Citat:
Ursprungligen postat av
DirtyJob
Du startar en tråd och ger i mitt tycke väldigt lite information om händelseförlopp tex och sen hänvisar du till tingsrätten och vad kan man få veta där? På sin höjd hans namn + brottsrubriceringen.
Jag förstår inte varför du startar en tråd för att "smutskasta" droppa en kriminell persons namn och sen inte ger mer men det är ditt val och jag respekterar det.
Ok, du har rätt till viss del. Jag berättar mer. Grabben är född 1991 och har kopplingar till branden i Berga centrum i Kalmar. Han var en lovande fotbollsspelare i Kalmar FF. Andra i hans släkt, har förekommit både i och är dömda för våldsbrott i Kalmar. Grabben har fängslats tidigare för våldsbrott. Innan 30 mars 2014 hade övergått i 1 april 2014, sparkade han en sjuksköterskestudent sönder och samman- många tänder sparkades ut - vid Café Corner i Kalmar. Han anhölls men släpptes. När åklagaren hade kommit fram till att han skall få fängelse i minst två år för det han har gjort, hade han flytt landet. I min värld borde sådana grabbar få möta någon i ringen....Så länge han är på fri fort, är han en fara. Han är ett hot som flyr undan rättvisan.