Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-16, 14:47
  #145
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zluske
Nazister har aldrig varit välkomna på södermalm, ingen skillnad på nu och på 30-talet.
Jag tycker AFA och dessa nassar är samma skrot och korn. Om man slutar tro på nån jävla kamp som inte existerar utan faktiskt njuter av livet istället skulle allt vara enklare?


Vi "nassar" vill att även våra efterkommande ska kunna njuta av livet. Vad AFA vill är oklart, möjligen att våra efterkommande ska få köa i en halv dag för ett par vänsterskor i fel storlek precis som i "arbetarnas paradis" Sovjet.
Citera
2014-04-16, 22:18
  #146
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin.Bentley
Jag är inte med i SMR och kommer aldrig gå med men jag tycker det är ett jättebra sätt att dokumentera på. Jag har alltid min kamera i högsta hugg när jag går på stan. Händer något så vill man ju ha det på bild eller film. Sedan om man skall konfrontera någon är det ju bra att filma det. Personer reagerar alltid när någon håller en kamera mot dom. Sedan är det som du skriver smart att filma och ta bilder ifall det sker någon incident. Så tänker de flesta. Företag har tex övervakningskameror osv.

Akta så du inte blir av med kameran
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback