2020-09-21, 09:48
Medlem
svampen211s avatar
Det är väl inga problem att skjuta dormicum? Tycker det var dunder nice fin klar vätska. Imovane o så går inte lösa utan att de blir tapetklistret så där förlorar du nog en arm.
Citera
2020-10-03, 21:35
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Det är väl inga problem att skjuta dormicum? Tycker det var dunder nice fin klar vätska. Imovane o så går inte lösa utan att de blir tapetklistret så där förlorar du nog en arm.

Dormicum är enda benso som är till för att tas IV, den är väl flytande original.

Det är dock ett undantag men tabletter bör man undvika i vilket fall. Läs en gång vad det innehåller mer aktiva ämnet på vissa tabs.
Citera
2020-10-03, 21:38
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FramtidsAstronaut
Nja..jag filtrerade aldrig subutex/subuxone och tror inte jag fick ett enda problem på 7 år..men jag hörde att det kunde sätta sig på ögonen..
Till ämnet så brukade jag ibland ha Flunitra i mina fixar..men vet inte om jag tyckte det var värt egentligen..bättre att smälta de i munnen..

Det går inte över en natt, kanske inte heller 7 år... men vänta 10-20 år så kan det nog börja och då är det ju försent.
Citera
2020-11-10, 23:15
Medlem
svampen211s avatar
Ja har brutal tolerans, men en karta Dormicum alltså i venen, under en dag då, så var jag benzad som man blev för, fyfan va ja skratta när polaren berätta. Ena polaren körde 2 satt däckad på borden och ja ladda på ny efter ny och satt o prata me han som var däckad men den andra kompisen aldrig sätt mig benzad så innan haha. Ae det var ett gott skratt när han återberättade.
Citera
2020-11-10, 23:18
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Dormicum är enda benso som är till för att tas IV, den är väl flytande original.

Det är dock ett undantag men tabletter bör man undvika i vilket fall. Läs en gång vad det innehåller mer aktiva ämnet på vissa tabs.

Du har rätt! Det bästa om man ska göra det är att krossa dem, i med vatten, sen låta dem stå, sen på med micronfilter och slagget kommer sätta sig i botten bara suga upp vattnet och försöka inte suga masser på det som är i botten då brukar de bli klar lösning men defnitivt inte helt säkert. Spec inte om du gör det ofta.
Citera
2021-01-15, 18:49
Medlem
Är det sant att det går att skjuta benzo?

Jag har länge varit av uppfattningen att det inte går att skjuta benzo och få ett rus utav det (midazolam undantaget). Detta eftersom i princip alla benzo har väldigt låg vattenlöslighet.

Jag har på senaste tiden dock fått detta argument tillbakakastat på mig utav flertalet olika personer med argumenten att 'jo det funkar visst'. Detta har gällt benzos med låg vattenlöslighet så som: alprazolam, klonazepam och diazepam.

Vad jag undrar då är: snackar dessa människor om placeboeffekter, eller går det faktiskt att skjuta något som inte är vattenlösligt (upplöst i vatten såklart, inte glycerol eller liknande) och få en rush från det?
Citera
2021-01-15, 18:51
Medlem
Finns väl ingen orsak att skjuta, när det tas upp på annat sätt så snabbt. Möjligtvis Mida då.
Citera
2021-01-15, 19:22
Medlem
X-fronts avatar
Mkt skit i benso man inte vill ha i venerna, men visst går det att skjuta. Pröva rövpanna om du inte vill få upp det i venerna annars.
Citera
2021-01-15, 19:22
Ren benso av viss typ kan du skjuta. Men dom allra flesta är det nog bäst att levern beslutar om hur mycket som ska metaboliseras och hur detta ska gå till väga.
Citera
2021-01-15, 20:08
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd "Är det sant att det går att skjuta benzo?" infogad./mod
Citera
2021-12-15, 22:31
Medlem
Jag snortade tjack som attan den dagen jag fick veta att jag led av ganska svår ADHD. Var innan det diagnostiserad och led tydligen av bipolär2. Jag åt dom jäkla Quitapine 600mg om dagen och 400mh Venlafaxin och 300mg Lergigan. Tyckte inget hjälpte, det bara höll mej nere på botten. Aldrig en bra dag sedan jag började me skiten 4 år tidigare.
Hadde aldrig använt narkotika tidigare och var nu 51år och åkte in till byn. Gick fram till fen pundigaste killen jag såg och frågade rakt ut om han kunde hjälpa mej.
Fick mitt första Dos. Den natten var helt magisk. Allt blev lugnt, stillsamt och det jävla surret och stressen i skallen var borta. Satte mej i soffan och bara tittade ut i mörkret med hunden i knät och skrev lite i ett block om dagen.. Detta har fan aldrig någonsin hänt i hela mitt liv. Blev en liten kris när jag fick känna hur det känns att vata lite mer normal. Helt sjukt.
Nu 9 månader senare är det IV som gäller. Vet inte varför men det blir jobbigt att snorta. Jag fick vänta i 8 månader på att få börja med Elvanse 40,mg och det hjälper inte. Tjack är vad som funkar. Testade att ta 4×40mg då blev det lite behagligare, lite lugnare men humöret och så blev inte bättre. Höll åter igen sänka ett jävla miffo idag. Han stod bara med sin jävla golden å tittade på min pitbull men vägrade gå vidare trots att min fick damp. Jäääääävla idiot, vsr så sugen att binda hunden och bara gå loss på den rödhåriga, feta idioten.. Men jag la band på mej. Fattar inte stt människor inte kan tänka sej att alla människor är inte leverpastej utan pangar på ifall det krävs. Jag håller alltid låg profil utifall det är nån tok som mej.
Nu tänkte jag skjuta en Oxycodone teva 5mg kapsel. Aldrig gjort det men varit utan meds i några dagar ch tjscket i byn är värdelöst skit. Jävla bankare!!!!
Hur gör jag det bäst?????
Tacksam för svar. Å inga jävla fördömande eller avråd, håll igen!!inte intresserad
Citera
2021-12-15, 23:07
Medlem
Känner helt klart av det, inte mycke men lite myss. Löste upp i 1 meter vatten filtrerade. Blev mycke grus kvar men körde på. Klar vätska och pang. In me dkiten. Lite värmeböljor gött.
Jaja, inte död än iallafall. Peppar, peppar ta i trä.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in