Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-14, 01:25
  #13
Medlem
SuperSpiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
om han var ren innan och har rökt 1 holk så är han förmodligen ren efter ett dygn eller 2

Man kan aldrig vara för säker
Citera
2014-04-14, 01:38
  #14
Medlem
Precis som du, så hade jag inte rökt på några månader, sedan rökte jag en gång och blev påkommen. Så snart som på förmiddagen dagen efter så fick jag pissa hos iris, direkt på stickan visade det ingenting alls. Det skickades även vidare det till labb för att se, och resultatet där ifrån blev också negativt. På nåt sätt hade jag blivit ren bara på typ 14-15 timmar. Jag hade inte ens försökt få det ur mitt system (var ändå rätt körd), men ändå så var mitt piss alltså helt jävla rent. Så om du har en månad på dig kan du lika gärna gå o röka en till.
Citera
2014-04-14, 03:58
  #15
Medlem
Hallonrems avatar
GMU kommer ej kolla piss. Är själv med i armen så jag har suttit där du sitter.
Citera
2014-04-14, 07:06
  #16
Avstängd
Plaguetongues avatar
sök och du skall finna, finns massor med trådar på FB och hur mycket info som helst på nätet
Citera
2014-04-14, 09:38
  #17
Medlem
PourchGhoulss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonrem
GMU kommer ej kolla piss. Är själv med i armen så jag har suttit där du sitter.
Jag kan bekräfta detta
Citera
2014-04-14, 13:54
  #18
Medlem
erkfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperSpiced
Hej kära Flashback.
Rökte en holk nu igår och insåg sedan i efterhand att jag förmodligen ska söka till GMU om en månad.
Är nästan 100% säker på att det kommer kolla mitt piss. Har inte rökt innan igår på ungefär 3-4 månader.
Min fråga är nu, som förmodligen har frågats minst 100 gånger innan.
Hur lång tid tar det innan jag kan pissa rent?
Finns det sätt jag kan skynda upp processen?
Ursäkta noobfrågan men tack för er tid och hjälp!


Var och tog GMUn förra sommarn, jag fick inte ta något pissprov överhuvudtaget. De tester dom genomför är styrka, hörsel, intelligens och kondition typ. Fast vore ju en bra ide och hålla dig borta ifrån rökat ändå. För det är mycket jobbare än man tror, dy kommer va helt otroligt pressad. Jag har aldrig vart så stressad i hela mitt liv. Antar att du inte vet vart du ska än? Men vet att vissa ställen är mycket "softare" än andra. K3 var det stenhårt i 18-20 timmar om dygnet, dock så var det ju jämt öppet där så civila fick komma och gå hur dom ville, så det var lite mer press på att man skulle hålla upp till "standard".
Citera
2014-04-14, 15:05
  #19
Medlem
420Ainaslayers avatar
Om man röker dagligen en längre period kan det ta flera månader att bli ren, om man är ren och röker 1 gång så är du garanterat ren efter 1 vecka.
Citera
2014-04-20, 20:38
  #20
Medlem
SuperSpiceds avatar
Ville bara tacka åter igen för alla svar!
Fick höra att de kommer att genomföra ett blodtest, där de kollar bl.a blodvärde.
Naiv som jag är trodde jag att det stannar i blodet längre men det gör det tydligen inte!
Så nu, en vecka senare som jag har förstått det borde jag vara helt ren!
Som sagt tack för alla svar, är lugnande om inte annat för en allmänt nojjig person!
Citera
2014-04-20, 20:43
  #21
Medlem
Smokey-the-bears avatar
Its AAAIGHT
Citera
2014-04-20, 21:03
  #22
Avstängd
swejooniiixs avatar
Några dagar
__________________
Senast redigerad av swejooniiix 2014-04-20 kl. 21:04. Anledning: Skrev lite fel
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback