd med dessa bilar.

Nästan alla sitter väl häktade i väntan på dom?
Citera
2023-06-23, 20:21
Medlem
KrugStillos avatar
Gammelgubben Harbiti som bodde på Blekingevägen 12 dog för ett par år sedan. Är 99% säker på att han var med som delägare i Bil2:an tidigare. Han brukade springa runt i vitt lakan (religös klädsel?) och var nära släkt med en av de ledande figurerna i mosken i Trollhättan (Sabri (Al H*rbiti*. Harbiti's snodde ofta andras parkeringsplatser i Sävja och vissa av bilarna stod skrivna på klanen i Trollhättan (Kronogården).

De som jag har fått för mig var mest drivande i Bil2:an / Min Bil var Charly och H*ns S*derlund. Lite märkligt att Min Bil plötsligt tagit bort alla bilder ifrån "Kontakta Oss" sidan. Jag har för mig att denne H*ns S*derlund ser ut som en bonnfångare som doppat huvudet i olivolja och har drivit andra second hand bilfirmor innan han blev kompanjon med Al Harbiti / El Harbiti klanen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in