Svara
  • 3
  • 4
2025-10-01, 22:11
Avstängd
StoreSvartes avatar
Mycket intressant tråd. Jag snortade i mig en ganska fet mängd för ett par veckor sen och vandrade runt som en glömsk idiot ett bra tag efter det.

Har funderat på om det också delvis är orsaken till att man förlåter folk och att den funkar så bra för att behandla trauma. Man glömmer helt enkelt bort alla detaljer av allt djävulskap.
Citera
2025-10-04, 08:35
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Wow, grattis! Jag såg dig ganska ofta i denna forumdel när jag själv var aktiv och minns att du körde rätt hårt. Alltid kul att se när folk ordnar till sina liv och blir drogfria.
Fridens liljor <3
Citera
2025-10-08, 19:30
Medlem
Skönt att OP repat sig!

Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Mycket intressant tråd. Jag snortade i mig en ganska fet mängd för ett par veckor sen och vandrade runt som en glömsk idiot ett bra tag efter det.

Har funderat på om det också delvis är orsaken till att man förlåter folk och att den funkar så bra för att behandla trauma. Man glömmer helt enkelt bort alla detaljer av allt djävulskap.

Jag killgissar att anledningen är att det är svårt att vara snäll och förlåtande när man inte mår bra. MDMA tvingar dig att må väldigt bra och då är det lättare att behandla ämnen som direkt sårar dig annars.
Citera
2025-11-09, 01:02
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HornyDub
vaihela

jag hade a4an av lsd , d va inte ovanligt att ja tog 5-6 trippar ibland mer till man kommer till det sista steget EKO död , jag har även testat massa farliga växter som belladona , datura å änglatrumpet , har tagit ketamin i höga doser ett 20 tal gånger , har även testat dmt 3 gånger , när ja va som värst tog jag uppåt 3 g heroin per dag 10g kokain kunde ja lätt få i mej på en dag dock en IV (uhhh stakars hjärta)

Mdma som ja sålde även innan sålde jag ecstasy kunde ja äta 15 ecstasy utanproblem , du ser när serotoninet är slut i hjärnan kan man ta hur mycket som helst , har väll tagit runt 2-3 mdma i ren form

benzo som 542orna kunde ja äta 80 st per dag , när xanor tog över , mycket tack vare att dem la "flunitrazepam aka rohypnol" i en högre straff skala än annan benzo , när ja va som mest torsk på benz kunde ja käka 40-50 bars stavar 2mgare , att kliva av det sen efter ett hårt av benzo var inte att leka med , men inget kommer inärheten av opiater , kanske för att ja inte klarar frossan i fritören vem vet

jag är glad att ja lever jag är 179 cm å väger 90 kg men på den tiden vägde ja kanske 70 kg , ska sägas att ja alltid tränat på gym , simmat , å och löpt en hel del , också alltid ätit nyttigt

Ja kanske inte e frisk nu men , jag blir starkare för varje dag och nån dag ska den där metadongiftet bort..

ha en fin helg

8 år senare måste jag fråga dig hur du mår och hur det gick för dig?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in