Citat:
Ursprungligen postat av
MysticLampShade
Ännu en nybörjarfråga, hur mycket tror ni man behöver? Är 1g för mkt var om vi kör på att göra haschsmör för att sedan lägga i varm choklad eller chockladbollar etc? Bör vi börja med mindre? Första gången, alltså ingen tolerans alls.
Samt vad man bör tänka på när man gör smöret? Vet att det inte ska upphettas för mkt pga THCet kan avdunsta(?) eller iaf på något sätt minska. Något mer viktigt? Själva tiden man ska hetta upp det har också varit ganska oklar, allt från 5 till 90min.
Mysigt det låter!=) Baka en kladdkaka, rök skiten på folie eller rök i pipa (blanda små hashbitar med lite tobak och stoppa pipan med. Rök skiten och ät sedan kladdkakan. Dom 2 sätten är enligt mig de lättaste sätten att röka första gången på om man inte vill/kan mecka en spliff eller göra en civilare.
Eller sätt en hashbit på en nål och elda försiktigt tills den börjar småbrinna, vifta ut elden och sug in röken så kommer du må som en kung sen och kladdkakan är ett faktum.
Baka är inte min grej iaf =) Tycker det tar tid, effekten kommer dröjande och mycket av THC,t försvinner nere i magsäcken (magsyran) så brukar behövas en hel del hash/gräs för att få något som får en att flyga=)