2014-04-13, 23:16
Medlem
-toxic-s avatar
Killen heter D¤n¤¤l T¤ll, riktigt go och alltid glad kille.
Vet inte om man får skriva hela namnet.
Citera
2014-04-13, 23:19
Medlem
Jag kände danne väl och vill inte sitta här och baktala honom för han var en väldigt fin person men alla som sitter och påstår att det inte kan ha med droger att göra är ju vilsna för droger brukade han till och från i perioder, den som påstår något annat ljuger.
Citera
2014-04-13, 23:24
Medlem
Flurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -toxic-
Killen heter D¤n¤¤l T¤ll, riktigt go och alltid glad kille.
Vet inte om man får skriva hela namnet.

Jo det tror jag nog du får. Verkar inte vara någon jag har i min bekantskapsskretts. Men håller med tragiskt!
Citera
2014-04-14, 00:04
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av convict_81
Enligt nära vänner till killen är dödsorsaken kvävning av något som fastnat i luftstrupen.

Ni anar inte hur vanligt det är. Ett av de mest återkommande tecknen på att något satt i halsen är just att de går iväg till något undanskymt ställe. Troligen är rädslan för att ställa till en scen större än insikten om att det kan leda till döden.

Beklagar verkligen det inträffade. Otroligt tråkigt att en så ung mans liv avslutades på ett så onödigt sätt.
Citera
2014-04-14, 02:12
Medlem
tuffkatts avatar
http://www.merinfo.se/person/Jönköpi...86/bto8o-3y6ao

Det är rätt person antar jag?
Citera
2014-04-14, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av convict_81
Enligt nära vänner till killen är dödsorsaken kvävning av något som fastnat i luftstrupen.

Mycket tragiskt, det bästa hade ju varit om han inte dragit till toaletten, utan stannat så något kunnat trycka upp det som fastnat i strupen....
Citera
2014-04-14, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinko
Jag kände danne väl och vill inte sitta här och baktala honom för han var en väldigt fin person men alla som sitter och påstår att det inte kan ha med droger att göra är ju vilsna för droger brukade han till och från i perioder, den som påstår något annat ljuger.

Jag VET att hans dödsfall inte går att relatera till droger mer än att han kanske var full och bäng å gjorde det dumma beslutet att ta sig till toaletten när han satte i halsen. Så sluta sitta här och spekulera om droger. Ja han hade en viss kärlek till endel form av droger men att sitta här och skylla på det är bara fel såååå fel.
Citera
2014-04-14, 14:58
Medlem
Var han aktiv inom pokersvängen någon gång under sin tid?

Tragiskt.
Citera
2014-04-14, 15:12
Medlem
Kan bekräfta att namnet stämmer.
Citera
2014-04-14, 15:37
Medlem
Perriss avatar
Fruktansvärt tragiskt såklart. Vilken förbannad otur, döden som är så otroligt avlägsen för en frisk ung människa kan smyga sig på när man minst anar det.

Om man är lite lagom morbid så är det på något vis ironiskt att han satte i halsen och kvävdes på just den restaurangen. De borde lägga till "law" i namnet.

/perris
Citera
2014-04-14, 16:05
Medlem
Dynamiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkaerbajs
Jag VET att hans dödsfall inte går att relatera till droger mer än att han kanske var full och bäng å gjorde det dumma beslutet att ta sig till toaletten när han satte i halsen. Så sluta sitta här och spekulera om droger. Ja han hade en viss kärlek till endel form av droger men att sitta här och skylla på det är bara fel såååå fel.
Om han var full och bäng var det ju i allra högsta grad relatet till drogen?
Citera
2014-04-14, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitRegnigHost
Var han aktiv inom pokersvängen någon gång under sin tid?

Tragiskt.

Ja han spelade poker då och då, både online och på Cosmopol någon gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in