2014-04-15, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -toxic-
Killen heter D¤n¤¤l T¤ll, riktigt go och alltid glad kille.
Vet inte om man får skriva hela namnet.
Det får man. Att någon är död är en offentlig handling.
Citera
2014-04-15, 17:29
Medlem
fyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MusPetarn
Sluta spekulera med er nu. D var en underbar kille och snäll mot alla har känt han i 15 år och detta känns fortfarande jävligt overkligt.

Fyra: bra skrivet. Ot. Är du samma fyra som på whoa?

Jag är fyra överallt
Citera
2014-04-15, 18:27
Medlem
Jag sätter i halsen lite titt som tätt och går alltid på toa för att få upp det som sitter.. Beror på tillfället men skulle kännas lite dumt att sitta kvar vid bordet på en restaurang och hålla på.. Tragisk och hemsk händelse!!
Citera
2014-04-15, 19:04
Medlem
Frostflakess avatar
Tråkigt att läsa... Som sagt är JKPG inte världens största stad så man vet vem dom flesta är i sin egen ålder. Fatta paniken han hade när syret börjar brista och ingen kan hjälpa en fast man är på ett offentligt ställe.

Tankar går ut till nära och kära, vänner och bekanta.
Citera
2014-04-15, 20:19
Medlem
Det var ju inte alltför länge sen som aktuell kille dömdes för narkotikabrott.
Citera
2014-04-16, 08:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dagheere
Narkotikabrott? Vilket jävla PK-snack. Han var ingen jävla pundare om det är det du försöker få honom att framstå som.
Citera
2014-04-16, 08:38
Medlem
George-in-tha-Bushs avatar
Fan va tragiskt att kvävas på detta sett. Var det ingen som märkte något? Satte han i halsen vid bordet eller hade han mat i mun när han gick på dass?

Händer ofta att jag ställer mig upp och borjar fixa med saker och gå runt medans jag tuggar...
Citera
2014-04-16, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Narkotikabrott? Vilket jävla PK-snack. Han var ingen jävla pundare om det är det du försöker få honom att framstå som.
PK? Vad tror du PK betyder? Antingen har personen blivit dömd för narkotikabrott, eller så har han det inte. Att säga att han har det kan möjligen vara osanning, men jag förstår inte vad det har med politisk korrekthet att göra.
Citera
2014-04-16, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av George-in-tha-Bush
Fan va tragiskt att kvävas på detta sett. Var det ingen som märkte något? Satte han i halsen vid bordet eller hade han mat i mun när han gick på dass?

Händer ofta att jag ställer mig upp och borjar fixa med saker och gå runt medans jag tuggar...

När man sätter i halsen sådär (tror vi alla varit med om det) så är ofta instinkten att söka sig bort från folkmassan för att slippa spy/spruta drink genom näsan/slemma/osv över andra eller på ett dansgolv. Det är därför folk runtomkring måste vara rådiga med Heimlich, även om någon "bara" verkar hulka lite! I det tillståndet kan man varken prata eller hjälpa sig själv.

Så tragiskt och så onödigt att en ung person ska gå bort såhär.
Citera
2014-04-16, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagheere

Jag skulle gärna vilja träffa er som sitter och spekulerar en massa skit, men förmodligen är ni småbarn som inte är karlar för er hatt / Daniels mormor
Citera
2014-04-16, 12:25
Medlem
reffis avatar
Verkar vara många som blir ledsen när sanningen om deras lilla gulleponke kommer fram. Sluta läs Flashback idioter. Vänd er till Facebook. Gråt en snutt, få ett par likes och återgå till att sticka vantar och kratta gräsmattan.

OnT: Otroligt tragiskt när en ung människa dör på detta sätt.
Citera
2014-04-16, 15:10
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Verkar vara många som blir ledsen när sanningen om deras lilla gulleponke kommer fram. Sluta läs Flashback idioter. Vänd er till Facebook. Gråt en snutt, få ett par likes och återgå till att sticka vantar och kratta gräsmattan.

OnT: Otroligt tragiskt när en ung människa dör på detta sätt.
Och du sitter på sanningen, menar du? Eller har sanningen presenterats här i tråden?

Nej, så är det knappast.

Med den information som finns till hands går det inte att avgöra exakt vad han kvävts av. Det kan ju faktiskt ha varit en jordnöt som fastnat på fel ställe. Och sånt kan råka ut för utan att vara vare sig full eller hög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in