Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2014-06-01, 10:34
  #13
Medlem
linusbjornes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Egoupplöst på 2,5g svamp? Jo jag säger ju det. Måste ha varit mega starka super dunder svamp då i såna fall. Du kanske mera trodde dig ha upplevt det som en slags illusion än i själva verket vara riktigt egoupplöst.

jag är ganska så känslig mot hallucinogener, sen så är jag inte helt hundra på att det var 2,5g jag fick i mig, det kan ha varit mera. Påsen vi fick sades vara på 10g som vi delade lika högar bara.. :P kan hända att vi fått mer med oss! sen var vi inte helt nyktra när vi splittade skiten så jag fick säkert mera.

har dessutom märkt att vissa svampar kan va dubbelt så potenta som andra.. har trippat många gånger efter denna och potensen kan variera väldigt mycket.

Om jag hade en illusion om en egodöd kan jag inte svara på.. det var en väldigt verkligt upplevelse! och det som står i rapporten är 100% sanning om vad jag upplevde!
Citera
2014-06-02, 20:18
  #14
Medlem
obetaldforskares avatar
Rolig läsning! tyvärr skrattar jag åt din hemska upplevelse xd
Citera
2014-06-02, 20:43
  #15
Medlem
linusbjornes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obetaldforskare
Rolig läsning! tyvärr skrattar jag åt din hemska upplevelse xd


Haha bara bra att den roar folk!!
Citera
2014-06-02, 21:32
  #16
Medlem
Relativts avatar
Haha fyihelvete vilken upplevelse. Skrattade mig igenom hela rapporten. Om jag någonsin kör svamp ska jag fan se till att vara redo!
Citera
2014-06-04, 14:18
  #17
Medlem
maszios avatar
Haha stackare, vilken jäkla rapport asså, typiskt att alltid ta för mycket första gången
Citera
2014-06-04, 18:06
  #18
Medlem
purezones avatar
hahaha, förlåt men skrattade så jag grät där ett tag...
Fan jag tycker det mer låter som du tagit typ LSD eller typ nån RC syra.

Jävla tryck det var i dina svampar. Sen är det sant de du sa att vissa svampar är mer potenta än andra, det vet jag av egen erfaranhet men det har aldrig gå så jävla snett för mig som dig:P
Citera
2014-06-04, 18:25
  #19
Medlem
linusbjornes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maszio
Haha stackare, vilken jäkla rapport asså, typiskt att alltid ta för mycket första gången

hehe inte så synd om mig :P ångrar iaf inte upplevelsen! den har gett insikter och förändrad syn på livet till det bättre! plus att jag fick en jävla respekt för droger! och det hade jag inte innan! särskilt för hallucinogener :P



Citat:
Ursprungligen postat av purezone
hahaha, förlåt men skrattade så jag grät där ett tag...
Fan jag tycker det mer låter som du tagit typ LSD eller typ nån RC syra.

Jävla tryck det var i dina svampar. Sen är det sant de du sa att vissa svampar är mer potenta än andra, det vet jag av egen erfaranhet men det har aldrig gå så jävla snett för mig som dig:P


ja, det konstiga är att jag har aldrig fått några liknade hallisar på nån annan tripp heller.. :P och då har jag ätit större doser med mindre effekt..

men som sagt jag är för övrigt ganska känsligt mot hallucinogener och kanske gjorde panikångesten att allt förstärktes! Riktigt intensivt var det iaf! Meningen med tripprapporten var faktiskt att underhålla folk som läser den för det är ju en ganska kul historia trotts att den var jävligt spårad :P

Sen kanske jag lyckas få någon annan att inse att det är väldigt viktigt att vara förbered om man ska trippa första gången Jag kan iaf säga att jag tycker att alla borde få uppleva en svamptripp någon gång i sitt liv! oavsett om det är en bra eller dålig tripp! Svampen har en förmåga att kunna väcka en sovande själ, ge insikter som förändrar ens liv till det bättre! det finns så mycket man kan få ut av shroomsen om man bara använder dem på rätt sett!
Citera
2014-06-04, 21:42
  #20
Medlem
linusbjornes avatar
här finns en annan rapport om svamp fast den kvällen är raka motsatsen till den första! tänkte att det kanske är kul att läsa om hur bra det kan vara på svamp också!

(FB) Psilocybin cubensis - En magisk kväll fylld med Lycka och Eufori! Del 1 och Del 2
Citera
2020-12-12, 20:07
  #21
Medlem
Shit vilken jävla tripp 😮
Jag lyssnade nyss på den här på Youtube.
https://youtu.be/pD1x5XdVC2o
Citera
2020-12-20, 20:11
  #22
Medlem
Riktigt bra rapport. Garvade som en galning här hemma! Tack för det! Och vad kul att svampen gett dig så mycket positivt.
Att du blev så påverkad tycker inte jag är konstigt. Första trippen är alltid starkaste sett till dos. Och för mig som vapear är weed bensin på elden när jag käkar toppisar! Har flummat ur så hårt så många gånger. Men efter dundersnedtrippar tre gånger kombinerar jag inte längre utan tar svampen rent bara.

Svampen är verkligen magisk. Känns som den har ett eget medvetande! <3
Citera
2021-08-05, 22:59
  #23
Medlem
Nochillss avatar
Jag upplevde själv med Skräckblandad förtjusning, en Total Egodöd igår på +5 gram Svamp.
Där jag låg jag hämnad av Svamp Guden, ensam och krampande mitt i Natten.

Det är komplicerat att förstå hur den här upplevelsen ska gå att integrera med Verkligheten
Jag är en fullvuxen Man med PD-Nos diagnos och har alltid haft svårt med att uttrycka Känslor.
Livet har gått i Limbo trots att jag alltid har försökt till att göra mitt allra Bästa.


För 3 år sedan tog jag mycket E vid ett Tillfälle och det är den närmaste Erfarenheten.
Jag har tagit Svamp vid flera gånger tidigare men inte till den här mängden, så det är Skillnad.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback