Citat:
Ursprungligen postat av Biskopsfinger
Här gäller väl snarast det omvända, det vad du som vägrade att erkänna grundläggande vetenskapliga fakta. Granskning kan alla som läser göra själv, gör du din egen granskning slapptask! Och i Rudolhs fall har den granskats av otaliga ortodoxa i syfte att finna fel, och några sådana patetiska försök har framlagts här på forumet (jag tänker icke söka, då jag icke kastar pärlor för svin, utan det får du göra själv). Du köper ju dessutom den ortodoxa versionen om den så ligger på pamflettnivå. Vilka författare tycker du man skall läsa om man vill få en god bild av förintelsen (som är kvalitetssäkrade och visar sällsynt akribi)? Fly nu icke undan den frågan, för om du förväntar dig svar på dina frågor bör du också själv svara på frågor, så kläm nu fram lite klanderfria namn som granskats intill minsta stavelse.
Biskopsfinger!
Ronaldinio frågade dig om de herrar du refererade till skrivit några texter som granskats på seriöst och vetenskapligt vis.
Du kontrar omedelbart med en motfråga!!
Svara istället om deras arbete granskats vetenskapligt.
Det var ju du som påstod att herrarna i fråga var framstående pga deras vetenskapliga texter.
Du säger "Granskning kan alla som läser göra själv" men det är väl inte på den nivån du definierar dina vetenskapsmän och deras alster.
Då kan ju vem som helst skriva något som sedan granskas av vem som helst och utropas till vetenskapsman.
Jag trodde du hade högre krav än så.
Ställ nu inga motfrågor om andra texter tack, utan svara på frågan.
'Har texterna granskats på ett seriöst och vetenskapligt sätt och kan du visa oss de belägg du har för granskningen'
Tack på förhand.
/VV