2002-12-12, 19:26
äldre konto (old)
Ej medlem
Har inte beställt någno drog från Internet tidigare. Jag har heller aldrig provat någon drog och vill nu beställa en hallucinogen sådan. Vad ska jag beställa?

Och har Psykedeliska Bokhandeln stängt? Nån som vet var man kan kpa deras t-shirts där det stod: Alkohol? Nej tack!
Citera
2002-12-13, 01:05
äldre konto (old)
Ej medlem
Själv har ja aldrig testat salvia pga... kasst med pengar, eftersom 3 av mina kompisar testat å alla sa att de va skit vågar ja ej slänga ut pengar på de för då blir de ingen dos til helgen
tycker du ska testa salvia många värkar mycke posetiva till denna drog å ja SKA fan testa den nån gång iaf
Citera
2002-12-13, 06:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Testade salvia häromdan. Hettade upp det till rätt temp och rökte ca tio djupa bloss. Blev bara lite skum i bollen. Inte värt mödan direkt. Måste ha gjort ngt fel antar jag. Kanske salvian var för svag?

Om du ska ta något hallucinogent borde du ta LSD.

Tänk dock på följande:

- Ha med dig någon som gjort det tidigare.
- Ta inte mer än en lapp. Helst mindre första gången. Det tar ett tag innan det kickar in så ha tålamod istället för att ta mera.
- Gör det hemma eller i en lugn miljö. Inte ute på krogen. Lås dörren och dra ut telefonjacket.
- Se till att du har hela dagen därpå att vila ut.

Viktigast!
- Ta inte LSD om du har psykiska problem eller lätt för att tappa behärskningen i olika sammanhang.

Hoppas detta kan vara till hjälp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in