2014-12-27, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illuminati1337
om jag inte är 25 år än hur mycket kommer min hjärna störas av att jag rökar om jag rökar 1 gång varannan vecka? är 18år

Citat:
Ursprungligen postat av akvifer
Några länkar?

Och ja 8 timmar är ungefär där jag hamnar på 1g

Men jag håller fortfarande inte med Jag rullar 10st på 1g, kanske tom upp mot 15st, och dessa räcker absolut för ett lika plant och fint rus i 8 timmar.

1 joint i timmen röker jag, även om jag helst vaporiserar, blir bara inte så ofta

hahahahahahahahaa, första gången man hör 10-15 gåsar på ett gram, vadå får du ut 50-60 joints på en femma? hhahaha
Citera
2014-12-27, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chaosyawn
hahahahahahahahaa, första gången man hör 10-15 gåsar på ett gram, vadå får du ut 50-60 joints på en femma? hhahaha

Hur mycket tar du i en joint?

Om han tycker det funkar bra med 10 joppar på en etta så är det ju skitbra för honom, ekonomiskt.
Citera
2014-12-27, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleBert
Har du hanterat större mängder gräs eller? Då vet du att man nästan alltid får lite smul över om inte gräset är fuktigt.
Är man lite för hårdhänt med bra kurerade buds kommer de spricka lite.

Men inte fan slänger man de. Jag brukar göra 1 påse med smul fast med lite större mängd och så frågar jag om man ska ha bud eller smul. 9/10 tar buds men de finns alltid nån som vill ha smul.

De flesta som hanterar större mängder gör hasch av smulet, eller bakar.
Det är inget som kan säljas.
Men det du säger är större mängder kanske inte är samma som jag menar :P
Citera
2014-12-27, 18:33
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chaosyawn

0.05-0.1 räcker långt om man har gräs av kvalité.

Så du kan tom få ut 100 jointar på en femma om du så vill.

Jag har max 0,1 i varje joint, och jag har rökt dagligen i snart ett decennium. It works
Citera
2014-12-27, 20:17
Medlem
sandra92s avatar
Hur länge håller sig hasch? Hittade ca 4g som jag haft sen i somras, är de fortfarande brukbart?
Citera
2014-12-27, 22:18
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Hur länge håller sig hasch? Hittade ca 4g som jag haft sen i somras, är de fortfarande brukbart?

Jadå, THC't försvinner inte. Antagligen lite hårdare men du grindar/hackar ju ändå ner det innan du röker det. Förvarat mitt hasch i frysen

Citat:
0.05-0.1 räcker långt om man har gräs av kvalité.

Så du kan tom få ut 100 jointar på en femma om du så vill.

Jag har max 0,1 i varje joint, och jag har rökt dagligen i snart ett decennium. It works

Bra klena jointar du måste rulla LOL!
Jag är glad om jag får ut 10 jointar av en five....
Citera
2014-12-28, 00:44
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Jadå, THC't försvinner inte. Antagligen lite hårdare men du grindar/hackar ju ändå ner det innan du röker det. Förvarat mitt hasch i frysen.

Great! Håller mig till rökat nu fram till nyår då tror jag, så jag blir av med den vore synd att kasta bort. Vet inte varför jag köpte hasch till att börja med, alltid gillat gräs bättre
Citera
2014-12-28, 04:50
Medlem
Citat:
Satan vad hög tolerans du måste ha då eller får du bara bajs?
Om jag har skunk tar jag max en 0.3 sen är jag helt dazed.. (röker nästan dagligen).
Citera
2014-12-28, 10:57
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
Satan vad hög tolerans du måste ha då eller får du bara bajs?
Om jag har skunk tar jag max en 0.3 sen är jag helt dazed.. (röker nästan dagligen).

Nej det är verkligen dunder. Blir rejält borta på en liten budde om jag kör bong..
Men ska man göra en joppe som man passar runt och som brinner ner under tiden så gör jag den hellre starkare.

Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Great! Håller mig till rökat nu fram till nyår då tror jag, så jag blir av med den vore synd att kasta bort. Vet inte varför jag köpte hasch till att börja med, alltid gillat gräs bättre

Samma här! Hasch luktar skit och får bara en stekt känsla över det. Blir inget skönt rus alls.
Citera
2014-12-28, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nooben12
Hur mycket tar du i en joint?

Om han tycker det funkar bra med 10 joppar på en etta så är det ju skitbra för honom, ekonomiskt.

Röker också dagligen och gjort det i över 2 år nu, (rökt 5 totalt)

Klart det är bra och ekonomiskt för honom men första gången jag hör någon mecka så lite, sitter förövrigt på gräs av otroligt hög kvalite men måste ändå mecka minst 0.3

Dock gillar jag och bli helt och inte småskön, det kallar jag inte för bäng
Citera
2014-12-28, 17:52
Medlem
akvifers avatar
Citat:

Eller är det du som är ett mongo med skyhög tolerans.

Sen sluta jämföra en joint för en person och nån som du ska "passa runt", ren och skär idioti.

Och dessutom, har du svårt att rulla jointar eller? Låter nästan som det.
Citera
2014-12-28, 19:15
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Eller är det du som är ett mongo med skyhög tolerans.

Sen sluta jämföra en joint för en person och nån som du ska "passa runt", ren och skär idioti.

Och dessutom, har du svårt att rulla jointar eller? Låter nästan som det.

Är inte mycket för att rulla. Fyller hellre ett tjugotal cones eller rullar lika många egna åt gången så har jag ett tag istället.
Återigen så är jag inte tolerant. Läs mina tidigare inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in